LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantensevice Tele2: van het kastje naar de muur!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
leon.sonja

Klantensevice Tele2: van het kastje naar de muur!!!

Ongelezen bericht door leon.sonja »

Sinds enkele jaren zijn we klant van Tele2. In het begin hadden we alleen telefonie via pre-select bellen. Later namen we ook het ADSL-basis pakket. Dit verliep tot dusver allemaal goed.
Totdat eind 2005 overstapten naar het Tele2 compleet pakket met digitale telefonie. Dit functioneerde dus van geen kant!
De internet verbinding kwam geheel niet tot stand en de telefoonverbinding viel herhaaldelijk weg.
Maar geen nood we bellen naar de Tele2 klantenservice en na enkele keren te hebben uitgelegt dat het pakket niet fuctioneerde,konden we dit pakket geheel kostenloos retour sturen in een doos welke we kregen toegestuurd.
Echter vanaf dat moment hebben we de klantenservice van Tele2 en inmiddels ook van Versatel echt leren kennen.
Vanaf februari 2006 wordt ons nl. het Tele2 pakket in rekening gebracht terwijl we dit niet meer hebben.
De facturen kloppen tot op de dag van vandaag nog steeds niet.
Ook is het groot probleem om bij de juiste afdeling terecht te komen via de klantenservice van Tele2/Versatel.
Laats ben ik maar liefst 8 keer doorverbonden om mijn beklag te doen over de onjuiste facturen welke we krijgen vanaf februari.Tevens heb ik toen in totaal 45 min aan de telefoon gehangen a 10 cent per minuut.
Tel dus maar uit je winst!. Dank je wel Tele2!!!! Had het lange wachten nou ook maar iets opgeleverd, maar dat is zel;fs niet het geval.
Ook op e-mails die we sturen krijgen we nooit antwoord, terwijl ze beloven dat je binne 24 uur bericht terug krijgt.
Nu hebben we dus maar een gepeperde brief naar Tele2 in Groningen gestuurd.
Ben benieuwd of we hier antwoord op krijgen.
Ben dus gewaarschuwd als je de klantenservice van Tele2 beld!

[/b]

zeelandonline

Re: Klantensevice Tele2: van het kastje naar de muur!!!

Ongelezen bericht door zeelandonline »

Aansluiten op het verhaal hierboven.

Ook wij waren lang tevreden klanten bij tele2 totdat we een aanbieding kregen om tele2 digitale telefonie af te nemen. Leek ons oke, dus akkoord.
We hebben echter nooit een pakket/bevestinging ontvangen! Na contact met de klantenservice bleek dat we helemaal niet geregistreerd stonden voor deze dienst, dus dachten we daar gaan we dus ook helemaal niet meer aan beginnen!
Ruim 6 maanden later (we waren nog wel steeds klant voor tele2 preselect, en verder geen problemen), wordt er een onbekend bedrag afgeschreven. Geen factuur, geen omschrijving. Na contact met de klantenservice bleek het te gaan om ons abonnementsgeld voor digitale telefonie!! En we waren helemaal niet geregistreerd!!!!
Ik moest maar een brief schrijven om de vragen of ze het bedrag terug wilden storten, te goeder trouw dat ik was, ondertussen heb ik nog steeds geen geld en ook de gemaakte kosten niet vergoed gekregen (zoals beloofd). Ondertussen ruim een maand later nog steeds geen reactie van tele2!!

De klantenservice, van het kastje naar de muur, van de ene medewerker naar de anderen, loze beloftes en nog steeds geen resultaat.

Direct naar de onbekende afschrijving heb ik al mijn diensten bij tele2 beeindigd en ook de automatische incasso stopgezet. Voor mij nooit geen tele2 meer!!

Martin1976

Re: Klantensevice Tele2: van het kastje naar de muur!!!

Ongelezen bericht door Martin1976 »

heel verstandig wat u gedaan heeft, automatische incasso stopzetten en alle banden met dat bedrijf verbreken! 'k kan er een boek over schrijven, ben al een half jaar met die gasten aan het tobben en ben er eindelijk (hopelijk) vanaf. Ik had ADSL van tele2 wat er in januari uitgeklapt is (storing), vele malen gebeld of ze het op wouden lossen, veel beloofd maar nooit wat op gehoord. Natuurlijk ben ik gestopt met betalen, elke afschrijving onmiddellijk gestorneerd, vele aanmaningen gehad, zelfs een dreigbrief van Intrum Justitia, m'n poot stijf gehouden en veel gebeld, gemaild en geschreven en iedere vordering is afgeboekt. Natuurlijk schriftelijk meteen m'n abonnement opgezegd, 't liep half april af. Dacht ik eindelijk eraf van te zijn. Kreeg keurig een overzicht dat m'n abonnement per half april afliep, dus ik haalde opgelucht adem. Wordt vorige week ADSL-abonnement mei afgeschreven en krijg ik een modem-pakket opgestuurd! Meteen geretourneerd ('k had hem eigenlijk moeten houden :evil: ), afschrijving gestorneerd en helpdesk maar weer eens gebeld. ja, was niet helemaal goed gegaan, ze zouden het nakijken.

Ik heb nog nooit in mijn leven zo'n bedrijf meegemaakt, hun administratie is zeer chaotisch en een technische dienstverlening is heel zwaar onder de maat! Blijf erbij uit de buurt!

Gesloten