LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] IPhone 7+: spontaan barsten in scherm, valt buiten garantie
IPhone 7+: spontaan barsten in scherm, valt buiten garantie
Wie weet er raad
Heb een nieuwe mobile iphone 7+
Er springen spontaan de barsten in het glas van links naar rechts
Begon met 1 odertussen zijn het er 3
Mobile is 3 weken oud zeggen ze geen garantie op het glas
Maar hij is niet gevallen het is waarschijnlijk een fabrieks fout
Tele 2 zegt stuur maar op maar zit niet in de garantie
Toch niet normaal een mobile van zoveel geld en dan zeggen er zit geen garantie op
Heb een nieuwe mobile iphone 7+
Er springen spontaan de barsten in het glas van links naar rechts
Begon met 1 odertussen zijn het er 3
Mobile is 3 weken oud zeggen ze geen garantie op het glas
Maar hij is niet gevallen het is waarschijnlijk een fabrieks fout
Tele 2 zegt stuur maar op maar zit niet in de garantie
Toch niet normaal een mobile van zoveel geld en dan zeggen er zit geen garantie op
Re: IPhone 7+: spontaan barsten in scherm, valt buiten garantie
Dit valt binnen de wettelijke garantie, dat je het recht geeft op een deugdelijk product.
Voor je hem opstuurt maak dan wel wat fotos van de mobiel als bewijs voor het geval dat.
Ik kwam onlangs ergens een topic tegen met ook spontaan ontstane barsten in een scherm; die zouden ontstaan (kunnen?) zijn door plaatselijke heel hoge temperaturen/oververhitting áchter het glas; dat zou natuurlijk wel binnen de garantie behoren te vallen..
Ik heb er in de winkel een beschermfolie op gekocht
Zou dat dan kunnen zijn
Zou dat dan kunnen zijn
U stopt uw telefoon toch niet in uw broekzak?
Telefoon in je broekzak gestopt? Als je dan iets op schoot hebt, of even iets klemt tussen auto en bovenbeen omdat u een vrije hand nodig hebt om de auto te openen, dan kan het zijn dat het frame van de telefoon licht buigt en dan kan het scherm scheuren bij telefoons. Dit is mij 2x overkomen.
Of heeft u ze zo ineens zien ontstaan?
Of heeft u ze zo ineens zien ontstaan?
-
Er zijn meerdere oorzaken mogelijk, als het een productiefout is zullen wel meer toestellen van de 70-75 verkochte IPhone 7+ toestellen hier last van hebben. Kan op Google weinig vinden over spontaan breuken in de IPhone 7+.alfatrion schreef:Dit valt binnen de wettelijke garantie, dat je het recht geeft op een deugdelijk product.
Dus op welke basis concludeer je nu dat het binnen de wettelijke garantie valt? Het is bekend dat een deugdelijke telefoon niet tegen vallen kan.
Ik concludeer dat op basis van het feit dat er meerdere oorzaken kunnen zijn, waaronder een te hoge spanning op het scherm door een montage fout, en de omgekeerde bewijslast.
Zie de link in deze post op dit forum.chrisd1 schreef:Ik kwam onlangs ergens een topic tegen met ook spontaan ontstane barsten in een scherm; die zouden ontstaan (kunnen?) zijn door plaatselijke heel hoge temperaturen/oververhitting áchter het glas; dat zou natuurlijk wel binnen de garantie behoren te vallen..
Dat is hier niet een op een van toepassing. Bij dat schade patroon was er een sterretje.