LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internet Europa / Contractueel bedonderd

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Groenen

Internet Europa / Contractueel bedonderd

Ongelezen bericht door Groenen »

Goedemorgen,

Vorig jaar wilde ik mijn contract verlengen (I300) aangezien ik deze al twee jaar daarvoor met alle tevredenheid had gehad, Na het verlengen bleken de voorwaarden gewijzigd te zijn en was een I300 niet meer 300 sms en 300 bel min . maar 300 eenheden.....Toen ik hier een klacht over schreef kreeg ik als reactie dat ik de voorwaarden maar beter had moeten lezen!!
Nu onlangs op vakantie gegaan en hierbij Internet Europa bundel aangezet......er van uitgaande dat ik deze na mijn vakantie weer uit kon zetten. En wat blijkt dit kan dus niet en is dus geldig tot het eind van je contract.

Kan men dan niet bedenken dat dit niet de intensie is geweest en waarom (als er al zo veel klachten zijn) kan men dan geen coulance in werking laten treden.

Volgend jaar (April 2014) loopt mijn contract af, wat denken jullie dat ik ga doen...verlengen of een nieuw contract bij T-Mobile!? NOU als er geen oplossing word aangeboden dan weet ik het wel.....!!!!

Ik roep bij deze T-Mobile op om aan klanten werving te doen en niet zorgen dat ze bij je weglopen
Wellicht dat het management van T-Mobile nou eens reageerd op dit soort zaken. en met een goede oplossingen te komt!!!!!!

zoek maar eens via Google en dan zie je dat heeeeel veel deze reacties!!!!!

sjohie

Re: Internet Europa / Contractueel bedonderd

Ongelezen bericht door sjohie »

Groenen schreef:Goedemorgen,

Vorig jaar wilde ik mijn contract verlengen (I300) aangezien ik deze al twee jaar daarvoor met alle tevredenheid had gehad, Na het verlengen bleken de voorwaarden gewijzigd te zijn en was een I300 niet meer 300 sms en 300 bel min . maar 300 eenheden.....Toen ik hier een klacht over schreef kreeg ik als reactie dat ik de voorwaarden maar beter had moeten lezen!!
Nu onlangs op vakantie gegaan en hierbij Internet Europa bundel aangezet......er van uitgaande dat ik deze na mijn vakantie weer uit kon zetten. En wat blijkt dit kan dus niet en is dus geldig tot het eind van je contract.

Kan men dan niet bedenken dat dit niet de intensie is geweest en waarom (als er al zo veel klachten zijn) kan men dan geen coulance in werking laten treden.

Volgend jaar (April 2014) loopt mijn contract af, wat denken jullie dat ik ga doen...verlengen of een nieuw contract bij T-Mobile!? NOU als er geen oplossing word aangeboden dan weet ik het wel.....!!!!

Ik roep bij deze T-Mobile op om aan klanten werving te doen en niet zorgen dat ze bij je weglopen
Wellicht dat het management van T-Mobile nou eens reageerd op dit soort zaken en met een goede oplossingen te komen!!!!!!
Verlengen is een nieuw contract aangaan, met nieuwe voorwaarden. Dus ze hebben gewoon gelijk. En die internetbundel Europa geldt voor de resterende duur van het contract, dat staat er gewoon bij. Tenminste wel toen ik dat aanzette toentertijd.

Dirkie

Re: Internet Europa / Contractueel bedonderd

Ongelezen bericht door Dirkie »

Groenen schreef:Goedemorgen,

Vorig jaar wilde ik mijn contract verlengen (I300) aangezien ik deze al twee jaar daarvoor met alle tevredenheid had gehad
Als je contract afloopt kun je een aantal zaken doen.
Niets, dan loopt je contract gewoon door, misschien tegen hogere kosten, maar wel met hetzelfde abonnement.
Overstappen naar een andere provider met een ander contract en andere voorwaarden.
En dan heb je nog iets wat iedereen verlengen noemt, maar wat gewoon een nieuw contract met andere voorwaarden (en misschien een nieuwe telefoon) bij dezelfde provider is. En U bent zelf met deze nieuwe voorwaarden akkoord gegaan (waarschijnlijk zonder deze te lezen net als iedereen) om er pas na een tijdje achter te komen dat er heel andere voorwaarden gelden. En dan is het jammer maar helaas. En coulance is wat het is, namelijk coulance en geen recht. Want de telecom providers moeten toch ergens het geld vandaan halen om de dure reclame spotjes te betalen......

Gesloten