He, yoU Piss Company,
hoeveel betalen jullie je medewerkers extra, wanneer ze als thuiswerkers alle fora van het Nederlandse internet moeten omspitten om daar waar er razende UPC klanten hun relaas doen, ze op de persoon aan te laten vallen en vooral te laten weten hoe "tevreden" zij zelf wel over UPC zijn/waren? Hoe doorzichtig en voor de hand liggend meneer
Antonh,
angel1978 en
pvd
Of dachten de lezers van deze topic dat UPC
daar te bescheiden of te verlegen of te netjes voor zou zijn
Ik dach 't toch nie
De bedoeling van deze topic is om aan de kaak te stellen of een "gift" van UPC te vertrouwen is zonder dat je een paard van Trojen in je computer binnenhaalt.
Voor mij en vele anderen krijgt UPC iedere dag opnieuw de loden leeuw en ik hoop gauw als klap op de vuurpeil het faillisement.
Ondertussen heb ik al 3 maanden een oorverdovende kraak tijdens het telefoneren via UPC, NADAT zij ons en vele anderen 2 dagen zonder telefoon hebben laten zitten om een storing in hun systeem op te lossen. Bij mijn klacht over de kraak werd mij vrolijk "geadviseerd" een nieuwe telefoon te kopen. ZO lossen die nette jongens van UPC dat op.
UPC service nog verdedigen

SCHIJT aan iedere klant
En lees Kuiffie en zoveel anderen met al hun SLECHTE en krankzinnige ervaringen!
((Ik kocht een laptop van een emigrerende vriend. Daar zat een illegale
XP besturing op. Dat wist ik niet en ik verdien daarin het voordeel van de twijfel. Ik lijk wel stapel mesjogge om mezelf hiervoor nog te verdedigen in deze topic.))
WAT HEEFT DAT IN GODS NAAM NU MET de slechte service van UPC te maken. Hoe dom en krom moet een mens denken om enige relatie daartussen te zien?