LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is O2 ISO-gecertificeerd?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Anonymus

Is O2 ISO-gecertificeerd?

Ongelezen bericht door Anonymus »

Korte vraag deze keer:

IS O2 ISO-GECERTIFICEERD?

Anoniem

Walter

Re: Is O2 ISO-gecertificeerd?

Ongelezen bericht door Walter »

Weet ik niet met zekerheid. Volgens mij is de KPN dat wel, maar O2 niet. Wat ik mijzelf trouwens afvroeg over O2: Hoe kan het eigenlijk dat de OPTA (de toezichthouder voor de telecombranche in NL) O2 niet een keer terugfluit vanwege oneerlijke concurrentie.

Want kijk eens als je een klachtenbrief naar de KPN verstuurt. Dan krijg je een keurige brief terug, eventueel met een vergoeding of een beltegoedkaart erbij. Zo hoort het en het is goede PR. Maar het kost KPN wel veel tijd en geld, deze vorm van service.

o2 biedt de klant niets. Er wordt niets / nauwelijks iets beantwoord. En brieven die worden verstuurd, worden door O2 vernietigd (Volkskrant). Lekker goedkoop voor O2

Dan zou je toch zeggen dat het tijd wordt dat de OPTA een keer O2 op de vingers moet tikken?!?

Ik denk aan een boete die afhangt van het aantal mensen dat klaagt bij Radar, Ook dat Nog of bij de COnsumentenbond / Ombudsman. Maar dat moet de OPTA zelf maar uitzoeken.

Walter

Gesloten