LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Timonhondorp

Klantenservice

Ongelezen bericht door Timonhondorp »

Ik bel nu al een tijdje prepaid met Telfort en wil overstappen op een abonnement van Vodafone. Vodafone heeft een aanvraag gedaan bij Telfort voor het behoud van mijn nummer. Dit is geweigerd omdat er word beweert door Telfort dat ik nog een abonnement heb bij Telfort. Dit klopt niet want ik ben in februari dit jaar overgestapt van abonnement naar prepaid.

Nu heb 4 dagen geleden gebeld naar de klantenservice van Telfort. Mijn eerste gesprek verliep redelijk, een van de telefonisten zou het allemaal even gaan uitzoeken en ik werd ondertussen in de wacht gezet. Na een paar minuten begon ik allemaal rare geluiden te horen en na nog eens vijf minuten wachten heb ik maar opgehangen, totale gesprekstijd 15 minuten. Vervolgens heb ik nog eens proberen te bellen maar na dat ik 10 minuten had gewacht en ik nog steeds niemand aan de lijn had heb ik opgehangen. Omdat ik het toch geregeld wou hebben heb ik er later nog een keer heen gebeld. Ditmaal kreeg ik wel iemand aan de telefoon en zij zou het ook gaan uitzoeken. Ik heb toen nadat ik mijn gegevens heb doorgegeven gevraagd of ze mij terug wou bellen als ze wist wat er precies aan de hand was. Dit was geen probleem.

Na 4 dagen is er nog steeds niet teruggebeld door Telfort. Ik baal hier flink van omdat wanneer alles meteen goed was gegaan ik overmorgen mijn nieuwe mobiel kon ophalen.

Ik wil graag dat Telfort zorgt dat ik mijn nummer kan behouden wanneer ik overstap naar een abonnement van Vodafone.

Vandaag weer gebeld naar Telfort. Ik werd weer steeds in de wacht gezet en ik had iemand aan de telefoon die het allemaal nog eens opnieuw moest uitzoeken omdat er van mijn vorige gesprek blijkbaar niets was doorgegeven. Nu heeft iemand van de klantenservice het doorgestuurd en dit gaat dan 5 werkdagen duren voordat ze weten of ik mijn nummer kan behouden. Hij vertelde ook iets over dat mijn nummer uit de lucht zou zijn gehaald omdat ik te lang niet had opgewaardeerd, dit terwijl ik dat een week geleden nog heb gedaan.

Dit laatste gesprek duurde weer 15 minuten. Dat zijn in totaal 50 minuten gesprekstijd omdat ik telkens weer in de wacht werd gezet. Het gesprek kost 30 cent per minuut dus ik ben nu al een totaal van 15 euro kwijt terwijl ik nog niets ben verder gekomen.

Zante

Re: Klantenservice

Ongelezen bericht door Zante »

Dan wil ik je graag condoleren met het feit dat je klant bent geworden bij Vodafone. De klantenservice van Vodafone is nog slechter dan Telfort (zo te lezen), dus maak je borst maar nat.

HTCHenk007

Re: Klantenservice

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Één troost de klantenservice van Vodafone kost je niks ;-)

Gesloten