Hoi,
Wij zijn op zoek naar een goede internetprovider in combinatie met telefonie?
Wie kan ons een goede aanraden?
We zien door de bomen het bos niet meer, aangezien we al vele negatieve berichten hebben gelezen over diverse internetproviders?
In eerste instantie wilden we kiezen voor Tele 2 compleet, na het lezen van de vele reacties op dit forum, toch maar hier van afgezien.
Graag jullie reacties!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internet + telefonie
Re: Internet + telefonie
Beste Mr. Nikon.
Zelf hebben we InternetPlusBellen van KPN,
Hier hebben wij goede ervaringen mee en weinig storingen, diverse kennissen van ons hier in de omgeving hebben @home kabelinternet,
En deze mensen hoor ik regelmatig zeggen dat de boel weer eens plat ligt, en die valt hier in de buurt toch regelmatig wel eens uit,
Het is dan weliswaar € 10, in de maand goedkoper, maar je hebt dam wel meer kans op storingen zoals niet kunnen bellen of internet dat er uit ligt,
Nu kan het zijn dat het natuurlijk plaatselijk kan zijn, dat de ene regio @home beter is, en bij de ander bijv. KPN minder storingen geeft,
Het is momenteel zoeken naar een speld in een hooiberg als het op providers aankomt,
Veel succes en vriendlijke groeten,
Ulbe.
Zelf hebben we InternetPlusBellen van KPN,
Hier hebben wij goede ervaringen mee en weinig storingen, diverse kennissen van ons hier in de omgeving hebben @home kabelinternet,
En deze mensen hoor ik regelmatig zeggen dat de boel weer eens plat ligt, en die valt hier in de buurt toch regelmatig wel eens uit,
Het is dan weliswaar € 10, in de maand goedkoper, maar je hebt dam wel meer kans op storingen zoals niet kunnen bellen of internet dat er uit ligt,
Nu kan het zijn dat het natuurlijk plaatselijk kan zijn, dat de ene regio @home beter is, en bij de ander bijv. KPN minder storingen geeft,
Het is momenteel zoeken naar een speld in een hooiberg als het op providers aankomt,
Veel succes en vriendlijke groeten,
Ulbe.
Ik heb nu een jaar Tele2 compleet (internet+ bellen) en het werkt bij mij uitstekend. Het internet werkt altijd en heb er geen omkijken naar. Ik heb het aangesloten en het werkt uitstekend en het bellen werkt bij mij ook heel goed. Ik kan gewoon uren bellen zonder dat het uitvalt. Ik persoonlijk uit eigen ervaring kan het je aanraden omdat het bij mij goed werkt. Als je van de forum uitgaat is geen een provider goed want over iedere provider zijn er klachten en soms door eigen gemaakte fouten. Over KPN zijn er ook op dit moment veel klachten, maar er zijn ook tevreden klanten. Op de forum lees je alleen klachten, maar nooit positieve dingen over providers.Bij Tele2 heb je voor een goede prijs internet en telefonie.
kijk eerst hier maar eens rond op de verschillende topics
Je leest veel negatiefs over @home, maar ik heb reeds een jaar internet+bellen en twee maal een (op de storingsdienst bekend) storing van een paar uur.
Dus kortom, hier valt het reuze mee.
pvd
Dus kortom, hier valt het reuze mee.
pvd
Wil je verzekerd zijn van altijd te kunnen bellen en internetten, neem dan een gewone analoge of isdn telefoonlijn met adsl, heb je gegarandeerd geen problemen.
Over een 2 a 3 tal jaren zal alles overgeschakeld worden naar internetplusbellen (voip)
Zelf heb ik internetplusbellen van kpn, tot heden geen problemen, maar dat er genoeg problemen zijn kan je nagaan op dit en andere forums.
Wil je wat goedkoper uit zijn kan je internetplusbellen nemen, het is niet altijd dat een abo volgens dit protecol problemen heeft, maar heb je de pech dat je tot de probleemgevallen behoort, krijg je spijt dat je ook maar overwogen hebt om internetplusbellen te nemen, met betrekking tot de provider maakt het nog niet eens zoveel uit welke je neemt, je wordt practisch overal aan het lijntje gehouden en van het kastje naar de muur gestuurt.
Over een 2 a 3 tal jaren zal alles overgeschakeld worden naar internetplusbellen (voip)
Zelf heb ik internetplusbellen van kpn, tot heden geen problemen, maar dat er genoeg problemen zijn kan je nagaan op dit en andere forums.
Wil je wat goedkoper uit zijn kan je internetplusbellen nemen, het is niet altijd dat een abo volgens dit protecol problemen heeft, maar heb je de pech dat je tot de probleemgevallen behoort, krijg je spijt dat je ook maar overwogen hebt om internetplusbellen te nemen, met betrekking tot de provider maakt het nog niet eens zoveel uit welke je neemt, je wordt practisch overal aan het lijntje gehouden en van het kastje naar de muur gestuurt.