LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht en claim voor Ben / T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
f.gevers

Re: Klacht en claim voor Ben / T-Mobile

Ongelezen bericht door f.gevers »

Het gaat er om dat ik - en ik denk dat dat voor veel anderen ook zal gelden - mijn recht wil halen. Ik heb me nog nooit laten oplichten en dat dreigt nu te gebeuren door de firma T-mobile. Ik heb ze beloofd dat zij meer spijt zullen krijgen van mijn abonnement dan ik.
Kwestie van principes waar ik graag tijd voor vrij maak.

m

Ongelezen bericht door m »

ik heb via een andere onderwerp al met een reactie gekomen, maar toch, ik vind dat mensen zeker het recht hebben iets te ondernemen als deze onrecht is aangedaan.

ik werk in deze branche en krijg van allemaal wel eens klachten en probeer deze ook op te lossen, maar je moest eens weten hoeveel mensen onterecht bij mij komen.... dsat rooft tijd, veel tijd, tijd die ik niet altijd heb, toch wordt er altijd weer verwacht dat ik 't ff oplos.
haast iedereen heeft wel een mobiel en daardoor komen er ook steeds meer problemen.... ik hou mijn hart vast !!!!

Scummie

Ongelezen bericht door Scummie »

Tuurlijk hebben wij ook rechten, maar er zijn grenzen!

Oplichten vind ik wel een heel groot woord.
Spijtig is het dat alleen maar de negatieve kanten worden belicht. Zoals al eerder gezegt.. De overgrootte deel van bellers hebben geen problemen. Het is maar een klein groepje wat problemen heeft. Terecht of onterecht.

kub

Ongelezen bericht door kub »

ja je hebt gelijk dat een klein groepje probelem heeft, maar waarom wordt er niets gedaan om die problemen uit de wereld te helpen??
Als je ze belt zeggen ze alleen maar 1 ding en dat is je moet betalen.
het is echt te gek voor woorden wat er allemaal gebeurd

Gesloten