LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kan geen MMS versturen, kan ik mijn abo opzeggen?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Kan geen MMS versturen, kan ik mijn abo opzeggen?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb sinds kort een redelijk dure telefoon gekocht met MMS functionaliteit. Ik kan via Vodafone echter geen MMSen versturen aangezien deze telefoon niet ondersteunt wordt wat betreft MMSen. Dit is mij in de winkel nooit verteld!!! Via de klanetservice ben ik erachter gekomen dat bij Vodafone maar een beperkt aantal GSM's met MMS functionaliteit ondersteund wordt. Mijn Samsung V200 valt daar niet onder!! Heb ik nu het recht om mijn abo op te zeggen? Vodafone is namelijk in gebreke gebleven wat betreft de MMS dienst. Wie kan me hier meer over vertellen?

Bedankt voor de info.

P V

Re: Kan geen MMS versturen, kan ik mijn abo opzeggen?

Ongelezen bericht door P V »

Wat kan Vodafoon er nu aan doen dat jij zo'n telefoon koopt ?

Beter tevoren informeren lijkt mij in d toekost verstandig !!!!

p.

Gast

Als ik op een telefoon zie staan dat ik MMS kan versturen en de verkoper mij tevens verteld dat dit inderdaad mogelijk is, dan kan ik er toch vanuit gaan dat dit ook kan!!!! Of moet ik eerst zelf onderzoek gaan doen....daar zijn die verkopers toch voor.....

A.K.

Ongelezen bericht door A.K. »

Zo is dat! Ik heb bijna zo een zelfde geval gehad en zit er wel mooi èèn jaar aan vast. En dat was niet van Vodafone maar zoals het nu Orange heet. En ik heb dit onderwerp al eens op dit forum geplaatst en ook wel reactie,s op gehad, maar je zit er maar mooi mee! Niks aan te doen , als dat wanneer je kontrakt afloopt, weg ermee!

pino

Ongelezen bericht door pino »

Je bent fout voorgelicht door de verkoper, dus die (oftewel de winkel) is waar je moet klagen!

A.K.

Ongelezen bericht door A.K. »

Ja , en dan? Die zegd dat je kontakt moet opnemen met de telefoonaanbieder. En zo blijf je aan de gang. In mijn geval, pure misleiding van beide, waar als je getekend hebt, niks meer tegen doet.

Ja, na je contrakt de boel opzeggen, wat ik ook ga doen.

Gr. A.K.

Gast

pure misleiding van beide?Je kan niet beweren dat Vodafone ooit tegen je gezegd heeft dat je kan mmsen met een V200 via hun netwerk. Ook zal je nooit een reclame van Vodafone hebben gezien waarin gemmst wordt met een v200. Vodafone heefty je dus op geen enkele manier misleid. Je zou dan de chuld moeten leggen bij de winkel of bij de toestelfabrikant die dan met kleine lettertjes met vermelden: MMS-functie, mits ondersteund door het netwerk.
Gezeik over die netwerken altijd. Mensen willen tegenwoordig maar alles voor niks en als ze dan niet goed hebben opgelet bij een aanschaf proberen ze de schuld bij iedereen behalve zichzelf te leggen.
Let gewoon eens wat beter op!

Gast

en nee, je kan je abo. niet opzeggen!Want je kan WEL mmsen, mits je een geschikt toestel hebt, en daar heeft Vodafone weer niks mee te maken.

Als je auto kapot is, ga je toch ook niet zeuren bij de regering omdat zij de wegen maken? Vodafone levert de infrastructuur, maar heeft niks te maken met hoe jij die infrastructuur betreedt.

A.K

Ongelezen bericht door A.K »

Dat zal ik zeker wel doen. , beter opletten. Maar als in mijn geval Orange tegen mij zegt, dat ik met hen naar de franse aanbieder SFR kan smsen, dan neem je dat toch aan? Of niet soms?

Maar dit heeft niks met Vodafone of MMsen te maken. Maar dat je door beide verkeerd voorgelicht kan worden, heb ik dus echt wel ff zelf meegemaakt. The Phonehouse en Dutchtone.(Nu Orange) dus.

Dag hoor! A.K.

Arie2

Ongelezen bericht door Arie2 »

SMSen van en naar het buitenland wordt door geen 1 provider gegarandeerd.

A.K

Ongelezen bericht door A.K »

Bij de KPN en Vodafone zeer zeker wel.

A.K.

Gast

AK, daar heb je gelijk in.Als een medewerker je dit letterlijk zegt, dan kan ik begrijpen dat je je bezeken voelt. Maar dat is bij die MMS nooit aan de orde geweest.

Les

Ongelezen bericht door Les »

Je kan wel mmsén met de V200???? :roll:

Gesloten