Actie bij Dixons -lever nu uw oude toestel in en ontvang tot E25 terug!-
Mooi! Wij hadden nog een oude Nokia 3310 waar de accu steeds sneller van leeg liep, dus op naar de winkel. Bij Dixons hadden ze het toestel dat we wilden hebben dus gaan ervoor. Bij het afrekenen oude toestel gegeven...... neeeee... meneer u moet uw oude toestel opsturen en krijgt dan het geld op uw rekening. Auw! Niet doen was mijn eerste reactie. Achteraf toch gedaan en dat was stom. Na zes weken brief van Recell (recycling bedrijf mobieltjes en buffer T-Mobile) dat het toestel niet werkte, en we dus ook niet voor de korting in aanmerking kwamen. Recell zegt dat T-Mobile de mobieltjes doormeet dus dan maar bellen met T-Mobile. T-Mobile zegt de toestellen niet in handen te krijgen! Dixons trekt zijn handen ervan af, ik moest bij T-Mobile zijn. Als het goed is krijg ik mijn oude toestel teruggestuurd maar aan het eind van het liedje hebben wij twee toestellen en T-Mobile heeft weer een toestel verkocht. Ik kon het nieuwe toestel niet meer inleveren en mijn geld terug krijgen want het pakket was al geopend. JA HALLO??!! Ik ben benieuwd naar overige ervaringen van de inruilactie van T-Mobile!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Inruilactie T-Mobile/Recell
-
bertveendam
Re: Inruilactie T-Mobile/Recell
meneer heeft U de voorwaarden gelezen : nee dus........
u krijgt 25 euro terug voor uw nokia 3310 ,mits deze goed werkend is,met een snel leeglopende accu is dus dit niet het geval, einde verhaal
geen schuld van dixons geen schuld van tmobile geen schuld van recell
gewoon van U zelf.
succes bert Veendam
Recell nederland
u krijgt 25 euro terug voor uw nokia 3310 ,mits deze goed werkend is,met een snel leeglopende accu is dus dit niet het geval, einde verhaal
geen schuld van dixons geen schuld van tmobile geen schuld van recell
gewoon van U zelf.
succes bert Veendam
Recell nederland
-
Gast
Het is alweer duidelijk: een flauwe-kulactie, want een goed werkende Nokia 3310 is toch zeker meer dan 25 euro waard. En daarbij, wat is de definitie van goed-werkend ?
-
Flierp
Opzich best een leuke actie alleen als de voorwaarden zo zijn als ze zijn dan weet je dat ook vooraf en anders vraag je het na.
en ik persoonlijk zou geen 25 euro overhebben voor een 2ehands oude 3310...
en ik persoonlijk zou geen 25 euro overhebben voor een 2ehands oude 3310...
-
henkjan
een goed werkende toestel? als je weet dat je het onbeschermd in een plastic envelop doet ,en mensjes van tpg met post gooien,acht ik de kans dat het toestel onderweg stuk kan gaan ...niet doen dus
-
iemand uit de branche
Ja hallo mensen,
Iedereen die van zo'n actie gebruik wil maken moet als eerst de algemene voorwaarden GOED doorlezen voordat ze er aan meedoen. Dus dit is gewoon je eigen fout. Jij hebt waarschijnlijk ook voor deze voorwaarden moeten tekenen en dat form. mee moeten opsturen en zelf een kopie/doordruk velletje achter gehouden. op dit form. stond heel duidelijk wat recell met het mobieltje wil en in welke staat ze het willen ontvangen. Het enige wat dixons had kunnen doen is samen met jou "VOOR de verkoop" de algemene voorwaarden in grote lijnen doornemen. Verder is het gewoon een bagger actie maar dat is iets anders.
Niet zeuren wonden likken en verder bellen
gegroet mr.X
Iedereen die van zo'n actie gebruik wil maken moet als eerst de algemene voorwaarden GOED doorlezen voordat ze er aan meedoen. Dus dit is gewoon je eigen fout. Jij hebt waarschijnlijk ook voor deze voorwaarden moeten tekenen en dat form. mee moeten opsturen en zelf een kopie/doordruk velletje achter gehouden. op dit form. stond heel duidelijk wat recell met het mobieltje wil en in welke staat ze het willen ontvangen. Het enige wat dixons had kunnen doen is samen met jou "VOOR de verkoop" de algemene voorwaarden in grote lijnen doornemen. Verder is het gewoon een bagger actie maar dat is iets anders.
Niet zeuren wonden likken en verder bellen
gegroet mr.X