LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is het gratis aangeboden UPC programma Quickfix OKE?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dilbert29

Re: Is het gratis aangeboden UPC programma Quickfix OKE?

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Dus upc is geen nette gerespecteerde firma , die hebben gewoon schijt aan jou en mij .
Dat jij dat zo ervaart geloof ik meteen, maar dat is niet mijn ervaring. Ik heb jarenlang UPC gehad, zowel voor tv, radio als internet. Nog nooit heb ik er ook maar 1 probleem mee gehad.

Toen ik UPC op wilde zeggen om naar Digitenne over te stappen was ook dat geen enkel probleem en is alles vlekkeloos verlopen.

Kortom, spreek voor jezelf, mijn ervaringen zijn anders.

willem de 16de

Ongelezen bericht door willem de 16de »

Zeggen ze allemaal ik wist het niet, laat me niet lachen
En na zo een ervaring zou ik maar een legale versie van XP kopen.

Waar gaat dit nog over?
Probeer eens bij de les/topic te blijven, man!

antonh

Ongelezen bericht door antonh »

@willem de 16de

Onderstaande is je eigen tekst.

"willem de 16de
Geplaatst op 05 Feb 2007 12:42 door willem de 16de
Quote:
Mensen die overal spionnen en problemen zien, lijken mij nogal last te hebben van paranoia.
Ik had onwetend een illegale XP versie van Microsoft van een kennis gekocht.
Ik ben ervan overtuigd dat via de automatische updates van Microsoft zij toegang gekregen hebben tot mijn computer.
Plotseling kreeg ik allerlei vensters van Microsoft waarin zij mij waarschuwden voor mijn illegale XP besturingssysteem. Ze gingen steeds verder nadat ik die vensters genegeerd had. Mijn hele systeem werd steeds vaker en gecompliceerder in de war gestuurd en pesterijen in de vorm van in beeld gebrachte 60 aftel seconden etc. etc.
Na zo'n ervaring wordt een normaal mens aan het denken gezet en beste Dilbert, zonder paranoia te zijn. Wees eerlijk, wat zou jij doen na mijn ervaringen?
Voorzichtig zijn in de wereld heeft mij achteraf vele malen het leven gered!"

Dus moet je zelf niet zo een onzin schrijven he...

"Waar gaat dit nog over?
Probeer eens bij de les/topic te blijven, man!"

Ik gebruik alleen je eigen woorden en het is dus je eigen tekst :!: :!:
Je praat zelf over illigale dingen van UPC maar bent zelf ook fout bezig.
Maar het is zo makkelijk tegen andere te schoppen he en zelf illigaal bezig te zijn.
Dat is zeer stoer hoor. :!:

rweelden22

Ongelezen bericht door rweelden22 »

we hebben het hier over upc en niet over een versie van xp
ik draai op vista en daar werkt het programa van upc dus niet mee
raar he

willem de 16de

He, yoU Piss Company,

hoeveel betalen jullie je medewerkers extra, wanneer ze als thuiswerkers alle fora van het Nederlandse internet moeten omspitten om daar waar er razende UPC klanten hun relaas doen, ze op de persoon aan te laten vallen en vooral te laten weten hoe "tevreden" zij zelf wel over UPC zijn/waren? Hoe doorzichtig en voor de hand liggend meneer Antonh, angel1978 en pvd :!:
Of dachten de lezers van deze topic dat UPC daar te bescheiden of te verlegen of te netjes voor zou zijn :?:
Ik dach 't toch nie :!:
De bedoeling van deze topic is om aan de kaak te stellen of een "gift" van UPC te vertrouwen is zonder dat je een paard van Trojen in je computer binnenhaalt.
Voor mij en vele anderen krijgt UPC iedere dag opnieuw de loden leeuw en ik hoop gauw als klap op de vuurpeil het faillisement.
Ondertussen heb ik al 3 maanden een oorverdovende kraak tijdens het telefoneren via UPC, NADAT zij ons en vele anderen 2 dagen zonder telefoon hebben laten zitten om een storing in hun systeem op te lossen. Bij mijn klacht over de kraak werd mij vrolijk "geadviseerd" een nieuwe telefoon te kopen. ZO lossen die nette jongens van UPC dat op.
UPC service nog verdedigen :?: SCHIJT aan iedere klant :!:
En lees Kuiffie en zoveel anderen met al hun SLECHTE en krankzinnige ervaringen!
((Ik kocht een laptop van een emigrerende vriend. Daar zat een illegale
XP besturing op. Dat wist ik niet en ik verdien daarin het voordeel van de twijfel. Ik lijk wel stapel mesjogge om mezelf hiervoor nog te verdedigen in deze topic.))
WAT HEEFT DAT IN GODS NAAM NU MET de slechte service van UPC te maken. Hoe dom en krom moet een mens denken om enige relatie daartussen te zien?

Beertje02

Ongelezen bericht door Beertje02 »

willem de 16de

Ik begrijp je heel goed, UPC is op zin zachts gezegd niet klantvriendelijk, heb je geen mogelijkheden om van provider te wisselen??

antonh

Ongelezen bericht door antonh »

@willem de 16de

Een ding moet gezegd worden, opvoeding heb je gehad.

