LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koerier weigert 2x mijn bestelling van Telfort af te geven.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
scheh02

Koerier weigert 2x mijn bestelling van Telfort af te geven.

Ongelezen bericht door scheh02 »

Wanneer je een Sim Only abonnement afsluit bij Telfort, zorg dan goed dat je alle gegevens controleert die je hebt opgegeven aan de niet al te vriendelijke dame die je bestelling aan neemt. Voor mijn moeder heb ik naast mijn vaste abonnement op mijn naam een Sim Only 100 abonnement besteld.
Telfort heeft nu 2 maal geprobeert de sim-kaart per koerier af te leveren bij mij thuis maar dat ging niet helemaal goed.
De eerste keer kon ik mijn portefeuille met mijn rijbewijs nergens vinden en heb mij toen willen legitimeren met mijn paspoort. Helaas; robot als hij was mocht de koerier dit niet accepteren, zwaaide de voor mij bestemde envelop voor mijn neus langs en vertrok. Zuur, want 5 minuten later had ik mijn rijbewijs gevonden.
Via telefoon geprobeerd die koerier terug te laten komen maar helaas dan "MOET ik een nieuwe bestelling plaatsen."
Bij de 2e bestelling ging het weer fout. Ik heb een vrije dag en net koffie op en zit er klaar voor. Er wordt gebeld dat er over 5 minuten een koerier komt, het lijkt wel een James Bond-film en dat allemaal voor een lullig Sim Only abonnement van 4,95 per maand.
De deurbel gaat, ik doe open. Twee jongens met een hoop electronika, want ze moeten 1 eurocent ter controle van mijn bankrekening pinnen en ook foto's maken van mijn rijbewijs.(jaja)
Deze keer had ik alles paraat. Was kon er mis gaan....sorry meneer uw bankrekening nummer klopt niet. Hoezo? Dit is wat ik heb opgegeven en is ook het nummer waar ik al 6 jaar mijn reeds lopende abonnement maandelijk automatisch laat incasseren.
Wat blijkt? De dame aan de telefoon heeft een 1 i.p.v een 4 ingetikt en jawel, u raadt het al; de koeriers draaien weer het riedeltje af dat ze nu ECHT niet het pakketje mogen afgeven ondanks mijn aanhoudende overredingskracht en bewijsstukken dat Telfort in deze de fout heeft gemaakt.
Ik heb nu weer voor de 3e keer een nieuwe order moeten plaatsen bij een dame waarvan ik vermoedt dat het dezelfde kenau was als de vorige keer want ik moest mijn rijbewijsnummer wel 3 keer herhalen voordat ze het goed had.
Weest dus gewaarschuwd en spaar alvast maar extra snipperdagen op wanneer je iets besteld bij Telfort.
Verbazingwekkend: N.a.v. verlenging huidig abbo werd eerder deze week i.o.v. Telfort wel een peperdure nieuwe HTC-telefoon bij mij afgeleverd....gewoon door TNT post. Ik hoefde alleen maar een handtekening te zetten.....wie is hier nou gek geworden?

p.s. Er komt dan een email binnen met de volgende tekst:
Geachte heer Scheerooren,
Wij hebben uw Telfort bestelling met ordernummer 1006149168 helaas niet kunnen afleveren omdat de bestelling geweigerd is aan de deur. :(
Wij zullen u opnieuw bellen met telefoonnummer +31137501229 om een nieuwe bezorgafspraak te maken.
U kunt ook telefonisch contact met ons op te nemen. U kunt ons bereiken op werkdagen van 08.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur, op telefoonnummer 013-7501229.

Dit impliceert allemaal dat er dan alsnog iemand langskomt maar dat is helaas niet zo.

Groeten
Henk Scheerooren

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Koerier weigert 2x mijn bestelling van Telfort af te geven.

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@scheh02

Wij begrijpen dat het vervelend is dat uw bestelling niet in één keer geleverd kon worden. Het is echter belangrijk dat alle gegevens overeenkomen met de bestelling die u heeft geplaatst anders kan de simkaart niet afgeleverd worden. Daarom is het belangrijk dat de orderbevestiging gecontroleerd wordt om dergelijke situaties te voorkomen.

