LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IPB OK

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kaki02

IPB OK

Ongelezen bericht door kaki02 »

Ik moet zeggen ben altijd sceptisch over nieuwe ontwikkelingen maar was toch benieuwd. Sinds een maand aangesloten op IPB (planet).
Eerlijk gezegd weinig klachten, aansluiten was 'n eitje. Gelijk op internet met meerdere PC's, alle faciliteiten getest, mail, news, ftp, http, telefonie; alles werkt perfect ! Even snelheid getest met speedtest.nl ook volgens verwachting en vervolgens mijn lokale firewall uitgeschakeld en via http://scan.sygate.com alle scans uitgevoerd.
Geen hond komt binnen ! Ook mijn lokale netwerk connecties lopen gesmeerd via de Experia box. Het kan zijn dat je telefonie instellingen zoals voice-mail en nummerherkenning even op zich laat wachten maar ook is dat na een week of twee weer geactiveerd. :mrgreen:

Morrigan

Re: IPB OK

Ongelezen bericht door Morrigan »

Zou handiger zijn geweest als je dit antwoord bij de poll zou hebben geplaatst, kunnen de mensen daar ook eens een goede ervaring zien!

Dutch_com_freak

Re: IPB OK

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

die scan is nix waard.. ik heb 2 appaches lopen op 2 poorten en nog allemaal verschillende services en hij vind er... 2..

1 appache en 1 ftp... en dat klopt wel.. maar een beetje verder kijken als de standaard poortjes mag ook wel :) en die worden totaal overgeslagen (komen ook niet als onbekend) in geen van alle tests!

overegens istie behoorlijk langzaam.. wel overzichtelijk! :)

bovendien zie ik net dattie niet eens boven 1024 uit komt.. terwijl er toch duidelijk meer poorten zijn en een virus of iets anders komt niet via een standaard poortje binnen :P

wat niet weg neemt dat een goeie router alles al blokeerd natuurlijk.. tenzij die UnPnP...

www.grc.com ok kun je ook maar scannen tot een bepaalde hoogte maar geeft je daarnaast ook de mogenlijkheid om de rest te scannen en vind bij mij wel wat open :)

Gesloten