Wat een ergenis dat hele bedrijf.
15 minuten aan de lijn gehangen en geen contact gekregen...nee alle medewerkers waren bezet...waarmee eigenlijk..nagels lakken..zorgen dat de haartjes goed zitten.
Het is een schande dat dit bedrij bestaat.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klantenservice Ziggo
-
helftheuvel
Re: klantenservice Ziggo
HH, Radar.
Nu hert volgende, Ik heb jullie al een berichtje gestuurd via de mail., ongeveen 4 weken terug.
Ik wou dat ik een mannier kon vinden om Contact te krijgen met Ziggo.
Nogmaals zal ik het herhalen , wat er in die mail stond naar jullie toe van mij ondervindig van het rampen bedrijf ZIGGO.
Per telef. zijn ze niet te bereiken, ook niet naar een uur aan de bel te hangen.
Nu het volgende . Ik heb opgezegd bij ZIGGO , dit ivb met de telefoon onderbrekingen [ doode lijn eenklaps ] onder een gesprek. deze was ivb. met een overlijden. [ tof hé ].Is verschillende malen gebeurd.
Toen heb ik opgezegd per brief op 21 Aug.naar Utrecht.[Ubegrijpt het al geen reactie. ]. op 30 Aug weer opgezegd per E-Mail [ Hoera op 2 Sept. kreeg ik een mailtje dat ik mij aan de voorwaarden moest houden en dat ik er per 1 OKt het abonnement einde was.
Tot mijn verbazing krijg ik op 3 Sept. een Mailtje dat het niet kon vanwege de Adminstratie, dat het werd 8 Okt.
We zijn er nog niet, even daarna krijg ik een brief dat het abonnement einde was op 31 Okt.
Nu komp het lachertje er overheen, de briefdattering is 6 Okt.
Daar staat in dat het abonnement einde is op 31 OKt. Maar dat ik het modem en de apdapher op moest sturen naar adres in waddinxveen [BINNEN DE 15 DAGEN NA DAGTEKENING, dus 6 Okt. plus 15 is bij 21 Okt] terwijl het opgedrongen abonnement tot 31 Okt. was.
Zodoende vind ik het een rampzalig bedrijf de hele ZIGGo
Zodra de 31 Okt. voorbij is zet ik de automatische incasso stop. Wat er ook gebeuren mag.
Ik ben de hele ZIGGO meer als spugzat.
Ik heb inmiddels ook al een andere Provider.
Dit mag van mij openbaar gemaakt worden.
En ik heb ook de E-Mail afschriften bewaard, waar dit alles opstaat watik U nu weer heb gemaild.
W.L.H. Antonisse
E-Mailadres: [email protected]
Nu hert volgende, Ik heb jullie al een berichtje gestuurd via de mail., ongeveen 4 weken terug.
Ik wou dat ik een mannier kon vinden om Contact te krijgen met Ziggo.
Nogmaals zal ik het herhalen , wat er in die mail stond naar jullie toe van mij ondervindig van het rampen bedrijf ZIGGO.
Per telef. zijn ze niet te bereiken, ook niet naar een uur aan de bel te hangen.
Nu het volgende . Ik heb opgezegd bij ZIGGO , dit ivb met de telefoon onderbrekingen [ doode lijn eenklaps ] onder een gesprek. deze was ivb. met een overlijden. [ tof hé ].Is verschillende malen gebeurd.
Toen heb ik opgezegd per brief op 21 Aug.naar Utrecht.[Ubegrijpt het al geen reactie. ]. op 30 Aug weer opgezegd per E-Mail [ Hoera op 2 Sept. kreeg ik een mailtje dat ik mij aan de voorwaarden moest houden en dat ik er per 1 OKt het abonnement einde was.
Tot mijn verbazing krijg ik op 3 Sept. een Mailtje dat het niet kon vanwege de Adminstratie, dat het werd 8 Okt.
We zijn er nog niet, even daarna krijg ik een brief dat het abonnement einde was op 31 Okt.
Nu komp het lachertje er overheen, de briefdattering is 6 Okt.
Daar staat in dat het abonnement einde is op 31 OKt. Maar dat ik het modem en de apdapher op moest sturen naar adres in waddinxveen [BINNEN DE 15 DAGEN NA DAGTEKENING, dus 6 Okt. plus 15 is bij 21 Okt] terwijl het opgedrongen abonnement tot 31 Okt. was.
Zodoende vind ik het een rampzalig bedrijf de hele ZIGGo
Zodra de 31 Okt. voorbij is zet ik de automatische incasso stop. Wat er ook gebeuren mag.
Ik ben de hele ZIGGO meer als spugzat.
Ik heb inmiddels ook al een andere Provider.
Dit mag van mij openbaar gemaakt worden.
En ik heb ook de E-Mail afschriften bewaard, waar dit alles opstaat watik U nu weer heb gemaild.
W.L.H. Antonisse
E-Mailadres: [email protected]
Re: klantenservice Ziggo
helaas 4weken geen telefoon mijn man heeft parkinson en kan geen gsm bedienen.na ontelbare keren bellen naar ziggo groningen en maastricht +een aantal mailtjes.nog geen stap verder.Wel een mail voor event.vergoeding telefoon kosten,maar aar schieten we op het ogenblik niks mee op.We willen gewoon telefoon.Wie kan ons helpen aan mail of postbus adres voorzitter v/d.raad van bestuur ziggo.
Gerd
Gerd