LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kan t-mobile abbonement niet opzeggen?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
harryjansen

Kan t-mobile abbonement niet opzeggen?

Ongelezen bericht door harryjansen »

Ik heb een t-mobile simonly abbonement 330 minuten en 1000 smsjes per maand, echter net contact gehad met t-mobile vanwege het contract opzeggen. hun zeggen echter dat ik het niet eerder als 6 april 2014 kan opzeggen dan loopt mijn contract af. ik lees echter dat je ieder moment een verzoek kan indienen voor het contract stop te zetten ongewenst of je contract tot 2014 loopt tegenwoordig heb je toch een maand opzegtermijn??

m.v.g harry jansen hopende dat jullie mij verder kunnen helpen.

henk51

Re: Kan t-mobile abbonement niet opzeggen?

Ongelezen bericht door henk51 »

harryjansen:
ik lees echter dat je ieder moment een verzoek kan indienen voor het contract stop te zetten ongewenst of je contract tot 2014 loopt tegenwoordig heb je toch een maand opzegtermijn??
Je hebt gelezen wat je graag wilde lezen.

De vraag is wanneer heb je je contract afgesloten en voor hoeveel maanden,je moet eerst je lopende contract uit dienen.
Wat je gelezen hebt gaat pas gelden na afloop contract en automatische verlening zonder jouw toestemming(dit is ook een cruciaal punt)

Stilzwijgende verlenging
De meeste mensen sluiten een abonnement voor telefonie, internet of televisie af voor één of twee jaar. Zegt u dit abonnement na afloop niet op? Dan verlengt de aanbieder uw contract automatisch. Dit wordt een stilzwijgende verlenging genoemd. Hiermee voorkomt uw aanbieder dat u opeens geen internet, telefonie of televisie meer kunt gebruiken. Dit mag uw aanbieder doen, maar niet voor een periode die langer is dan een jaar. Uw abonnement moet ieder jaar dus weer opnieuw stilzwijgend worden verlengd.

Uw rechten
Is uw abonnement voor telefonie, internet of televisie stilzwijgend verlengd? En hebt u dus weer een jaarcontract, terwijl u eigenlijk wilde overstappen? Dan mag u uw abonnement toch opzeggen wanneer u wilt. Er geldt dan voor u een opzegtermijn van maximaal één maand. Die maand gaat direct lopen op de dag dat u uw contract opzegt.

Let op, deze regel geldt niet als:

U zelf hebt ingestemd met een verlenging of vernieuwing van uw abonnement. Want uw verlenging is dan niet stilzwijgend; U een ondernemer bent en een zakelijk abonnement

gr Henk

GJvdZ

Re: Kan t-mobile abbonement niet opzeggen?

Ongelezen bericht door GJvdZ »

De maand opzegtermijn is pas van toepassing na afloop van het contract. Of de datum die je noemt klopt kan je zelf controleren door dat even in je contract op te zoeken.

Gesloten