LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] intermart voise response

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ralph1965

intermart voise response

Ongelezen bericht door ralph1965 »

goede dag, wij hebben een bedrijf in het limburgse land en zijn het dupe van firma intermart te nijmegen,we hebben ons contrakt met die bende..al twee jaar achter elkaar opgezet maar ze blijven fac sturen, en dreigen met deurwaarders effe googelen en ik kom op radaar terecht maar helaas vind ik niks in het forum zijn er nog menssen die ook beet zijn genomen door die jongens.
en waarom vind ik niks op het forum, behalve de twee uitzendingen.
b.v.d voor uw re groet ralph.

bobel011

Re: intermart voise response

Ongelezen bericht door bobel011 »

Hoi Ralpf
ik ben ruim 1 jaar bezig geweest met die klerelijers. Ik heb een heel pak werk van uitspraken van rechters en dus een file bijgehouden.
Indien je daar op prijs stelt kan ik je daar mee helpen.
Ik had een advocaat ingeschakeld van Stichting fraudemeldpunt en heb daarna niets meer van Intermart vernomen, dus dat scheelde mij een hoop geld.
Bluffen wil zekker nog wel helpen bij die gasten en let op ze hebben meerdere BV's. negatief in de media zitten ze zeker niet op te wachten, dus pak dat aan als ik jou was, er zijn genoeg TV programma's die dit soort dingen aanpakken.

groet E

anthoinette weyn

Ongelezen bericht door anthoinette weyn »

Dag andere slachtoffers van Intermart/Itec voice Response,

In oktober 2007 ben ook ik in de mooie praatjes van Itec Voice Response gestapt en heb een overeenkomst ondertekend.
Het abonnement was gratis; alleen de aanmaakkosten van € 175.00 hoefde ik te betalen; de verkoper had nog maar een zo'n 'speciale aanbieding' over die donderdagmiddag....het leek me wel wat.
Door mijn website-beheerder(ik had toen net een nieuwe site laten maken) ben ik de week erop echter attent gemaakt op het feit dat zo'n voice-response systeem echt helemaal niks is, niet van deze tijd en dat ik daar geen andere-of meerdere-klanten van hoefde te verwachten.
Omdat ik inzag dat hij gelijk had, heb ik binnen twee weken nadat dit stomme systeem aan mij was verkocht, schriftelijk opgezegd, maar....... heb het verkeerde postbusnummer( een cijfer verwisseld) ingevuld.
In de veronderstelling dat ik had opgezegd heb ik de hele mikmak van een infomapje weggegooid en is Itec verder naar de achtergrond verdwenen.
Ik vond dat ikeen stomme fout gemaakt had door überhaupt op die 'aanbieding in te gaan.
Ik heb de rekening van € 175.00 keurig betaald (leergeld dacht ik) maar heb nooit gebruik gemaakt van de 'diensten' van Itec.
In september 2008 kreeg ik opeens een factuur van Itec van maar liefst € 946.05 (incl btw).
Ik was heel Itec al vergeten en dacht dat het om een spookfactuur ging; heb hem direct teruggefaxt met een kras erdoor en een 'dit betaal ik niet!'of zoiets.
Hierop reageerde Itec dat ik een contract had ondertekend voor drie jaar (!!) en ik niet twee maanden voor het verstrijken van het eerste jaar had opgezegd.
Dat had ik dus WEL gedaan; en omdat er toen een lampje ging branden heb ik deze brief uit d ebackup gehaald en naar Itec gemaild, tesamen met een kopie van de bankafschrijving van mijn betaling van die € 175.00
Hierop schreef Itec dat ze mijn opzegbrief nooit had ontvangen ( wegens foute adressering) en stond erop dat ik die factuur alsnog zou betalen.
Omdat ik dit geen zuivere koffie vond, heb ik de KvK gebeld om te vragen of dit bedrijf bij hen misschien op de 'zwarte lijst 'voorkwam; dit bleek het geval!
De KvK heeft mij doorverwezen naar Safecin fraudemeldpunt (net zoals mijnheer Ralph hiervoor)
Hier hadden ze meer ervaring met Itec(of met Intermart, zoals het zich ook noemt!) en zij hebben voor mij alle juridische brieven opgesteld, gestaafd met een schat aan eerdere uitspraken en vonnissen van Rechtbanken m.b.t. Itec.
Hierop kwam weer een brief van Itec waarin ze de 'beschuldigingen' van de hand wezen en mij erop wezen de zaak binnenkort aan incassobureau Justice uit handen te geven.Dit is gebeurd- en vandaar dat er een hele correspondentie is gevoerd en de kwestie tot 'een zaak'voor de Rechtbank Almelo is geworden.
Inmiddels zijn we ruim een jaar verder en heb ik intussen opnieuw een factuur ( over het derde jaar!) van Itec ontvangen EN een aanmanig over die factuur.
Inmiddels is vonnis gesproken bij de Rechtbank Almelo; ik heb het gisteren met de post ontvangen.
Er staan een heleboel juridische termen in die ik niet goed begrijp, maar ik lees eruit, dat van mij wordt verwacht ( middels getuigen) mijn stellingen te bewijzen.
Hoe kan ik dat doen: ik heb een eenmans (vrouws)bedrijfje en was alleen met die man die me dit heeft 'aangesmeerd'?
Ik heb het vonnis vandaag naar Fraudemeldpunt doorgefaxt en ben nu in afwachting van hun antwoord; ik hoop dat ze me (opnieuw zo geweldig)kunnen helpen, want op 5 januari is de 'terechtzitting'- wel te verstaan van mij dan, want ik ben hier de gedaagde!!(terwijl de oplichters zelf aan de andere kant zitten!!)
Ik wens u heel erg veel succes met deze oplichters (want dat zijn het gewoon!) en hoop dat ze hun praktijken binnenkort voor eens en voor altijd zullen moeten staken.(volgens mij moeten er veel meer ondernemers de dupe van die organisatie zijn geworden)
Pas goed op wat u zegt en doet en laat u bijstaan door Fraudemeldpunt als ik u een goede raad mag geven, want van deze jongens ben je niet zo een-twee-drie af!
Ik zal u middels deze site op de hoogte brengen van de ontwikkelingen aan deze kant......

Met vriendelijke groet,
Anthoinette Weyn, Hellendoorn

juribus

Ongelezen bericht door juribus »

Hieronder een tweetal tips en doe er je voordeel mee:

Uitspraak: LJN: BD8216
Overeenkomst: Heb je misschien een overeenkomst van opdracht afgesloten? Zo ja, dan gelden er ineens hele andere spelregels.

Succes

markmas

Ongelezen bericht door markmas »

Ik heb 11 feb a.s. een rechtzaak lopen tegen Itec. Heb mij kort na ik een cotract heb getekend, beroep gedaan op de colportage wet. Dat ging volgens Itec niet maar volgens de jurist van Trosradar moet dat zeker wel kunnen. Als ik de zaak win.....zal ik dat zeker nog even melden.....asl ik hem verlies natuurlijk ook. Ben er helemaal klaar mee.

Ralph......je vind niets omdat zo'n half jaar geleden ook een heel forum hierover ging. Na verloop van tijd halen zij dat er weer af.

Groet Mark van Dorsten (fotograaf)

Gesloten