LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internet bellen....Wi-fi?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dissey

internet bellen....Wi-fi?

Ongelezen bericht door dissey »

Hoi,

Ik heb mijn contract verlengd bij HI voor mijn telefoon en betaal nu 20,00 per maand en voor onbeperkt internetten nog eens 9,95 per maand (dus 29,95 p.m.)
nu staat er opeens op mijn rekening dat ik voor Wi-fi 19,95 per maand extra erbij moet betalen? :?
Ik kan er niks over vinden bij HI en ik wil eerst meer weten wat het is voordat ik HI ga bellen......(en voor nog meer kosten moet opdraaien, want dat is ook niet gratis om HI te bellen, je wordt ook niet direct behandeld)

En weet iemand of ik nog onder het contract uit kan komen of wijzigen wegens valse voorlichting...want er is mij niks verteld over Wi-fi toen ik in de winkel was...en 19,95 per maand extra heb ik niet op gerekend.

groetjes wendy

Big-V

Re: internet bellen....Wi-fi?

Ongelezen bericht door Big-V »

Beste Wendy,
ik heb geen idee waarvoor die € 19,95 gerekend wordt.
Wat ik wel weet, is dat de klantenservice van Hi gratis is wanneer je met je abonnementstoestel belt. Het nummer is dan 1200. Ze zullen je daar zeker meer kunnen vertellen.
Het is niet mogelijk om je contract te ontbinden omdat je factuur niet klopt. Je kunt, wanneer deze kosten maandelijks terugkerend zijn, wel een order-herstelformulier op laten sturen (of laten mailen). Hiermee kun je dit Wi-fi-abonnement, in het geval het ook echt een abonnement is, laten vervallen.
Succes.

*EDIT*
Staat je data-abonnement wèl op je factuur? Anders zou het kunnen zijn dat de persoon die je abonnement heeft verlengd per ongeluk een Wi-Fi Onderweg-bundel (€ 19,95 exclusief BTW) heeft geselecteerd in plaats van een Eindloos Online-bundel.
In dit geval is de oplossing echter hetzelfde als in het geval dat ik hierboven beschreef: bel even de klantenservice en vraag eventueel om een order-herstelformulier als ze het niet direct op kunnen lossen.

Gesloten