LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internetplusbellen KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mosje1

internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door mosje1 »

Eind oktober internetplusbellen besteld bij KPN , nadrukkelijk gevraagd of het geen problemen gaf dat ik enige jaren geen telefoon heb gehad, ik belde namelijk via de kabel. Dit was absoluut geen probleem.
Op 3 dec alles gehad van de KPN en geinstaleerd. U raad het al, geen telefoon wel internet. De reden is dat op 3 dec mijn internetplusbellen technisch is opgeleverd maar administratief nog niet. Dit kan nog wel 14 dagen duren. Hr Jacob Middeldorp Directeur klantcontact U moest U diep en diep schamen.
En je doet er zelf helemaal niks aan.

Oud Ziggo klant.

Zipp

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door Zipp »

Ik heb hetzelfde probleem met KPN. Ik heb al telefonie van KPN en een huisgenoot is benaderd door KPN voor internettelefonie. Toen ik de overeenkomst ontvingt, heb ik ook meteen afgezegd en daar keurig een bevestifing van gekregen. Maar alles loopt administratief door ( technisch gelukkig nog niet). Ik kreeg het installatiepakket, brieven omtrent mijn aansluiting, nota's etc. Ze beloven het steeds weer op te lossen maar er gebeurt niets. Een medewerkster vetrouwde me zelfs toe dat het een admistratieve puinhoop was !
Sterkte met KPN !

Gesloten