LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING schrapt zomaar app op Windows Phone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Miepje1

Re: ING schrapt zomaar app op Windows Phone

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Mooi. Ben benieuwd waar ze dan mee komen. Ik zie het wel.

J.J.W.Koopal

Ongelezen bericht door J.J.W.Koopal »

Aan: ING,
Leeuwarden.
CC: Forum Radar.nl

Roosendaal, 23 maart 2018

Betreft: geen service / onbetrouwbare informatievoorziening ING schrapt zomaar app op Windows Phone 

L.S.,
Het wordt steeds gekker en minder klantvriendelijk bij de ING.
• Januari 2017 werd ons gemeld dat er “binnenkort” een nieuwe startpagina zou komen voor MIJN ING;  tot op heden is er echter niets veranderd [afgezien van de mededeling dat er “binnenkort” iets zal veranderen] .
• Er kon/kan informatie over de vernieuwing worden gekregen door het klikken op een button en dan verschijnt:

• De mededeling dat voortaan het vernieuwde MIJN ING wordt gebruikt ????

• Het bevestigen van opdrachten via MIJN ING via de mobiel bankieren APP zal verlopen. Na verder zoeken blijken de Tancodes “binnenkort” te gaan vervallen;

• Op 22 maart ontvangen wij het schrijven, van de ING, gedateerd 16 maart 2018, waarin doodleuk wordt gemeld dat ING vrijwel onmiddellijk stopt met de mobiel-app voor Windows phones. Een alternatief wordt niet geboden. Weliswaar wordt gemeld dat MIJN ING “binnenkort” ook goed op de mobiel is te gebruiken. Echter …,op korte termijn en/of binnenkort blijkt bij ING zeer rekbaar en kan mogelijk zelfs jaren duren. Ook is onduidelijk of de garantie dan wordt gegeven dat die voorziening op een windows phone wel ondersteund zal blijven worden.

• Tenslotte zijn we natuurlijk ook heel benieuwd hoe dan wel het bevestigen van opdrachten vanuit MIJN ING met een niet bestaande mobiel App zal werken.

• Omtrent een vergoeding voor het niet leveren van adequate dienstverlening wordt totaal niet gerept, terwijl toch regelmatig pakketkosten in rekening worden gebracht [met mobiel bankieren! voor onze drie rekeningen];

• Deze reactie is in kopie doorgezonden aan TROS-RADAR.nl
Wij zijn uitermate benieuwd hoe ING ons (en anderen) adequaat gaat helpen/tegemoet gaat komen. Of moeten we 16 april aanstaande ook niet serieus nemen??
In afwachting van uw reactie nog Hoogachtend,

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

J.J.W.Koopal schreef:Aan: ING,
Leeuwarden.
CC: Forum Radar.nl

Roosendaal, 23 maart 2018

Betreft: geen service / onbetrouwbare informatievoorziening ING schrapt zomaar app op Windows Phone 

L.S.,
Het wordt steeds gekker en minder klantvriendelijk bij de ING.
• Januari 2017 werd ons gemeld dat er “binnenkort” een nieuwe startpagina zou komen voor MIJN ING;  tot op heden is er echter niets veranderd [afgezien van de mededeling dat er “binnenkort” iets zal veranderen] .
• Er kon/kan informatie over de vernieuwing worden gekregen door het klikken op een button en dan verschijnt:

• De mededeling dat voortaan het vernieuwde MIJN ING wordt gebruikt ????

• Het bevestigen van opdrachten via MIJN ING via de mobiel bankieren APP zal verlopen. Na verder zoeken blijken de Tancodes “binnenkort” te gaan vervallen;

• Op 22 maart ontvangen wij het schrijven, van de ING, gedateerd 16 maart 2018, waarin doodleuk wordt gemeld dat ING vrijwel onmiddellijk stopt met de mobiel-app voor Windows phones. Een alternatief wordt niet geboden. Weliswaar wordt gemeld dat MIJN ING “binnenkort” ook goed op de mobiel is te gebruiken. Echter …,op korte termijn en/of binnenkort blijkt bij ING zeer rekbaar en kan mogelijk zelfs jaren duren. Ook is onduidelijk of de garantie dan wordt gegeven dat die voorziening op een windows phone wel ondersteund zal blijven worden.

• Tenslotte zijn we natuurlijk ook heel benieuwd hoe dan wel het bevestigen van opdrachten vanuit MIJN ING met een niet bestaande mobiel App zal werken.

