LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internetten plus bellen van kpn/planet.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hen123

internetten plus bellen van kpn/planet.

Ongelezen bericht door hen123 »

goeden avond, ik wil van mijn abonn.af van kpn/planet.daar ik voor een abonn.betaal 59.95 en bij upc 29.95 het eerste jaar en dan 34.95 per jaar. upc voor dezelfde producten. ik wil de telef.opzeggen voor mij bij kpn,maar die is onverbiddelijk.een jaar contr.nog tot dec.2008.had ik maar een mnd. opzegterm.in acht moeten nemen.het is nu ik dit vandaag probeerde nog maar 18 dec.2007,waar zie ik dat het stilzwijgend verlengd word,maar daar kreeg ik geen antwoord op. hadden ze nu nog voorgesteld dat ik nog bv. even een maand door moest betalen, nou prima, maar dit vind ik echt misselijk. ze nemen geen milde regeling in acht.wij hebben al tientalle jaren van kpn de vaste telefoon, abonn.mob.en prepaid kaart .upc heeft gezegd dat hun het telef.abonn.op kunnen zeggen, maar daar blijkt ook geen moer van te kloppen,dus toen alles geinstall.was,moest ik planet de provider opzeggen, maar mooi niet.dus alles pertelefoon weer ongedaan gemaakt.ik zit tussen 2 groten in. kpn heeft nog steeds macht. kpn heeft diverse acties met aanbiedingen,en van kom maar binnen klanten, maar je komt er niet van af. nu moet ik op mijn kalender zetten dat in okt.2008 de boel opgezegd moet worden.ik ben vast niet de enige met deze onverkwikkelijke zaak. dank u voor de moeite om het te lezen.
vriendelijke gr. ha

queenfan

Re: internetten plus bellen van kpn/planet.

Ongelezen bericht door queenfan »

Je hebt op je toetsenbord een knopje zitten, dit is de entertoets.
Met deze toets kan je naar de volgende regel gaan, is heel handig en maakt het lezen een stuk overzichtelijker.

En terugkomend op je verhaal, je had dit kunnen weten staat gewoon in de voorwaarden is jammer maar je zit toch echt tot december 2008 aan het contract vast.

Een tip zeg het abonnement nu op kan je het ook niet vergeten eind volgend jaar.

Succes er mee.

Gesloten