LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantenservice Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
JDeCologne

Klantenservice Vodafone

Ongelezen bericht door JDeCologne »

Hallo allemaal,

As we speak ben ik compleet verbijsterd over de manier waarop vodafone zijn klanten behandeld op de social media. En dan vooral op Twitter.

Ik heb een zakelijk abonnement bij vodafone, en het is niet voor het eerst dat ik een vraag stel aan hun via de social media. Het heeft altijd wel even geduurd voordat ik antwoord krijg, maar op het moment ben ik al meer als 4 uur aan het wachten. Ik heb nl rekeningen nodig die ik helaas niet te zien krijg op mijnvodafone.

Om 19.28 ging mijn eerste tweet eruit. Daar werd snel op gereageerd met de vraag of ik mijn persoonlijk gegevens via een dm wilde sturen. Gedaan uiteraard, en nog steeds wacht ik op reactie. Het verkrijgen van die rekeningen is voor mij noodzakelijk om bij mijn btw belastingaangifte te voegen.

Vodafone reageert ondertussen wel op andere vragen en geeft zelfs aan om 23.21 tegen een vriend van mij dat ze op volgorde van ontvangst reageren. Ondertussen had ik hen al meerdere, nette, reminders gestuurd, maar niks mag baten.

Op het moment zijn er vele tweets mijn kant op van mensen die ook op een schandalige manier behandeld zijn of worden door de social media mensen van vodafone. Als je veel van de tweets van vodafone leest, zie je eigenlijk dat ze nergens iets aan kunnen doen, en mensen veelal aan hun lot overlaten.

Het maakt op het moment niet uit wat ik doe. Reageer is lief naar ze, geen antwoord. Reageer is boos naar ze, idem dito. Ze negeren mij compleet. Mocht er aanleiding voor zijn geweest dan snap ik dat, maar dit is absurd. Tevens omdat zij degenen zijn die aan mij gevraagd hebben of ik mijn gegevens door wilde sturen via dm.

Kortom, ik snap er helemaal niets meer van. Waarschijnlijk heb ik te maken met een medewerker die er niet echt heel veel zin in heeft. Maar hij/zij heeft mij wel flink op de kast gekregen. Niet te zuinig.

Jacco

Update: Om iets over 12 uur kreeg ik een dm dat door de vele tweets ik weer bovenaan de lijst was komen te staan en daardoor dus langer moest wachten. Je zou juist denken dat wanneer ik bovenaan de lijst zou staan dat ik sneller aan de beurt was of dat ik door de vele tweets onderaan de lijst kwam te staan. Ze vroegen mijn mailadres. Ik ben nu inmiddels al weer ruim 20 minuten aan het wachten.

Update 2: Klantenservice persoon heeft weer gereageerd en ging mij even uitleggen waarom ik langer moest wachten. er waren door mij (??) meer als 60 tweets verstuurd. Gek hoor dat ik nog eens een reminder stuur na al uren te hebben gewacht. Blijkt dat ik na elke tweet toch onderaan de lijst kom te staan en niet bovenaan.

Update 3: Eindelijk na bijna 6 uur wachten een reactie. Ze kunnen het niet oplossen op het moment. Wauw. Om 19.28 begonnen en om 01.20 komen ze tot de conclusie dat ze mij niet kunnen helpen. Bedankt voor de fijne avond vodafone

Ze hebben al mijn gegevens maar kunnen mijn missende facturen niet even mailen. Dat blijkt te moeilijk te zijn.

Update 4: vannacht om 02.35 kreeg ik de oplossing voor het probleem. Ik moest maar even een nieuwe myvodafone account aanmaken en dan zou alles zich vanzelf oplossen. Laat die oplossing nu juist het probleem zijn geweest. Geen steek verder dus.

Update 5: de stoute schoenen maar aangetrokken en vroeg de telefonische klantenservice gebeld. Binnen 2 minuten had ik de missende facturen in mijn mailbox. Simpel zei de dame nog. En ze gaf aan dat de online twitter helpdesk dit gewoon had kunnen doen. Ze waren dus puur aan het narren.
Laatst gewijzigd door JDeCologne op 13 apr 2015 09:29, 3 keer totaal gewijzigd.

tortle

Re: Klantenservice Vodafone

Ongelezen bericht door tortle »

meer als 60 tweets verstuurd
U bent een rustig persoon volgens mij :D

JDeCologne

Re: Klantenservice Vodafone

Ongelezen bericht door JDeCologne »

Haha ja dat ben ik zeker. Ik kan namelijk niet achterhalen wanneer ik meer als 60 tweets zou hebben verstuurd.

Inmiddels zijn we weer 3 kwartier verder. Weer geen antwoord. Helemaal niets. Ze wilden even in dm bijdehand doen, maar antwoord geven op de gestelde vraag is er nog steeds niet bij.

Gesloten