| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kijk goed naar je casema-factuur!!
-
Ingkiepinkie
Kijk goed naar je casema-factuur!!
Casema laat je heel erg veel voor de 090X service nummers betalen, dus ik heb ze laten blokkeren/afsluiten vorige maand. Nu krijg ik een factuur binnen, voor de maand februari tot maart (Februari is net begonnen, maar goed) dat ik weer veel er voor moet betalen, terwijl ik ze heb laten afsluiten. Ik kan zelfs hun service nummer niet meer bellen, omdat dat een 0900 nummer is, dus moest ik mobiel bellen (0,10 pm+ kosten mobiel bellen), ik kreeg mijn geld wel terug, maar als je er geen erg in heb. DUS: KIJK GOED NAAR JE CASEMA FACTUUR!!
Re: Kijk goed naar je casema-factuur!!
Wij hebben ook heel erg veel gesprekken gevoerd! Wij bellen namelijk zelden met die telefoon en hebben ineens 10 keer naar een mobiel nummer gebeld.. Ook binnen de regio zijn telefoontjes gepleegd die wij niet hebben gepleegd! Het gaat om een heel klein bedrag, maar daar gaat het niet om! Het gaat mij om het principe! Als ze elke klant dit geintje flikken lopen ze lekker binnen!