LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internationale gesprekken vanaf TUVA?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

internationale gesprekken vanaf TUVA?

Ongelezen bericht door Gast »

Geachte dames, heren. Van de KPN een nota ontvangen met daarop vermeld een internationaal gesprek van een ½ uur voor 51,85 Euro. Bij navraag een specificatie ontvangen waarop vermeld landencode TUVA een eilandje in de Stille Oceaan. Mij volslagen onbekend en internationaal bellen is mij vreemd. Op internet staan meer van deze klachten, o.a. bij internetoplichting.nl.
Toen ik de specificatie opvroeg werd mij aangeraden een adsl te nemen in plaats van de modem die ik nu heb. Niettemin moet ik wel betalen!
Ik wens deze nota niet te betalen, ga erover in gesprek (?) met de KPN.
Voor nu: ik wou even dit verhaal kwijt. Hartelijke groet, C.Rexwinkel.

Predicador

Re: internationale gesprekken vanaf TUVA?

Ongelezen bericht door Predicador »

Is een bekend probleem. In tegenstelling tot de andere GSM-fraude melding(en) op dit forum, is dit mogelijk wel het werk van een criminele organisatie. KPN zou daar vanaf moeten weten.

fuiduif

Re: internationale gesprekken vanaf TUVA?

Ongelezen bericht door fuiduif »

UW computer heeft verbinding gemaakt met Tuvalu door UW toedoen (ofwel door uw gebrek aan beveiliging op UW pc). KPN betaalt Worldcom en de Tuvaluaanse telecommaatschappij en brengt dat bij U in rekening. Dat is de reden dat U die nota dient te betalen.

Overigens staat het los van de brutaliteit waarmee internetoplichters u op kosten jagen, maar daar heeft de KPN verder niets mee te maken.

Gesloten