LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] iPhone 7 bestelling annuleren

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
max.budding
Contacteer:

iPhone 7 bestelling annuleren

Ongelezen bericht door max.budding »

Beste forumleden,

Ik heb op 27 september mijn Tele2 abonnement verlengd met een iPhone 7 via de Media Markt webshop. Hier stond 6-7 dagen leverttijd voor.
Toen heb ik het contract van Tele2 ondertekend om dat dit de enige manier is om de bestelling door te zetten.

Ik heb nog steeds niks mogen ontvangen en Media Markt vervolgens gebeld om te informeren naar de levertijd.
Hier werd mij verteld dat ze gigantische leverproblemen hebben, etc. Ze konden geen levertijd geven.

Diezelfde dag kom ik er achter dat ik bij Belsimpel voor hetzelfde bedrag de telefoon kan bestellen, en hem zieker weten de volgende dag in huis heb. Media Markt dus weer gebeld om te annuleren, zodra ik dat vertel wordt de verbinding verbroken! Na weer lang in de wacht staan kreeg ik iemand aan de lijn die mij zei dat ik niet meer kan annuleren. Ik heb het contract getekend en daar zat een bedenktijd van 14 dagen op.

Is het niet heel raar dat ik mijn telefoon nog steeds niet heb, en het gewoon niet meer kan annuleren?
Zou iemand weten hoe ik de bestelling kan annuleren?

Met vriendelijke groet,
Max Budding

berndv

Re: iPhone 7 bestelling annuleren

Ongelezen bericht door berndv »

max.budding schreef:dat ik niet meer kan annuleren. Ik heb het contract getekend en daar zat een bedenktijd van 14 dagen op.

Is het niet heel raar dat ik mijn telefoon nog steeds niet heb, en het gewoon niet meer kan annuleren?
dat is onzin. De bedenktijd gaat pas in als de bestelling geleverd is.
max.budding schreef:Zou iemand weten hoe ik de bestelling kan annuleren?
dat zou gewoon via de webshop, mediamarkt.nl dus, moeten gaan. Ik zie op hun pagina omtrent retourneren niets staan dat mobiele abonnementen aparte regels hebben. Sterker nog, er staat letterlijk dat je de bestelling kunt annuleren binnen 14 dagen nadat het laatste product van de bestelling is geleverd.

Gesloten