LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Klachten T-mobile

Klachten T-mobile

Ongelezen bericht door Klachten T-mobile »

Beste mensen,

Veel consumenten blijken problemen te hebben met T-mobile. Slechte kwaliteit van het netwerk, rekeningen die niet kloppen, onterechte afsluitingen, onbereikbaarheid van de klantenservice etc etc. passeren de revue.
Wij, een groep gedupeerde T-mobile klanten, vinden dat er maar eens iets moet gebeuren. Het consumentenrecht wordt kennelijk bij dit bedrijf aan de laars gelapt.

We hebben de afgelopen weken al heel veel reacties gekregen. Heel veel schrijnende gevallen en waardoor duidelijk wordt hoe T-mobile zich opstelt tegenover haar klanten. Zodra je het abonnementscontract hebt getekend begint de ellende.

Heb jij ook vervelende ervaringen met T-mobile en wil je dat er wat aan gedaan wordt? Stuur dan jouw probleem met T-mobile naar [email protected]. We verzamelen alle problemen en klachten en zullen, in samenwerking met een aantal andere organisaties de problemen met T-mobile publiekelijk aan de kaak stellen.

Laat je niet bedonderen en laat je mening horen!

Alvast bedankt!

ajwa

Re: Klachten T-mobile

Ongelezen bericht door ajwa »

geplaatst door ajwa op 29-03-2003 om 128

ajwa

"Bedroeg van T-Mobile"

T-mobiel
t.a.v. de directeur Klantenservice/ Klantenbedrog
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Betreft: foutieve en te hoge rekeningen / contractbreuk

Geachte heer

Naar aanleiding van de factuur ( ) heb ik u een brief geschreven waarin ik u heb laten weten deze rekening te hoog te vinden gezien het feit dat ik niet te veel telefoneer. Ik heb u ook beschuldigd van contractbreuk omdat u op uw webesite niet de rekeningoverzichten had geplaatst zoals in het contract staat. Als reactie hierop stuurde u mij een brief waarin u aangaf het probleem niet te kunnen oplossen en een fooi van € 5,- voorstelde als compensatie. Door mij te hoge rekeningen te sturen vermoedde ik dat u de 80 miljoen boete die het NMM u heeft opgelegd wegens illegale afspraken met uw concurrenten en dus oplichterij en het uitmelken van de consumenten probeert terug te verdienen. Mijn sterke vermoeden is ook dat u de korting die u gaf (geen aansluitingskosten) probeert terug te verdienen door illegaal de kosten te verhogen.

Ook de twee facturen daarna ( ) zijn te hoog in vergelijking met mijn belgedrag dat ik nu bijhoud.

U begrijp dat ik het met deze wanpraktijken niet eens ben. Ik begrijp niet dat u in klare licht diefstal pleegt. Bovenstaande schijnt niet genoeg te zijn want u stuurt mij nog steeds rekeningen van een abonnement dat al lang opgezegd is. Wat een oplichterij en wat een baan hebt u dat u daarop moet toezien.

Dat is natuurlijk mijn fout dat ik mijn abonnement bij zo’n smerige bedrijf heb gekocht. Nu het contract nog niet opgezegd kan worden verzoek ik om het volgende:

· Een onderzoek te doen naar de berkeking van mijn belminuten
· Mij specificaties op te sturen van de drie laatste nota’s
· Mijn geblokkeerde telefoon onmiddellijk te activeren
· Mij te informeren hoe ik bij u kan informeren over mijn beltegoed

De drie laatste facturen zal ik onder protest en met behoud van alle rechten op uw rekening overmaken. Ik geeft u drie weken de tijd (tot 20 april 2003) om op bovengenoemde vragen in te gaan. Mocht u in gebreke blijven dat zal ik u verzoeken om mijn contract op te beëindigen. Darnaast zal ik de teveel betaalde gelden van u terug vorderen.

U begrijp dat u zal melden bij de consumentenbond, de consumenten organisatie en in het openbaar zeer negatief over u zal uitspreken. En er volgt binnenkort een beroep bij de geschillen commissie.

Wat een smerige organisatie is dit geworden.

A

i.a.a. consumentenbond

Gesloten