Hallo,
Ik lees hier veel over (negatieve) ervaringen bij providers... ik weet het even niet. Ik ben internetter van het eerste uur, sinds 1995. Ervaring genoeg. Eigenlijk hanteer ik het standpunt... "als iets goed werkt... niet veranderen..." maar tja... zo langzamerhand beginnen de kosten te knagen. Dus ik wil van mijn KPN af.
Nu: KPN + ADSL van zonnet (nu tele2).
Kosten: 29,95 + het ouderwetse KPN abbonement en bellen.
Nooit problemen met bellen via KPN en nooit problemen met internet via Zonnet.
Nu kan je voor 25-35 euro ook bij diverse providers internet + bellen krijgen met gratis telefonie binnen nederland.
Zo zie ik bijvoorbeeld: Abel Telecom (geen starttarief en geen tikken)
Maar goed, ik lees hier zoveel negatieve berichten dat ik dat al niet durf... maar die berichten staan bij zoveel providers, dus wie kan je dan nog wel (een beetje) vertrouwen?
Tele2 wilde ik al een jaar lang op overstappen omdat ik toch al via zonnet bij hun zit. Maar die blijven beweren dat het op mijn adres niet mogelijk is, terwijl alle onderzoeken uitwijzen dat het wel mogelijk moet zijn. Maar tja, er staat een vinkje fout in hun database kennelijk.
Dus: wie helpt mij bij het maken van een keus???
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internet+Bellen dan nu de keuze maken...
Re: Internet+Bellen dan nu de keuze maken...
Als ik zelf zou moeten kiezen zou ik voor KPN gaan. Voor zo ver ik het kan overzien hebben ze het, na een bijzonder moeizame start, nu redelijk goed voor elkaar.
Als je echt nog heel erg twijfelt, zou ik Het Net kiezen. Je hebt hier namelijk een maandcontract. Bevalt het niet, dan zeg je het gewoon weer op.
Succes met kiezen!
Als je echt nog heel erg twijfelt, zou ik Het Net kiezen. Je hebt hier namelijk een maandcontract. Bevalt het niet, dan zeg je het gewoon weer op.
Succes met kiezen!