Aangezien er vanuit onze kant een fout is gemaakt, komen wij u graag tegemoet. Graag ontvang ik in een privé bericht het 06-nummer van uw actieve Telfort abonnement, om u voor het ongemak te compenseren.

Laila

scheh02

Ben terug van vakantie en zie dat er een bericht via de Post is gekomen dat ik 3x bestelling heb gedaan en dat het maximum heb bereikt??????
Het wordt nog gekker.
Nog een brief dat mijn abbonement is gecancelled.?????

Ik heb nog steeds het bestelde niet ontvangen.....
Heel vreemd. En dat alles om een sim-kaartje te bemachtigen van 4,95 per maand.
Mijn fout is het in elk geval niet.

Hoogst merkwaardig. U wilt mijn gegevens?
Die heeft u al, keer op keer moet ik mijn gegevens oprakelen alsof ik de grote onbekende ben terwijl ik toch alweer een paar jaar een contract heb bij Telfort.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

scheh02 schreef:Ben terug van vakantie en zie dat er een bericht via de Post is gekomen dat ik 3x bestelling heb gedaan en dat het maximum heb bereikt??????
Het wordt nog gekker.
Nog een brief dat mijn abbonement is gecancelled.?????

Ik heb nog steeds het bestelde niet ontvangen.....
Heel vreemd. En dat alles om een sim-kaartje te bemachtigen van 4,95 per maand.
Mijn fout is het in elk geval niet.

Hoogst merkwaardig. U wilt mijn gegevens?
Die heeft u al, keer op keer moet ik mijn gegevens oprakelen alsof ik de grote onbekende ben terwijl ik toch alweer een paar jaar een contract heb bij Telfort.
Lekker oplossingsgericht.

scheh02

"Je zit natuurlijk wel zelf moeilijk te doen:"
pardon? Ik ??Je hebt denk ik het verhaal niet goed gelezen en je was bovendien er niet bij toen de koeriers bij mij aan de deur stonden dus zo'n reactie heb ik liever niet.
De aanpassing was volledig aan mijn kant om dat ik immers belang bij heb om "het produkt" te onvtvangen. Dus ik was op tijd (racen in het verkeer om op tijd te zijn)en was bovendien in mijn woning met het juiste huisadres. Dus waarom deze omslachtige manier van werken. Ik kon mij identificeren en had ook nog eens de juiste gegevens.
Ik heb van geen van de medewerkers te horen gekregen dat er een mogelijkheid per post is. Ik twijfel dan ook aan jouw "deskundige" reactie.

Medewerkers aan de telefoon geven zelf toe dat het een zootje is bij Telfort.
(tevreden/ontevreden medewerkers?)
Ze laten hun klanten teveel met hun eigen bedrijfsprocessen stoeien. Als mijn bedrijf zo zou werken zouden we al lang failliet zijn.

-voor de goede orde ik was een tevreden klant van Telfort en heb ze zelfs aanbevolen bij vriend en familie. Mij hoor je dus niet klagen, tot op het moment dat ik iets extra wil kopen bij Telfort. Daar gaat het dus behoorlijk mis.
Luister maar eens naar het bandje wat je krijgt wanneer je 0800-1707 draait.
3 keuze's waar je niet mee uit de voeten kunt. Het advies van de medewerkers is bewust niet de juiste keuze te maken in het menu anders kom je niet daar waar je wilt zijn.???????Nah ja.....
Laatst gewijzigd door scheh02 op 20 jul 2010 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.

scheh02

Wat denk je wat mijn eerste voorstel was naar hun toe?
Kan dit niet gewoon per post?
Nee, want ze moeten echt aan de deur 1 eurocent van mijn rekening pinnen......
Ze gaan totaal aan het feit voorbij dat je al meer dan 4 jaar een bestaande klant bent.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

@scheh02

Dank u voor uw privébericht. We gaan voor u aan de slag.

