Ik heb een klacht over mijn toestel en wil graag weten of er meer mensen zijn die problemen hebben met de Samsung Galaxy S II.
Hieronder heb ik delen uit mijn mail geplakt. Een andere klacht was dat ik geen gekke dingen doe met mijn oplader en ik heb nu al de 3e sinds september.
Maar enfin, het grootste probleem is het toestel. Wie weet wat ik mag en kan verwachten (redelijkerwijs)?
Ik ben he-le-maal klaar met mijn toestel. Sinds 21 september 2011 maak ik gebruik van de Samsun Galaxy S II. Daarvoor had ik diverse andere toestellen want ik ben al jarenlang een klant van HI. De Galaxy kreeg ik helemaal gratis want ik ben immers een goede klant en had hoge rekeningen.
Ik was blij met mijn toestel en dacht er van te kunnen genieten.
Een week of 2 geleden heb ik een klacht ingediend in verband met de vreselijke batterij. Ik heb dit toestel nog geen jaar en toch was de batterij heel snel op. Ik overdrijf niet als ik zeg dat de batterij in de ochtend helemaal vol was, ik ging werken en niets met mijn toestel deed (niet bellen, internetten o.i.d.) en voor ik naar huis ging, was de batterij bijna helemaal leeg.
Ik heb toen diverse mailtjes uitgewisseld met 1 van uw medewerkers en daar kwam uit dat ik een nieuwe batterij toegestuurd zou krijgen. Toen ik daar weer niets van hoorde, toen ben ik zelf gaan mailen en toen bleek dat ik geen nieuwe batterij kreeg omdat de garantie verlopen was. Hadden ze me dat niet meteen kunnen vertellen, in plaats van mij een toezegging doen? Nou ja, ik heb uiteindelijk zelf maar naar Hi gebeld en toen heeft een jongen EUR 14.95 gecrediteerd om zelf een nieuwe batterij te kopen.
Ik heb dit gedaan en het probleem is nog steeds niet opgelost. De batterijen zijn gewoon vervelend (sorry voor mijn taalgebruik) maar het is enorm frustrerend als je onderweg bent, even wat op wilt zoeken en de batterij is weer eens leeg. Ik heb alle instellingen goed staan, heb alles wat veel stroom vreet verwijderd maar het probleem blijft.
Bovendien is het toestel gewoon slecht want hij blijft regelmatig hangen (heb ik ook al eerder melding van gemaakt) en dan op een dusdanige manier dat de enige mogelijkheid is om de batterij eruit te halen en op die manier opnieuw op te starten. Daarnaast valt hij soms zomaar ineens uit. Vanmorgen werd ik wakker en was het toestel uit. Ik dacht dat de batterij weer leeg zou zijn, toen het na een kwartier eindelijk lukte om het toestel aan te krijgen, toen bleek dat de batterij op 68% stond. Wat de reden was dat het toestel dus uitgevallen was? Ik heb geen flauw idee maar het gebeurt vaker.
Het volgende probleem is dat als ik het toestel uit wil zetten, hij bijna nooit (uitzonderingen zoals hierboven beschreven meegerekend, alhoewel "uitzonderingen"? Eerder onverklaarbare zaken) maar in elk geval is het zo dat het toestel nooit helemaal uit wil. Als ik hem afsluit, dan krijg ik het beginscherm weer. Heel irritant.
Groetjes,
RedShy.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht Hi
Re: Klacht Hi
Het vastlopen is een kwaal die helaas vaker bij android voor komt. Soms helpt een soft-reset wel, tenminste bij mijn galaxy s wel. Home toets onderin en aan/uit knop ingedrukt houden. Daarnaast kan een update van de software wel eens helpen, als je dit nog niet gedaan hebt.
Heb je je toestel al eens aangeboden voor reparatie? Lijkt me wel de beste optie. Laat hun het maar uitzoeken en het toestel gerepareerd naar je terug doen.
Heb je je toestel al eens aangeboden voor reparatie? Lijkt me wel de beste optie. Laat hun het maar uitzoeken en het toestel gerepareerd naar je terug doen.