LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht KPN klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
KRvanlingen

Klacht KPN klantenservice

Ongelezen bericht door KRvanlingen »

Geachte mede consumenten,

Ik lees al een hele tijd jullie slechte ervaringen over de klantenservice van KPN mobiel. Ik heb zelf sinds een aantal weken dagelijks contact gehad met de klantenservice van kpn mobiel.

Sinds 3 maanden krijg ik rekeningen van de kpn van boven de 170 euro per maand waar het altijd rond de 70 euro zat. Ik heb daarover meerdere malen contact gehad met de klantenservice van kpn mobiel (1200) en elke keer werd er mijn verzekerd dat mijn facturen gewoon klopte en dat ik gewoon meer ben gaan bellen en als je dan zegt dat dat niet het geval is worden ze brutaal en beginnen ze te schreeuwen.

Vorige week heb ik nog maar eens met de KPN gebeld, kreeg een vriendelijke jongen aan de lijn die wel zijn naam wil herhalen/spellen ( Deniz Smid) ik heb deze jongen het hele verhaal uitgelegd , en na dat ik klaar ben met mijn verhaal zegt hij '' meneer ik heb onder uw verhaal even de rekeningen nagekeken en ik zie dat deze de laatste maanden niet goed berekend worden''

Heb ik daar nou 6x voor moeten bellen met personeel die niet weten waar ze over praten en net doen of ik gek ben. Nou is gelukkige dankzij deze mederwerker alles opgelost en vertelde hij mij dat ik op de volgende factuur alles weer terug krijg en dat hij zijn excuses wou aanbieden voor de onstaande situatie.

Nou wou ik jullie zeggen dat er tenmiste 1 mederwerker werkt bij kpn die wel weet waar hij over praat. Dus mochten jullie ooit problemen krijgen met KPN vraag dan naar deze mederwerker.

Met vriendelijke groet

K.R.van Lingen

g.jonkers

Re: Klacht KPN klantenservice

Ongelezen bericht door g.jonkers »

:arrow:
Laatst gewijzigd door g.jonkers op 31 aug 2010 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.

KRvanlingen

Ongelezen bericht door KRvanlingen »

Nee heb je, ja kun je krijgen

Yme

Ongelezen bericht door Yme »

Als ik door een medewerker van een call center (van welk bedrijf dan ook) niet goed geholpen word bel ik gewoon nog een keer. Soms tref je gewoon iemand die z'n dag niet heeft of te weinig kennis van zaken heeft. Mijn ervaring is dat als je vriendelijk blijft een medewerker vaak bereid is om meer moeite voor je te doen. Ik maak me er niet druk meer om, het is nu eenmaal zo.

Gesloten