LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IPB Super!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
TT1980

IPB Super!

Ongelezen bericht door TT1980 »

Zo het is volgens mij weer tijd voor KPN pesten. Ik heb sinds maart internetplusbellen en tot op heden één keer last gehad van een storing. Het werkt over het algemeen uitstekend, goede geluidskwaliteit, stabiel internet en absoluut geen wegvallende verbindingen. Bij het aansluiten wel problemen gehad maar die werden door KPN binnen 2 dagen opgelost.
Het mag ook wel een keer gezegd worden dat IPB gewoon goed werkt. Maar ja consumentenprogramma's en half Nederland geven graag af op de marktleiders van Nederland.

skippy

Re: IPB Super!

Ongelezen bericht door skippy »

ik heb ook een behoorlijk aantal ipb paketten aangesloten en ben eigenlijk weinig of geen problemen tegen gekomen.het probleem is meestal dat de mensen beginnen met installeren en als het dan niet werkt pas de gebruiksaanwijzing gaan lezen.een paar keer heb ik er bij iemand problemen mee gehad toen het modem volledig gereset en opnieuw geinstalleerd daarna waren de problemen opgelost.ik moet wel
toegeven dat kpn het administratief op het moment niet helemaal goed aankan

bertus49

Ongelezen bericht door bertus49 »

Bij deze wil ook ik even kenbaar maken dat alle heisa omtrend KPN
internetplusnellen alleen maar ellende is niet altijd klopt.
Zelf heb ik sinds maart van dit jaar IPB en heb nog geen enkele storing meegemaakt,afgezien van die ene dag dat alles landelijk plat lag.
Met internet nooit problemen,altijd goede verbinding en snelheid.
Bellen gaat ook perfect,ook geen problemen mee.
Ik heb ook nog een mobiel abonnement bij KPN en ook dat gaat probleemloos.
Een enkele keer dat ik iets wil vragen,word ik netjes te woord gestaan en snel geholpen.
Maar volgens mij zijn er nu éénmaal mensen die overal over klagen en nooit tevreden zijn.
Dus wat mij betreft:KPN is een prima provider met gewoon goede service.

a.eman

Ongelezen bericht door a.eman »

Wat Bertus 49 kenbaar maakt ben ik gedeeltelijk mee eens,ware het niet dat mij iets is overkomen waar ik tot op heden nog zeeeeeeeer veel hinder van ondervind.
Als gevolg van een (toevallige) slechte internetverbinding (25 November)heb ik de router (Gigaset SX 551)moeten re-setten,gaat normaal altijd goed.
Bij mij niet dus,hoewel.....internet verbinding was daarna weer in orde,
de telefoon verbinding is totaal verbroken tot op heden (4 december)
Heb direct help desk gebeld met het verzoek om de vebinding weer tot stand te brengen,dat konden ze niet moest een monteur doen,monteur kon het niet,moest een expert maar doen,heb nu nog steeds geen telefoon verbinding,ben inmiddelsl al veel eurootjes kwijt aan prepaid bellen,ik betaal voor een dienst waarbij ik geen enkele service voor terug krijg,kpn is zelfs niet te berijken,aleen via help desk en die zeggen niets te kunnen doen.
Heb een klacht naar KPN vestuurd maar daar nog steeds niets van gehoord en zal ook wel niet.
Dus Bertus 49 wacht af tot je een echte storing krijgt zoals die van mij bijvoorbeeld en dan eens zien wat er gebeurt.
Ik ben altijd een tevreden klant geweest,maar hier laten ze je vallen als
een baksteen,hoelang moet ik nog wachten tot de verbinding weer tot stand komt! KPN vangt maandelijks een bedrag,en dat is kennelijk het voornaamste voor die club,je krijgt het gevoel dat de consument echt onbelangerijk is zolang je maar betaald.

Radar...doe hier iets mee,ik ben vast niet de enige.

Met vriedelijke groet

Gesloten