Ik weet niet precies waar te beginnen maar het begon met de aanschaf van een nieuwe Samsung 3D TV, een S-UHD waar ik op zich dik tevreden over bent. Alleen komt er nu nog een kopje "Promoties" achteraan wat tot nu toe bij geen enkel product goed is gegaan. Volgens de promotie zou ik bij de TV een draadloze speaker krijgen. Ik nog gebeld en de helpdesk vertelde mij dat ik tijd zat had en guess what, de dag daarna was de actie afgelopen.
Apparaat 2, een Samsung Galaxy S7 Edge. Hetzelfde verhaal. Nee meneer, tijd zat en de dag daarna ging mijn Samsung Gear de mist in. Tja, u bent net te laat meneer.... Ik heb nu nog een nieuwe Samsung Galaxy Tab S2 9.7 gekocht, moet ik €50 voor retour krijgen, Laten we het hopen maar ik zie het allemaal niet zo positief in.
Zijn er nu nog meer mensen die zulke erbarmelijke ervaringen met de Samsung promoties hebben of heb ik nu echt heel veel pech hiermee?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht diverse Samsung producten.
Re: Klacht diverse Samsung producten.
Ik wel, Welkom op het forumIk weet niet waar te beginnen......
U bent in ieder geval erg merkvast, dat zal Samsung zeer prettig vinden.
Maar ik neem toch aan dat deze promoties een begin en einddatum hebben welke bekend zijn in de actievoorwaarden ?
ik heb twee keer aan cashback actie van samsung en dat ging allebei prima.
ik was beide keren ruim binnen de einddatum en heb ook de gevraagde streepjescodes aangetekend verstuurd.
ik was beide keren ruim binnen de einddatum en heb ook de gevraagde streepjescodes aangetekend verstuurd.
Ik heb een gloednieuwe S7 edge gekocht bij de verlenging van mijn vodafone abbonement via belsimpel.nl . Alles ging prima en vervolgens wilde ik de gratis VR bril die Samsung belooft bij aankoop van de S7 of de S7 edge gaan bestellen. Via samsung.nl/promoties heb ik al mijn gegevens achter gelaten plus een foto gemaakt van de bon, de ean (streepjescode) en het serienummer.
Hellaas kon ik de aanvraag niet voltooien omdat ik de melding kreeg dat de ean code ongeldig was! Ik dacht aan een bug dus schakelde ik de samsung klantenservice via twitter in. Als antwoord kreeg ik alleen: sorry, jouw toestel doet niet mee aan de promotie.
Wat moet ik hiermee?
Hellaas kon ik de aanvraag niet voltooien omdat ik de melding kreeg dat de ean code ongeldig was! Ik dacht aan een bug dus schakelde ik de samsung klantenservice via twitter in. Als antwoord kreeg ik alleen: sorry, jouw toestel doet niet mee aan de promotie.
Wat moet ik hiermee?
Laatst gewijzigd door Radar op 20 jul 2016 10:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: link naar commerciele site
Reden: link naar commerciele site
Bood belsimpel deze telefoon expliciet aan alszijnde onderdeel van de actie? Zo ja, zorgen dat je dit ook kunt bewijzen en dit door hen laten oplossen. Als zij hier niet over hebben gesproken of aangeboden hebben en jij zelf de actie (eventueel elders) hebt gezien, tja, dan kan het inderdaad zijn dat de serie van belsimpel niet meedoet aan de actie. Dergelijke webshops hebben nog wel eens de neiging om de telefoons elders (in europa) in te kopen, waardoor de Nederlandse acties niet van toepassing zijn. Maar dan mogen ze het natuurlijk ook niet als zodanig aanbieden op hun website, dat zou misleiding zijn.SAEN schreef:Ik heb een gloednieuwe S7 edge gekocht bij de verlenging van mijn vodafone abbonement via belsimpel.nl . Alles ging prima en vervolgens wilde ik de gratis VR bril die Samsung belooft bij aankoop van de S7 of de S7 edge gaan bestellen. Via samsung.nl/promoties heb ik al mijn gegevens achter gelaten plus een foto gemaakt van de bon, de ean (streepjescode) en het serienummer.
Wat moet ik hiermee?
Hmm. Erg vreemd. Ik heb ook een S7 Edge gekocht met EAN 8806088184517. Volgens de Samsung Promotions website doet deze EAN mee aan de actie. Ook de winkelier die 'm verkocht zei dat dit exemplaar mee deed aan de actie. Echter krijg ik "EAN is ongeldig" als ik de EAN invul op de site van Samsung.
Ik heb gebeld met Samsung Promotions, en ze gaan mij nu een papieren formulier toesturen waarmee ik mij kan aanmelden. Ik moest het eerst in verschillende browsers proberen, omdat dat volgens hun soms dan wel werkt. (Helaas niet voor mij dus.) Blijkbaar zit er iets niet goed in hun systeem.
Ik heb gebeld met Samsung Promotions, en ze gaan mij nu een papieren formulier toesturen waarmee ik mij kan aanmelden. Ik moest het eerst in verschillende browsers proberen, omdat dat volgens hun soms dan wel werkt. (Helaas niet voor mij dus.) Blijkbaar zit er iets niet goed in hun systeem.
En vandaag deed ie het wel en kon ik mijn aanmelding afmaken. Dus mensen, check op de site of je EAN wel of niet mag meedoen. Indien wel, wacht een dagje of bel ze even.