LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kan KPN een telefoonnummer wel activeren??

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ABaars

Kan KPN een telefoonnummer wel activeren??

Ongelezen bericht door ABaars »

In januari j.l wilde ik overstappen van ISDN abonnement met 2 tel. nummers naar internetplusbellen, allebei bij KPN , zelfde nummers zelfde leverancier, hoe simpel kan iets zijn? Dat was KPN dan ook met mij eens.

29 april was de overstap datum: internet werkt, 1 tel.nummer werkt en wat blijkt: om 1 of andere duistere reden is het ander nummer verdwenen.
Na inmiddels vele telefoontjes met het 0900.0244 nummer werd mij evenzoveel keer verteld dat er administratief bij KPN openstaande order verwerkt moest worden, en dan zou alles weer werken. Tot vandaagwerkt het dus niet en heb ik wel plotseling een nieuw ongevraagd en ongewenst tel nummer gekregen (dan geldt die administratieve order zeker niet?) maar mijn wel gewenste, bestaande nummer werkt nog steeds niet! En een deskundig iemand krijg ik niet aan de telefoon , mocht zo iemand bestaan..
Bijkomend probleem is dat ik ZZPer ben met kantoor aan huis en dit mijn zakelijke nummer is , ik loop dus wellicht heel wat omzet mis door dit gestuntel

Iemand hier ervaring en wellicht een oplossing voor??
En misschien wel veel belangrijker: kan iemand iets doen aan dat logge, onbenaderbare, onwerkbare KPN lichaam aub!!

A Baars

stofzuigertje

Re: Kan KPN een telefoonnummer wel activeren??

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Omdat de meeste maar 1 nummer hebben is het moeilijker.
Als Compuserve klant hetzelfde probleem, nu na de overname bij Telfort wel gelukt maar een andere provider die 2 nummers zou willen overnemen is een ramp.
Dus blijf ik daarom zitten.

Gesloten