Ik moest vandaag de klantenservice van Telfort bellen. Blijkt dat ze de prijzen heeft verlaagd naar 0,15 cent per minuut (fijn...). Krijg ik aan het begin een bandje met dat het erg druk ik en dat ik beter op een later tijdstip terug kan bellen. Ik denk, eerst maar eens horen hoe druk het echt is. Blijkt dat ik na het keuzemenu meteen wordt doorgeschakeld naar een medewerker... Hoezo druk????
Is dit een nieuwe stunt om de kosten te dekken van het 'verlaagde' klantenservicetarief (bekostigd door alle mensen die ophangen en vervolgens nog een paar keer terugbellen omdat het zo druk is...) of was dit toeval? Zijn er meer ervaringen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klantenservice Telfort
Re: Klantenservice Telfort
Nee, hier heb ik geen ervaring mee, maar als dit waar is vind ik dat echt niet kunnen! Ik bel de klantenservice van Telfort nu al voor de 7e keer deze week omdat het ze maar niet lukt om mijn abonnement te activeren. Ik sta telkens heeeeeeeeeel lang in de wacht, ook als ik op een ander tijdstip terugbel..