• Omtrent een vergoeding voor het niet leveren van adequate dienstverlening wordt totaal niet gerept, terwijl toch regelmatig pakketkosten in rekening worden gebracht [met mobiel bankieren! voor onze drie rekeningen];

• Deze reactie is in kopie doorgezonden aan TROS-RADAR.nl
Wij zijn uitermate benieuwd hoe ING ons (en anderen) adequaat gaat helpen/tegemoet gaat komen. Of moeten we 16 april aanstaande ook niet serieus nemen??
In afwachting van uw reactie nog Hoogachtend,
Een vergoeding? :mrgreen: waarvoor in vredesnaam? Maak je niet zo druk...

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

En dreigen met een televisieprogramma maakt ook geen indruk hoor

Cornelis7

Ongelezen bericht door Cornelis7 »

Gewoon zonder app betalen op een PC.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Cornelis7 schreef:Gewoon zonder app betalen op een PC.
Of tzt de windows phone vervangen door eentje uit een van de twee overgebleven mobiele ecosystemen. Die windows toestellen worden ook al een poosje niet echt meer actief verkocht, dus grote kans dat het toestel waar het om gaat over een jaartje wel helemaal is afgeschreven. En glas half vol denkend, dit is dé kans om een nieuw speeltje, eeh ik bedoel smartphone te kopen. :D

mahadma

Ongelezen bericht door mahadma »

Na effe googelen gevonden:
Update juli 2017
Microsoft heeft bekend gemaakt te stoppen met ondersteuning voor Windows Phone 8.1. Dit houdt in dat er geen software- en beveiligingsupdates meer komen. Ook worden er geen nieuwe toestellen geproduceerd die draaien op Windows Phone 8.1 of de opvolger daarvan: Windows 10.
Hiermee lijkt het einde van Windows als besturingssysteem op smartphones dan echt in zicht. Heb jij een smartphone die op Windows draait, dan doe je er verstandig aan om een nieuwe aan te schaffen. Dit vanwege het eerder genoemde uitblijven van beveiligingsupdates.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

mahadma schreef:Na effe googelen gevonden:
Update juli 2017
Microsoft heeft bekend gemaakt te stoppen met ondersteuning voor Windows Phone 8.1. Dit houdt in dat er geen software- en beveiligingsupdates meer komen. Ook worden er geen nieuwe toestellen geproduceerd die draaien op Windows Phone 8.1 of de opvolger daarvan: Windows 10.
Hiermee lijkt het einde van Windows als besturingssysteem op smartphones dan echt in zicht. Heb jij een smartphone die op Windows draait, dan doe je er verstandig aan om een nieuwe aan te schaffen. Dit vanwege het eerder genoemde uitblijven van beveiligingsupdates.
Dan verbaast het me niks dat de ING gaat stoppen met die app. Eigenlijk zijn ze er nog rijkelijk laat mee.

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn »

witte angora schreef:
mahadma schreef:Na effe googelen gevonden:
Update juli 2017
Dan verbaast het me niks dat de ING gaat stoppen met die app. Eigenlijk zijn ze er nog rijkelijk laat mee.
Was bij mij al een tijdje bekend. Begin van de week update gehad ,is grandioos verkeerd gegaan , heb fabrieks instellingen moeten gebruiken om haar weer aan de praat te krijgen . Moest apps overnieuw installeren , helaas 5 stuks konden al niet meer en 2 anderen werken totaal niet , dus wordt leuk voor de toekomst .

PascalB

Ongelezen bericht door PascalB »

Ik vind het erg jammer. Ook niet echt duurzaam.

Mijn windows phone Lumia 550 met Windows 10 versie 1709 (Mainstream Support End Date 9-4-2019) doet het prima.
Ik ben ermee tevreden en was niet van plan om een nieuw mobiel te kopen.
De ING-app is handig en ik ga het missen. De app kan blijven zoals het is, ik heb niets extra's nodig. Jammer, het had zo nog 1 jaar of langer kunnen blijven.

Ook jammer dat de ING geen Mobiel versie van de site heeft. Veel bedrijven hebben een Mobiel versie van hun site dat prima op de mobiel te gebruiken is.

https://support.microsoft.com/en-us/lif ... alpha=1709

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

PascalB schreef:Mijn windows phone Lumia 550 met Windows 10 versie 1709 (Mainstream Support End Date 9-4-2019) doet het prima.
Ik ben ermee tevreden en was niet van plan om een nieuw mobiel te kopen.
Maar dankzij de snel wegvallende ondersteuning en het uitblijven van updates zou die telefoon al snel minder veilig worden. Daar wordt je ook niet blij van.

Gesloten