Vandaag gebeld door een mevrouw van kpnplanet. Zij gaf aan dat ik al een aantal jaren hetzelfde internet plus bellen abonnement. Dit abonnement was verouderd en er zouden nieuwe goedkopere abonnementen zijn. Mijn huidige abonnement kost 35 euro per maand. Dit zou 30 euro per maand worden. Leek mij dus een prima voorstel.....
Op de website van kpn staat vermeld dat het abonnement van 30 euro slechts de eerste 3 maanden geldt, en dat je daarna 40 euro per maand moet betalen.
Ofwel na 6 maanden betaal je gewoon 5 euro per maand meer.
Hoezo goedkoper abonnement?
iris2504 schreef:Vandaag gebeld door een mevrouw van kpnplanet. Zij gaf aan dat ik al een aantal jaren hetzelfde internet plus bellen abonnement. Dit abonnement was verouderd en er zouden nieuwe goedkopere abonnementen zijn. Mijn huidige abonnement kost 35 euro per maand. Dit zou 30 euro per maand worden. Leek mij dus een prima voorstel.....
Op de website van kpn staat vermeld dat het abonnement van 30 euro slechts de eerste 3 maanden geldt, en dat je daarna 40 euro per maand moet betalen.
Ofwel na 6 maanden betaal je gewoon 5 euro per maand meer.
Hoezo goedkoper abonnement?
Er zijn overal addertjes onder het gras.
Je kan maandelijks opzeggen!
tennis schreef:
Er zijn overal addertjes onder het gras.
Je kan maandelijks opzeggen!
Dit is anders een behoorlijke adder,ben er ook ingetuind.
Je zit er eerst een jaar aan vast,daarna kan je maandelijks opzeggen.
Had Hetnet (internet+bellen)
XMS glasvezel, 5 jaar geleden hebben ze dat hier aangelegd ik vroeg om een aansluiting, kost me 350 euro omdat bijna niemand dat van hun afneemt in deze buurt. Ze gaan eerst onderzoeken of er nog meer mensen klant willen worden. Kan nog wel 2 jaar duren alvorens een aansluiting te krijgen.
Maar ik kan een aansluitverzoek indienen en dan zit je vast aan een jaarcontract.