LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht TELFORT (!!!)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Elroy

Klacht TELFORT (!!!)

Ongelezen bericht door Elroy »

Ja, weer een klacht over TELFORT. Het lijkt alsof bij Telfort ze alleen nog maar nagels vijlen ipv de mensen, neen klanten netjes te woord te staan. Dat je van kastje naar de muur wordt gestuurd is wel zo bekend geworden. Brieven? Hebben ze nooit van gehoord? Reageren? Doet TELFORT niet en dan ook nog onjuiste rekeningen en verekeningen maken. Herinnering sturen? Dat willen ze wel eens VERGETEN. Niet ontvangen? Je telefoon gaan al direkt op slot, zonder in kennis te zijn gesteld over een bedrag die NIET door TELFORT is afgeschreven. Foutje van enkele weken dus........En zo nog meer van die dingen, dus RADAR het wordt tijd om TELFORT weer op te roepen. Kijk nu op http://antitelfort.web-log.nl met alles over mobiel bellen zonder fratsen!
Mensen die klachten hebben kunnen dit op deze weblog kenbaar maken!
:oops:

Gast

Re: Klacht TELFORT (!!!)

Ongelezen bericht door Gast »

Nu, ik heb al jaren dat postbankmobieltje met prepaid, maar heb nergens last van. Overal bereik hoor! Of bedoel je met abonnement? Dat zou kunnen , maar dat geld toch niet alleen voor Telfort?
Ook heb ik vorige week de klantenservice aan de lijn gehad, maar waren zeer vriendelijk hoor!

Ik denk, dat er bij vele providers wel eens wat mis gaat. Vaak zijn het ook momentopnames. En dan roept men meteen dat ze slecht zijn. Noem mij er eens èèn die wel helemaal perfect werkt?

bertveendam

Re: Klacht TELFORT (!!!)

Ongelezen bericht door bertveendam »

ik maak me zorgen ,ik lees alleen maar klachten over : telfort ,tmobile zijn oplichters ,orange sucks, vodafone is kloten,kpn is een monopolist ,ik kan hieruit concluderen dat we weer terug zijn bij af,alleen in nederland gewoon geen gsm;s meer super toch dat is wat jullie willen blijven klagen en zeuren,daar word je wijzer van....

Gesloten