LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht T-Mobile - retour storting

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Niek3307

Klacht T-Mobile - retour storting

Ongelezen bericht door Niek3307 »

Eind juli ontving ik via T-Mobile de I-Phone. Deze weigerde op de een of andere manier mijn sim kaart. Oplossing van T-Mobile : terug sturen op eigen kosten dan zou deze gemaakt worden. Ik kwam mede door dit tot de conclusie dat de i-phone, waar ik 79.95 aan eigen bijdrage voor betaald heb niet een telefoon voor mij was en besloot deze telefoon retour te sturen en een nieuw abbonement af te sluiten bij T-Mobile met een andere telefoon. Ook bij deze procedure is er het een en ander mis gegaan, maar wat mij het meest dwars zit is dat ik nu, na bijna 2 maanden mijn geld nog niet terug heb, terwijl T-mobile zegt retour stortingen binnen twee weken te verwerken. Ik heb hier meerdere malen telefonisch contact over gehad, maar ben nooit verder gekomen dan een antwoord als: ik ga het voor u regelen. Toen ik voor twee weken terug toch mijn tanden in dit probleem zette en hemel en aarde heb moeten bewegen, kreeg ik toch iemand aan de telefoon die mij na dik ZEVEN(!) weken wist te verte
llen dat er iets fout was gegaan en dat ik nog maar even twee weken geduld moest hebben. Ik wilde hier niet mee accoord gaan, gezien het feit dat dit de schuld van T-Mobile zelf was, maar dat mocht niet baten. De reactie op de schriftelijke klachten die ik al had ingestuurd, was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen. Ik kreeg een mail retour met daarin ongeveer dit verhaal:

Er was (natuurlijk weer eens) iets fout gegaan, daardoor had het zo lang geduurd voor ik een reactie kreeg. Overigens had heer Sibon (medewerker of manager?) gezien in de computer dat er al telefonisch over dit probleem was geweest en ging er dus van uit dat dit probleem naar totale tevredenheid was afgehandeld.

Op de mail die ik hem retour stuurde heb ik nog geen antwoord, maar ik ben het wachten beu en wil verdere stappen ondernemen. Ik heb de berichten op internet al gelezen ; T-Mobile schijnt niet zo strikt te zijn met het retour storten van bedragen, waar zij geen recht meer op hebben.

Dit bezorgt mij eerlijk gezegt wel wat angst, omdat ik toch hard voor mijn geld werk en ik ook dit geld goed kan gebruiken. Wat kan ik voor een acties tegen T-Mobile opzetten?

Op schriftelijke klachten reageregen zij dus slecht en telefonische contacten met dit bedrijf is al helemaal een drama.... Wat doe ik hier tegen?? Iemand tips???

TdeHond

Re: Klacht T-Mobile - retour storting

Ongelezen bericht door TdeHond »

1. Schriftelijk aangetekend in gebreke stellen u het geld waar u recht op heeft te restitueren.
Hierbij redelijke termijn stellen waarbinnen u verwacht dat het geld op uw rekening staat.
2. Indien T-mobile na deze termijn niet gerestitueerd heeft, kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Telecommunicatie.

U kunt nu reeds een klacht over de trage afhandeling indienen bij:
http://www.consuwijzer.nl/Formulieren/C ... _nl_Klacht

Big-V

Re: Klacht T-Mobile - retour storting

Ongelezen bericht door Big-V »

Ga eens naar een T-Mobile Shop. Ik had ook wat problemen die via de klantenservice niet opgelost werden. Bij de T-Mobile Shop stond ik binnen tien minuten toch min of meer tevreden weer buiten.

Gesloten