2 januari vraag ik internetbellen aan. Binnen een paar dagen krijg ik het volgende mailtje... (citaat):
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bestelling van InternetPlusBellen van KPN. Wij zullen uw aansluiting zo spoedig mogelijk gereedmaken. Houdt u rekening met een levertijd van uw installatiepakket van ongeveer 3 weken. Het overzicht van uw aansluitgegevens ontvangt u binnen enkele dagen per brief.
....
Wij wensen u veel plezier en gemak met InternetPlusBellen van KPN.
Met vriendelijke groet,
KlantenService van KPN
De bevestigingsbrief kwam enkele weken later in plaats van enkele dagen, maar dat ter zijde. Alle contractgevens staan keurig in de brief, met de mededeling dat het installatiepakket er binnen 3 weken aan komt.
Vervolgens krijg ik weer een mail zoals bovenstaand, met hartelijk dank voor uw aanmelding. Aanmelding?? Dat moment waren we toch al voorbij, ik heb het contract in huis en de mededeling dat ik binnen 3 weken het pakket krijg?
Ik besluit te bellen. Na 20 minuten in de wacht krijg ik het volgende te horen:
KPN: U bent geweigerd voor Internetbellen. Pardon?
Ik ben al jaren klant en ik heb het contract in huis (en ja, ik betaal de rekeningen).
KPN: Ik kan u niet zeggen waarom u geweigerd bent meneer??
Oh, dus ik krijg alle bescheiden en de mededeling dat ik aangesloten wordt en vervolgens ben ik geweigerd?
KPN: Uhm, ja.
Wat nu?
KPN: dat weet ik ook niet, gewoon wachten tot u weer een brief krijgt...
En dan weer geweigerd worden na een maand wachten?
KPN: Dat weet ik niet meneer...
Okee, dus ik zit nu een maand zonder internet en u weet niet waarom ik geweigerd ben en misschien over een maand weer wordt geweigerd?
KPN: Ja, dat zal dan wel....
Einde gesprek......
Mmm, ik vind dit op zijn minst vreemd. Ik weet dus niet waarom ik ben geweigerd, of ik ooit wordt geaccepteerd en wanneer. Ik zit nu al een maand zonder internet thuis en weet niet hoe lang sit nog duurt. Moet ik dan een andere provider nemen? Bij de KPN was de medeling dat dat dan maar moest als ik niet tevreden was. Ook al zo vreemd, ik zou mijn klanten graag willen houden... zeker als de winst verminderd....
Meer mensen die dit hebben meegemaakt?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internetbellen geweigerd
Re: Internetbellen geweigerd
dit is idem wel heel erg vreemd, ik zou even naar de primafoon gaan en vragen of zij voor je kunnen na trekken wat het probleem is en anders even ene klacht aan laten maken, misschien dat er technische problemen zijn, maar om nou zonder reden je te weigeren heel apart...