LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kapotte telefoon bedankt dutchtone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Tineke

kapotte telefoon bedankt dutchtone

Ongelezen bericht door Tineke »

Wat ook een leuke actie is! Ik heb mijn telefoon 5 maanden. Nu is hij stuk en kon ik hem opsturen naar dutchtone want er zat een software fout in. Ik die telefoon opgestuurd en kreeg hem een dag later weer retour. Niet gemaakt natuurlijk want Dutchtone beweerd dat er een andere kleur frontje om die telefoon zat toen ik die ontving. Mijn telefoon is paars, dat was die en dat zal die altijd blijven. Nooit een andere kleur gehad. Maar nu wil dutchtone mijn telefoon niet repareren omdat ze dat alleen bij nokia's 3510 doen die een blauw frontje hadden. Nu was hun idee om maar een blauw frontje te kopen (extra inkomsten) en hem dan weer op te sturen!!!
Ook word je ronduit schofterig geholpen bij de zogeheten klantenservice!
Dutchtone komt mijn strot uit!!!

egon

Re: kapotte telefoon bedankt dutchtone

Ongelezen bericht door egon »

Lieve Tineke,

Ik heb je al gezegd dat het een stel schoften zijn bij dutchtone maar ik zet me volledig in voor je om te zorgen dat je telefoon wel in de reparatie kan en en lijkt me aardig te lukken maar ik ben pas overtuigd als je telefoon werkelijk gemaakt is en zolang mag jij de telefoon die je van ons heb gebruiken zodat je niet zonder hoeft te zitten.

Je hoort nog van me.

Groetjes Egon

Gesloten