LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klantenservice TELE2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
juvaniell

klantenservice TELE2

Ongelezen bericht door juvaniell »

ik ben begonnen met een Tele2 mobiel abbonement icm een Blackberry 9900. Wat een nachtmerrie. Constant problemen met het toestel, wit beeld, liep vast, ontzettend traag maar ook 2x gecrashed en alles op het toestel kwijt. Ik constant bellen naar de klantenservice van joh, dit kan niet zo verder, had het toestel toen ongeveer 4/5 maanden. De aardige medewerker erkende mij problemen, omdat zij ook persoonlijke ervaringen had met de blackberry, en was zo vriendelijk om dan vroegtijdig te verlengen, met een ander toestel. Dit vond ik een prima voorstel en ben daar akkoord meegegaan. Uiteindelijk gaat het mij erom dat ik een toestel heb die werkt.

Zo gezegd zo gedaan, na kort weekje krijg ik de galaxu samsung S2. Prima toestel op zich, makkelijk in gebruik, en een stuk sneller dan die waardeloze BB. Maar dan, 1 dag buiten bedenktijd word het toestel GLOEIEND heet. Ik heb het toestel uitgemaakt, na 10 minuten weer aangedaan, maar hij werd verschrikkelijk traag.
Dus ik bel de zogeheten KLantenservice, en krijg een meneer aan de lijn. Mevrouw, u bent buiten de bedenktijd, kan er niks aan doen, of hij moet naar de reparatieservice want ik kan hem niet voor u omruilen of opzeggen. Fijn, die service. Heb dat toestel 8 dagen in huis mag ik hem alweer inleveren voor 4 weken.
Ik kreeg de reparatieservice aan de lijn, en die legde me nog eens haarfijn uit dat het waarschijnlijk ook nog eens geld zou kosten want een toestel word niet zomaar heet. Nou ik heb het gesprek maar beeindigd zonder verdere actie, want ik was er mooi even klaar mee.

Ik besloot het toestel te houden zoals het was, en zou maar met de mankementen moeten leven. Tot mijn Samsung rare kuren vertoond.. beeld springt, foto's kan ik niet meer bekijken. Moet niet gekker worden.
Na 2 maanden dit toestel te hebben gehad bel ik toch maar weer op. Ik had me er al op voorbereid dat het toestel naar de reparatieservice moest gaan. Ik krijg iemand van de opzeggingen aan de telefoon, en leg mijn probleem haarfijn uit. Uiteraard is er een heel logboek al van mijn bekend en hij (lijkt) mij te begrijpen. Mevrouw, ik snap de situatie, we gaan gewoon een ander toestel nemen, 3x is scheepsrecht toch? Ik had er al weinig vertrouwen in, maar wat kon er nog misgaan. Mijn contract liep nog een tijdje, dus hoe dan ook was opzeggen geen optie(althans?). Ik wilde het zekere voor het onzekere nemen en vroeg dan ook op basis van mij gebruik advies voor een toestel. Ik wilde zeker weten dat deze wel zou werken.

Mevrouw dan dient u de Nokia Lumia 920 te nemen. Hartstikke handig, windows 8 zodat u gewoon uw gemak van de pc kunt gebruiken blablabla.. Ik was overtuigd en nam het aanbod aan... met de vraag, wat als deze nou weer niet werkt naar behoren. Mevrouw, het is gegarandeerd een prima toestel, nog nooit geen problemen gehoord en kan uit ervaring praten.

Je raad zeker al hoe dit loopt............... 3 maanden na het toestel te hebben ontvangen springt het toestel op zwart. Knopjes branden niet, gaat niet aan, doet helemaak NIKS!

Ik bel die geweldige klantenservice. Ik was er helemaal klaar mee.. Los dat het een vreselijk onhandig toestel is, die totaal NIET makkelijk te bedienen is, is het weer stuk.. Mevrouw, het spijt me, contract loopt nog, kan niks doen, moet naar het reparatiecentrum.

Bedankt Tele2, voor die goede service. Jullie hebben me goed te pakken door me mooie gouden bergen te beloven en uiteindelijk word ik de dupe hiervan, Mijn vertrouwen in jullie is totaal weg!!

Ik vraag me af wat ik nu nog kan doen hieraan. Mijn man heeft KPN, en nooit geen problemen! waarom kan hij wel goed geholpen worden door hun klantenservice, en werken er bij tele2 van die nietsnutters die alleen maar willen verkopen!

Tele2 Webcare

Re: klantenservice TELE2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste juvaniell,

Wat vervelend dat meerdere mobiele toestellen niet naar tevredenheid werken. Het spijt me dat contact hierover met de klantenservice niet naar wens is gelopen.

Ik zie dat je dit bericht ook op ons forum geplaatst hebt. Mijn collega Romy heeft daar al een reactie gegeven:

https://forum.tele2.nl/abonnementen-180 ... len-18223/

Om de afhandeling overzichtelijk te houden helpen we je via het forum graag verder. Laat je het weten als je vragen hebt hierover?

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

GJvdZ

Re: klantenservice TELE2

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Dat alle toestellen bij TS vreemd gaan doen is toch wel typisch. Misschien de handleiding eens lezen?

En dat een het gebruiksgemak van een bepaald toestel niet aan je wensen voldoet kan je moeilijk Tele2 verwijten. Je had immers ook eens kunnen gaan proberen of dat toestel wat voor je was.

Gesloten