LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten over O2 , BEN,Dutchtone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ik kan lezen...u ook? ik

Klachten over O2 , BEN,Dutchtone

Ongelezen bericht door Ik kan lezen...u ook? ik »

Van de 10 klachten die ik hier lees zijn 8 onterecht.
Al die zo genaamde slechte providers waar jullie over zeuren hebben een web-site waar je je vragen kunt opzoeken.
Probeer een de algemene voorwaarden te lezen voordat je zo happy iets ondertekend.

De meesten hebben geen flauw benul van wat dat apparaatje met die toetsjes doet. Laat staan wat een netwerk wel of niet kan.

Stelletje sukkels zijn jullie....Pffffffffff

Ombudsvrouw

Re: Klachten over O2 , BEN,Dutchtone

Ongelezen bericht door Ombudsvrouw »

Overdreven stelling van de auteur van bovenstaand artikel, lijkt me. Natuurlijk zijn er klanten die problemen aan zichzelf te wijten hebben, maar het merendeel van de reacties op dit telecommunicatie-forum is wel degelijk te wijten aan de mobiele provider, aan een belwinkel of aan een niet-functionerende helpdesk.

Uw ombudsvrouw

Weetikwel!

Ongelezen bericht door Weetikwel! »

Je zou voor de grap eens een tijdje op zo'n klantenservice moeten werken, natuurlijk zijn er best wat terechte klachten, maar inderdaad, het gros komt door niet lezen, niet denken, niet kijken, maar vooral zeuren, klagen en schelden. En dan heb je nog de mensen die WETEN dat ze ongelijk hebben, maar dat hindert niet, ze moeten hun zin hebben. Tja, die worden teleurgesteld ja, net zoals alle andere onnozele, incapabele, kudde-volgende, zielige trutjes hun hele miezerige leven lang ontevreden zullen zijn omdat ze te dom zijn om te snappen dat de wereld niet om hun draait en regels niet alleen maar voor de rest gelden.......

Stefan

Ongelezen bericht door Stefan »

Wat een gefrusteerde reakties joh,zijn jullie een beetje gestressed of zo?Als je 3 rekeningen over dezelfde periode krijgt,verbindingen zomaar wegvallen en klantenservice alleen maar bereikbaar is na ca 30 minuten in de wacht te hebben gestaan dan lijken me dat toch gegronde klachten.Maar ja,als je er nooit mee te maken hebt gehad is het zo makkelijk op anderen afgeven he.Wie is hier nou een sukkel als je zo reageert?!

Berry

Ongelezen bericht door Berry »

Stefan,

Dit heb je goed verwoord. Ik ben het met je eens dat O2 wel heel gemakkelijk altijd de schuld bij de klant neerlegt. Het principe "klant is koning" gaat niet op bij O2. Ik heb ook allerlei rare dingen ervaren. Een organisatie die zo rammelend in elkaar zit, heeft dringend een overname nodig. Dus jongens van Vodafone, KPN of T-Mobile:

Doe een goed bod

en neem die loosers over!!!

Berry

Daan

Ongelezen bericht door Daan »

Wil je O2 callcentra omzeilen:
bel 020-2002000!!!!

R ten Harmsen

Ongelezen bericht door R ten Harmsen »

Die grote sukkel ben je zelf.
Ik kan heel goed lezen!!!!
O2 "TIJDELIJK GEEN AANSLUITKOSTEN VAN € 50,00 "
Toch is het bij mij afgeschreven SUKKEL!

Gesloten