Ik heb zelf een mobieltje van Tele2 Mobiel,
een Nokia 3410, een zomeractie, hij was € 69,-
Dan kreeg je er een handsfree setje bij twv. € 19,95 en daar hoefde
je dan maar € 4,95 voor te betalen. Leuke actie, telefoon is inmiddels binnen. Handsfree setje, nooit gezien.
Ik gebeld om te vragen waar die bleef, want zat niet bij mn telefoon. "Ja, die sturen we later want ze waren op." okej, ik geloofde 'm. Na 4 weken toch ff weer gebeld waar dat ding bleef. "Ja, ze zijn er wel, maar moeten nageleverd worden. nog maximaal 6 weken."
2 maanden later toch maar weer gebeld,
van die nalevering klopte nix en ik kon helemaal geen handsfree-set nageleverd krijgen!
dus na al die telefoontjes naar de Tele2 Mobiel Klantenservice en verkeerde informatie kreeg ik te horen dat ik geen hands free set zou krijgen. Wel heb ik hiervoor € 7,50 beltegoed gekregen, maar moet toch een hands free set kopen voor € 20,-
Heb je zelf ook klachten? ik hoor ze graag. groeten Matthies
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klachten over TELE2 MOBIEL
-
Gast
Re: Klachten over TELE2 MOBIEL
Zal je nog sterker vertellen het bedrijf wat werkt voor tele2 komt zijn afspraken nooit na!
Heb al bij 2 acties van hun een telefoon proberen te bestellen... ook de 3410 en men vertelde binnen 6 weken heeft u hem binnen..
Na 2 maanden nog niet binnen dan maar eens bellen..
Zegt men sorry we hebben ze besteld hij komt eraan..
Weer 2 maanden later nog niet binnen.
Weer bellen sorry zijn nog niet binnen komt eraan.
Nu een half jaar verder en nog niks binnen.
Dit zowel bij de nokia 3310 als de 3410.
Bel je tele2 zelf dan wordt je van de kast naar de muur gestuurd.
Greetzzz
Lisa
Heb al bij 2 acties van hun een telefoon proberen te bestellen... ook de 3410 en men vertelde binnen 6 weken heeft u hem binnen..
Na 2 maanden nog niet binnen dan maar eens bellen..
Zegt men sorry we hebben ze besteld hij komt eraan..
Weer 2 maanden later nog niet binnen.
Weer bellen sorry zijn nog niet binnen komt eraan.
Nu een half jaar verder en nog niks binnen.
Dit zowel bij de nokia 3310 als de 3410.
Bel je tele2 zelf dan wordt je van de kast naar de muur gestuurd.
Greetzzz
Lisa
-
Huybrechts
Re: Klachten over TELE2 MOBIEL
Op tele2 ben ik behoorlijk kwaaad, omdat zij pretenderen meer van die toestellen te kopen, "voor uw huisgenoten"stond letterlijk in de folder. Nu ik dat gedaan heb ( met mijn stomme kop) heb ik twee mobieltjes aan mijn kinderen gegeven, die beiden hun eigen bankrekening hebben om hun opwaarderingskosten te kunnen betalen. Nu houden zij van drie mobieltjes de onkosten van mijn bankrekening af, en niet van de bankrekeningen van mijn kinderen, die ik hun toch echt wel heb doorgegeven heb. Zij gaan uit van een telefoonnummer van de huistelefoon. Maar, hoe gaat het, als ik die op zeg? Heb ik dan geen nummer meer via hun?