Hoe doorzichtig en voor de hand liggend meneer Antonh, angel1978 en pvd

Gelukkig hebben wij geen UPC.
En ik heb UPC niet verdedigt, lezen is een kunst hoor.
Wij hebben Essent hier, maar die heb ik opgezegd en een schotel genomen voorde tv.
Goedkoper én beter.
Geef me aders maar een adres van UPC waar ik betaald kan krijgen als ik UPC verdedig.
Ik heb niets met ze te maken en wil dit ook niet.
Máár als ze goed betalen is er over te denken.
Ik schreef over illigale XP hoor.

pvd

Ongelezen bericht door pvd »

Ik ben de insinuaties van de welopgevoede doch onbeschofte heer Willem de 16de zo langzaam aan beu.

Ik maak hier gebruik van de diensten van @home. Omdat ik godzijdank de helpdesk vrijwel nooit nodig heb ben ik een tevreden klant.

Helaas betaald UPC mij niet om op dit forum te reageren. Het is alleen een feit dat de helpdesken van pakweg speedlink en hetnet en ook @home net zo slecht zijn als de helpdesk van chello (UPC).

Maar zoals gezegd heb ik die lui gelukkig vrijwel nooit nodig, dus ben ik tevreden. En er zijn er ook zat die de helpdesk van UPC niet nodig hebben en ook tevreden zullen zijn.

pvd

willem de 16de

Maar zoals gezegd heb ik die lui gelukkig vrijwel nooit nodig, dus ben ik tevreden. En er zijn er ook zat die de helpdesk van UPC niet nodig hebben en ook tevreden zullen zijn.

pvd
Het kan verkeren. :roll:
Fijn van u te lezen dat u zo gelukkig "die lui" nooit nodig heeft gehad.
Jammer dat wij die lui dus buiten onze schuld :!: wel :!: nodig hadden. En daar ging en gaat het bij UPC steeds zo onnodig uit de bocht.
Zij misbruiken daarbij hun machtspositie en laten hun klanten, met een terecht probleem, rustig in hun eigen sop gaar koken.
Daar protesteren wij tegen.
Dus geluksvogels, deze topic is niet aan u besteed en misschien daarom een idee om derhalve uw irrelevante opmerkingen te stoppen zodat er weer plaats komt voor de betrokken lezers bij dit item.
Bedankt voor uw goedbedoelde reacties.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

@willem,

wat ben je nu in godsnaam aan het doen ?
Eenieder die een beetje tegengas geeft is werknemen van UPC ?
Laat me toch nie lachen !

Je vroeg om een mening van een IT'er, die krijg je.. het bevalt je niet en dus gooi je het maar op een andere boeg....

De overigen die het niet met je eens zijn zijn dan ook maar meteen UPC-medewerkers... Tot zij zeggen bij bijvoorbeeld @home te zitten en dan moeten ze zich vooral niet met JOUW topic bemoeien ???

Daarnaast zie ik je ook al gal spuwen in andere topics over UPC.. Je mening is duidelijk, waarom hou je het daar niet bij i.p.v. allerlei anderen te beledigen / beschuldigen. Uw frustratie is duidelijk, maar misbruik daar een forum niet voor.

angel1978

willem de 16de

Uw frustratie is duidelijk, maar misbruik daar een forum niet voor.

Over Uw overtrokken mening van het, mijn "misbruik maken van een forum" waakt de moderator, meneer angel1978.
Zou u nu zo vriendelijk willen zijn om minstens te pogen het op de man spelen achterwege te laten en in uw bemoeienissen uw zo typisch Hollands vermanend vingertje in te trekken naar mij persoonlijk?
Bij voorbaat dank.
Daarnaast schuw je het niet om je ongezouten mening te geven... Dan lijkt het me niet meer dan normaal dat je ook kunt ontvangen !
Mijn ongezouten mening was niet tegen iemand persoonlijk gericht in tegenstelling tot uw reacties op mij in deze topic. Echter tegen een bedrijf, waar naar ik mag hopen, u het onderscheid zult herkennen. Tegen welk bedrijf behalve ik nog veel mensen soortgelijke klachten geuit hebben die vaak nog veel erger waren dan mijn ervaringen. In grote lijnen komen ze wel steeds op hetzelfde neer. Machtsmisbruik van UPC en hun fameuze minachting voor hun terecht ontevreden klanten.

De enige die mij hier ongezouten voor het gerecht zou moeten slepen is UPC! Maar die UPCers zijn niet gek! Via de rechtbank alles uitgeplozen op de publieke tafel is het laatst wat zij zouden willen.
Dan krijgen zij 95% van hun klanten over zich heen.
Laatst gewijzigd door willem de 16de op 08 feb 2007 08:29, 1 keer totaal gewijzigd.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Over Uw overtrokken mening van het, mijn "misbruik maken van een forum" waakt de moderator, meneer angel1978
helaas dat is ijdele hoop hier !

Voor de rest niets toe te voegen!

Gesloten