LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantenservice ‘delightmobile’ = not delighted!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
SoundBoard

Klantenservice ‘delightmobile’ = not delighted!

Ongelezen bericht door SoundBoard »

Al meer dan een half jaar heb ik een pre-paid deal met delightmobile. Er zit een SIM-kaart in van die club. Mijn mobieltje, een NOKIA 3310, heeft uitstekend gewerkt: bellen en SMS-en, totdat ik na bijna drie maanden rust wilde proberen of de boel het nog deed. Na inschakelen toont het display: “SIM-kaart niet geaccepteerd”. Via internet krijg ik een telefoonnummer van delightmobile. Na tot stand komen van de verbinding via mijn vaste lijn, hoor je een stem in het Engels die vertelt dat je een ‘2’ moet intoetsen om Nederlands te krijgen. Als je dat dan doet wordt de verbinding verbroken. Dan maar een e-mail gestuurd, maar daar moet je je mobiele nummer opgeven om te worden teruggebeld en die werkt nou juist niet!
Weet iemand wat er hier aan de hand is en hoe ik die SIM-kaart weer ‘aan de gang’ krijg?

FO

henk51

Re: Klantenservice ‘delightmobile’ = not delighted!

Ongelezen bericht door henk51 »

TS schreef:
Weet iemand wat er hier aan de hand is en hoe ik die SIM-kaart weer ‘aan de gang’ krijg?
Dit staat op de aanmeldings site
Door op de onderstaande knop te drukken accepteer je de Algemene Voorwaarden en ons Privacybeleid.
Dit had u kunnen lezen in de voorwaarden:
•U dient elke 180 dagen een handeling met betrekking tot de aansluiting te verrichten (zie artikel 1 onder e). Wanneer u dat niet doet, zal uw SIM worden afgesloten van het netwerk en bent u in het geheel niet in staat gebruik te maken van de dienst, afgezonderd van het oproepen van onze klantenservice. Wanneer u binnen 30 dagen na de afsluiting het tegoed op uw account aanvult zal de afsluiting van uw SIM ongedaan worden gemaakt en zult u weer in staat zijn gebruik te maken van de dienst. Wanneer u niet binnen 30 dagen na de afsluiting het tegoed op uw account aanvult, zullen uw mobiele telefoonnummer en het aanwezige tegoed op uw account ten tijde van de afsluiting vervallen. Vervallen tegoeden zullen niet worden terugbetaald.
•We kunnen u kosten in rekening brengen voor het opnieuw aansluiten van uw SIM op de diensten, tenzij zich een geval heeft voorgedaan als bedoeld in artikel 8 onder a, onder i.
gr Henk

SoundBoard

De aanmeldingssite is niet nodig want ik had mij eerder al aangemeld en alles werkte.

Stel dat de voorwaarden die u citeert, behoren bij 'delightmobile', dan is een periode van drie maanden (= ca. 90 dagen) bij lange na niet hetzelfde als een periode van 180 dagen! Ik heb gewoon mijn mobieltje kunnen gebruiken en heb binnen die 180 dagen gebruik gemaakt van het ding. Daarbij komt dat er nog steeds een beltegoed op staat want ik bel bijna nooit.
Ik kan ook niet via mijn mobiel opwaarderen want die geeft steeds de eerder genoemde melding dat de SIM-kaart niet wordt geaccepteerd en laat verder toetswerk niet toe. Ik kan er dus niets mee. Mocht dit het beleid zijn van delightmobile, dan kunnen ze mij als klant afschrijven.

FO

henk51

De aanmeldingssite is niet nodig want ik had mij eerder al aangemeld en alles werkte
Dat zal best,maar lees eens de voorwaarden door die daar ook te vinden zijn.
U bent daar wel mee akkoord gegaan zonder ze te lezen gezien uw opmerking
Stel dat de voorwaarden die u citeert, behoren bij 'delightmobile'
gr Henk

SoundBoard

Hoe het ook zij, die termijn van 180 dagen is bij lange na niet overschreden. Dus zou alles moeten werken en kan dat ook niet de reden zijn waarom ik een melding krijg dat de SIM-kaart niet wordt geaccepteerd. Er moet iets anders aan de hand zijn.

FO

henk51

Simcard al in een ander toestel geprobeerd?
Uw nogal antieke GSM produktie jaar 2000 kan ook stuk zijn.

gr Henk

devious

Ongelezen bericht door devious »

ben ineens erg benieuwd naar de browser van TS. Navigator? OS als Windows 3.11 ?
Niks mis mee, totdat het niet meer werkt. Dan is het altijd de schuld van je provider. Altijd.

SoundBoard

henk51 schreef:Simcard al in een ander toestel geprobeerd?
Uw nogal antieke GSM produktie jaar 2000 kan ook stuk zijn.

gr Henk
Heeft het goed gedaan tot een week geleden het display aangaf dat de SIM-kaart niet meer geaccepteerd werd. Het ligt dus niet aan het oude type GSM.

FO

henk51

Heeft het goed gedaan tot een week geleden het display aangaf dat de SIM-kaart niet meer geaccepteerd werd. Het ligt dus niet aan het oude type GSM.
Hij zal het best 10 jaar gedaan hebben dat is met alles zo tot hij defect is.
Je kan nu wel steeds betweterig reageren maar heb je hem al eens in een andere gsm geprobeerd,alleen zo kan je uitsluiten dat het niet aan uw GSM ligt.
Maar goed blijf lekker inactief bezig pretiig weekend

gr Henk

Gesloten