| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] internet soms van T-mobile
internet soms van T-mobile
Ik heb gisteren in de winkel van T-Mobile een "internet soms" gekocht en wilde dat vandaag annuleren.
Helaas wordt gezegd je hebt een handtekening gezet en dan zit je er aan vast, had je het maar via het internet moeten kopen want dan had je wel kunnen annuleren.
Het moet niet gekker worden je zit dus gewoon vast als je bij T-Mobile in de winkel iets koopt.
Wie weet hier de oplossing voor???
Helaas wordt gezegd je hebt een handtekening gezet en dan zit je er aan vast, had je het maar via het internet moeten kopen want dan had je wel kunnen annuleren.
Het moet niet gekker worden je zit dus gewoon vast als je bij T-Mobile in de winkel iets koopt.
Re: internet soms van T-mobile
Ja. Ga het maar gebruiken.divebuddy schreef:Ik heb gisteren in de winkel van T-Mobile een "internet soms" gekocht en wilde dat vandaag annuleren.
Ik neem aan dat je weet WAAR je je handtekening onder gezet hebt en het (begrijpend) gelezen hebt voor je tekende ?Het moet niet gekker worden je zit dus gewoon vast als je bij T-Mobile in de winkel iets koopt.
ik heb via Vodafone een abonnement lopen die eigenlijk even duur is maar meer GB geeft.MevrouwdeVries1948 schreef:Waarom wilt u annuleren?
In de shop heb ik het niet gelezen wel op de site, maar ik dacht dat als je het in de winkel koopt hetzelfde is
Niet dus.divebuddy schreef:[
In de shop heb ik het niet gelezen wel op de site, maar ik dacht dat als je het in de winkel koopt hetzelfde is
Via het Internet heb je ook nog een wettelijke bedenktermijn, in de winkel is het koop=koop.
Hmm, u leest niet voor u tekent, maar u kunt wel denken. Denkt u ook weleens dat u miljonair bent?divebuddy schreef:... maar ik dacht dat als je het in de winkel koopt hetzelfde is
Wat is er zo gek dan?divebuddy schreef:Ik heb gisteren in de winkel van T-Mobile een "internet soms" gekocht en wilde dat vandaag annuleren.
Waar zoek je een oplossing voor?
maar aan de andere kant: Als het contract nog niet loopt kan het wel geannuleerd worden. Had je gelijk dat "internet soms" ? Of is dat pas over een paar dagen? In de tussentijd kan het via TMob klantenservice geannuleerd worden. Moet je het wel vriendelijk vragen
Met beleefd zijn bereik je het meest.devious schreef:maar aan de andere kant: Als het contract nog niet loopt kan het wel geannuleerd worden. Had je gelijk dat "internet soms" ? Of is dat pas over een paar dagen? In de tussentijd kan het via TMob klantenservice geannuleerd worden. Moet je het wel vriendelijk vragen
Maar daar wordt vaak beleefd voor bedanktLiebster schreef: Met beleefd zijn bereik je het meest.
Hee, daar hebben we mevrouw Assumption weer. Je weet wel, die moeder van alle ****-ups....divebuddy schreef:ik heb via Vodafone een abonnement lopen die eigenlijk even duur is maar meer GB geeft.MevrouwdeVries1948 schreef:Waarom wilt u annuleren?
-
HTCHenk007
Je kan het er nog altijd op gooien dat je geen bereik met T-Mobile is in veel gevallen nog realiteit ook.