Helaas door een fout van de phonehouse 3 weken zonder vaste telefoon, internet en televisie gezeten. En dit nadat ik net een bedrijfje aan huis was begonnen. Ok, ellende maar we hebben het (nauwelijks) overleefd. Vervolgens wachten op de klachtafhandeling omdat ik een compensatie op zijn plaats vind.
Netjes bericht dat de klacht is ontvangen, na 1 week reactie, klacht wordt doorgestuurd naar betreffende afdeling, vervolgens niets meer. . . Weer mail gestuurd, gerefereerd aan klacht, weer mail met overdracht naar juiste afdeling, vervolgens weer niets!! Dit kan toch niet meer in deze tijd! Ik hoop dat ze nu wel reageren!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klachtafhandeling phonehouse
-
martinheidekamp
Re: klachtafhandeling phonehouse
Deze klacht inmiddels keurig afgehandeld. Behalve dat het wat lang heeft geduurd heb ik geen klachten over de oplossing! Prima gedaan!
-
harmanna64
Ook wij hebben een klacht over de phonehouse
4 keer de telefoon opgestuurd en nog steeds geen oplossing telefoon is inmiddels een jaar oud.. Ook willen zij geen nieuw toestel geven of geld terug. Zij verschuilen zich achter samsung. Deze moet volgens phonehouse met een oplossing komen.
4 keer de telefoon opgestuurd en nog steeds geen oplossing telefoon is inmiddels een jaar oud.. Ook willen zij geen nieuw toestel geven of geld terug. Zij verschuilen zich achter samsung. Deze moet volgens phonehouse met een oplossing komen.
-
martinheidekamp
Gewoon doorgaan, mijn ervaring is dat er wel een passende oplossing komt, geef ook duidelijk wat voor jou een passende oplossing is! SUCCES!
harmanna64 schreef:Ook wij hebben een klacht over de phonehouse
Wij hebben een zelfde issue met de Phonehouse, het is gewoonweg te zot voor woorden, hebben het toestel nu 5x verzonden! (van de 16maanden dat we het toestel in bezit hebben, hebben wij het maar ongeveer een kleine 8mnd kunnen gebruiken door alle toestanden)
Nu krijgen weliswaar een aanbod uiteindelijk voor een ander toestel wat LG aangeeft, echter is gewoon geen 'fair' aanbod totaal niet gelijkwaardig en zeker niet als je ook nog eens alle ellende meetelt.
We hebben wederom klacht ingediend (kopie naar LG) , komt Phonehouse nu met de melding dat het toestel maar 3x is verzonden en dat ze geen ander aanbod kunnen doen omdat LG dit aangeeft.
Wij geven het nog niet op.. maar gek wordt je er wel van.
Zijn er op dit moment nog meer mensen met een soort gelijke kwestie of tips?
Mvg,