Daphne

scheh02

vogels schreef:
scheh02 schreef:Wat denk je wat mijn eerste voorstel was naar hun toe?
Kan dit niet gewoon per post?
Nee, want ze moeten echt aan de deur 1 eurocent van mijn rekening pinnen......
Ze gaan totaal aan het feit voorbij dat je al meer dan 4 jaar een bestaande klant bent.
Nou, dat vind ik dan wel in tegenstrijd met wat op hun site vermeld staat. Vlg mij was de medewerker van klantenservice niet goed op de hoogte; ik vermoed dat deze mogelijkheid nog niet lang bestaat.

Waarom reageer je dan niet op de bijdrage van Telfort webcare? Ze bieden hulp aan en jij weigert de gevraagde gegevens even te pb-en.

Zie boven, PB is al verzonden, ik heb nooit iets geweigert, ik moet tussendoor ook nog hier mijn werk doen i.p.v. van minuut tot minuut mijn forums afgaan, ik hoop dat je vraag hiermee is beantwoord :wink:

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik lees dat TS telefonisch een bestelling heeft opgegeven.

De keuze van postbezorging is via de website wel beschikbaar.
toch vreemd dat een website een optie meer bied als een 'telefoontruus'.

scheh02

Wordt vervolgt....

scheh02

Telfort belt terwijl ik in een ongelukkige situatie zit...
Meneer ik bel u vanmiddag om half 5 terug.
Ik; "Ja hoor da's goed dat komt beter uit."

Nix terugbellen, weer een weekend verder. Dame heeft al weekend waarschijnlijk. :?

scheh02

Ze hebben me nog steeds niet gebeld....het is akelig stil en al weer 2 weken geleden dat ze het beloofd heeft.

Frank444

Ongelezen bericht door Frank444 »

Heb je betaald? Zo nee, dan annuleren.
Heb ook een SIM only besteld. In de tijd dat hun website nog wel werkte en niet elke keer uitviel.

Was niet thuis, kon halen bij postkantoor.
Kreeg een doos van hier tot Tokyo met daarin een SIM-kaart. Best wel lachwekkend. Werkte verder in 1 keer en hoefde geen snipperdagen op te nemen.

Bij KPN (= beter, maar duurder dan Telfort) kun je ook op je werkadres laten afleveren.

Advies. Hele zooi annuleren en andere provider zoeken.

dimba

Ongelezen bericht door dimba »

Onvoorstelbaar :shock: Telfort maakt meer kosten met het afleveren van dat simkaartje, dan dat de Sim Only op zal brengen het eerste jaar.

Ze zouden dat personeel eens moeten vertellen wat dat allemaal wel niet kost, en ervoor zorgen dat ze hun oren openen als die bestelling geplaatst word.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Op 20 juli schrijft hier Telfort webcare dat ze ermee aan de slag gaan en nu zitten we in augustus en is er nog NIETS opgelost, wat een bedrijf van niets zeg :!:

Telfort webcare
verified
Contacteer:

@scheh02

Er is inderdaad toegezegd dat u teruggebeld zou worden om een nieuwe bestelling te plaatsen. Zojuist is er opnieuw een actie voor u uitgezet met het verzoek zo spoedig mogelijk contact met u te leggen.

Mijn excuses.

Daphne

mje

Ongelezen bericht door mje »

Telfort lijkt me een solide provider :lol:

mich24

Ongelezen bericht door mich24 »

hahaha. Die Telfort weer.. :)

scheh02

Anja/Sonja/Agnes/Daphne whatever her name is....ze hebben me nog steeds niet teruggebeld. Zal dit jaar wel niet meer gebeuren.
:oops: :oops: :oops: :oops:

Telfort webcare
verified
Contacteer:

@scheh02

Allereerst mijn excuses dat u niet bent teruggebeld. Op onze website kunt u een bestelling plaatsen zonder dat de koerier langs hoeft te komen. Als u telefonisch bestelt kunt u alleen kiezen om het abonnement te laten bezorgen door de koerier. Als u online bestelt kunt kiezen voor Sim-Only bezorging per post, u betaalt dan € 0,01 via iDEAL.

Laila

Gesloten