LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KOOP NIET BIJ BELCOMPANY OF PHONEHOUSE
KOOP NIET BIJ BELCOMPANY OF PHONEHOUSE
Vanmiddag dacht ik voor mijn vriendin een mobieltje te gaan scoren. Ik al die telecomwinkels af. De ene verkoper nog belabberder dan de andere. Ik geloof dat ze zich heel wat voelen als je niet zo veel weet van mobieltjes.
Na drie winkels gehad te hebben, Belcompany, Phonehouse en dixons, kwam ik bij t for telecom. Eindelijk iemand die me niet voor idioot versleet, en me dus een leuke Samsung verkocht. Hebben er nog meer mensen goede ervaringen met t for telecom?
Na drie winkels gehad te hebben, Belcompany, Phonehouse en dixons, kwam ik bij t for telecom. Eindelijk iemand die me niet voor idioot versleet, en me dus een leuke Samsung verkocht. Hebben er nog meer mensen goede ervaringen met t for telecom?
Re: KOOP NIET BIJ BELCOMPANY OF PHONEHOUSE
Ik heb al 2 telefoons gekocht bij t for telecom, en ik geef je echt gelijk!!! Het is een heeeeel stuk beter dan BelCompany of the Phone House.
Re: KOOP NIET BIJ BELCOMPANY OF PHONEHOUSE
En Kevin, jij werkt zeker voor T for Telecom??!!
Re: KOOP NIET BIJ BELCOMPANY OF PHONEHOUSE
geplaatst door Hans op 04-11-2002 om 19:16
Hans
"T for telecom belazerd klanten !!!"
Op 03-07-01 kocht ik een gsm telefoon by T for telecom in Woerden. In Juni '02 stuurde hun dit toestel op, omdat het stuk is. Ik ben dus nog binnen de garantie.
Na 5 a 6 weken kreeg ik het toestel retour. Bij gebruik merk ik dat het toestel nogsteeds niet werkt zoals het hoort. In het totaal is het toestel 3 keer opgestuurd geweest naar een reparatie firma wat door T for telecom repareert.
Na 3 keer wordt er "uitgekeerd", zegt de verkoopmederker van T for telecom uit Woerden tegen mij. Als ik (nadat het toetsel voor de 3e keer is opgestuurd) na 2 weken in desbetreffende winkel kom en vraag hoe de zaken ervoor staan en wanneer ik eindelijk een nieuw toestel krijg, verteld de verkoopmedewerker mij het volgende:
"U bracht uw toestel binnen de afgesproken garantie-termijn van een jaar. Wij stuurde het toetsel voor u op. Nadat u uw toestel retour krijgt van reparatie, heeft u op de reparatie zelf, 3 maanden garantie van het reparatie bedrijf. Na 1 jaar zijn wij, T for telecom, niet meer verantwoordelijk voor uw toestel."
Ik ben verontwaardigd... Ik vraag de verkoopmedewerker:
"Dus als ik het goed begrijp heb ik pech en moet ik met een niet gerepareerd toestel, waar ik wel garantie op heb, naar huis
?..."
Deze beaamd dit !!!???...
Dit is waanzin omdat:
T for telecom het toestel een 2e en 3e keer heeft opgestuurd. Dit was NA 1 jaar. Ik was het toestel nog eens 2 keer 6 weken kwijt. Dit is bijna 3 maanden !!! In het totaal ben ik het toestel dik 4 maanden "kwijt" geweest aan reparatie's, die niet, of onvolledig zijn uitgevoerd !
en
Draagt T for telecom geen zorg voor hun klanten door de door hun aangestelde reparatie-bedrijven aan-te-spreken, als reparatie's niet (juist) geschieden ? T for telecom stuurt immers toestellen naar deze reparatie-bedrijven, die toestellen zijn bij T for telecom winkels gekocht !
T for telecom wil niet "uikeren", d.w.z./m.a.w., een nieuw toestel aan mij geven/vergoeden.
geplaatst door arno op 07-11-2002 om 12:39
arno
dit gebeurt helaas wel vaker.
het klinkt also de verkoper heeft geprobeert het probleem get te praten door de verantwoordelijkheid (diebij hun ligt)bij u neer te leggen!
nu kunt u 3 dingen doen
1 ruzie blijven maken met de verkoper in kwestie maar dat gaat waarschijnlijkniet werken!
2 contact opnemen met t for telecom en het hele verhaal vertellen,hebben ze een beetje klantgerichte instelling dan lossen ze dit voor u op.
3 contact opnemen met de leverancier van het toestel.
die zal zeker niet blij zijn met deze gang van zaken.
hopelijk ruit deze het toestel meteen om!
succes
geplaatst door Hans op 07-11-2002 om 19:23
Hans
De verkoper wil wel meewerken. T for Telecom zelf niet !!!
geplaatst door arno op 08-11-2002 om 224
arno
heeft u voor mij wat gegevens
merk en type toestel en soort klacht
misschien kan iku aan het jiuste adres helpen
(werkte tot voorkort voor dutchtone)
geplaatst door Hans op 10-11-2002 om 12:11
Hans
Merk:Samsung
Type:A-300
Toestel "reset" zichzelf geregeld en "slaat vast";
-Tijd springt op nul (000 uur)
-Datum springt op 01-01-1996 (eerst geprogrameerde datum denk ik).
-"slaat vast". Gewoon uitzetten gaat niet. Alleen als ik de batterij/accu eraf haal ?!...
geplaatst door Kevin op 09-12-2002 om 222
Kevin
Het lijkt mij logisch dat t for telecom geen nieuw toestel uitkeerd als de garantie verlopen is, wees blij dat t for telecom het toestel voor een 2e en 3e keer heeft opgestuurd buiten de garantie. Ik heb zelf bij Phone House meegemaakt dat ik 3 DAGEN !!! buiten de garantie termijn kwam en kon fluiten naar mijn reparatie......
geplaatst door Hans op 11-12-2002 om 19:47
Hans
Niet ouwe ****** "Kevin".
Dit is een reactie van een medewerker van T for telecom dames en heren.
Ombudsman, rechtswinkel,winkeliers en consumentenbond zijn ALLEMAAL ingelicht!!!!!
Sommige instanties zijn al bezig meteen procedure!
geplaatst door RW op 17-12-2002 om 02:33
RW
Als winkelier in GSM toestellen en aanverwante artikelen kan ik vanuit de optiek van de winkel spreken.
Ik wil even met nadruk stellen dat ik op geen enkele wijze banden heb met de eerdergenoemde ketens. Ik wil slechts een stukje ervaring vanaf de andere kant met u delen.
Ook wij, als winkel voelen ons vaak ernstig in de steek gelaten, in verlegenheid gebracht, op kosten gejaagd en telleurgesteld door de reparatiecentra's van de GSM merken.
Wij hebben ons aan hele strikte regeltjes te houden. Anderzijds moeten wij soms veel minder service leveren dan wij graag zouden willen. De kosten die gepaard gaan met het verlenen van service, daar waar het merk en de reparatieservice ons volkomen in de kou laten staan, zijn nauwelijks te dragen voor ons als onafhankelijke winkel.
Op jaarbasis geven wij werkelijk duizenden euro's uit aan vervelende gevallen waarbij de reparatieservice van het desbetreffende merk ons volledig in de steek laat.
Ik denk dan ook dat het probleem bij de bron aangepakt dient te worden. De GSM merken zullen ervoor zorg moeten dragen dat de garantie op het product gewaarborgd is. Onze ervaring is dat vele merken juist op allerhande manieren probeerd de verantwoordelijkheid te verleggen naar winkelier en klant, en zichzelf op creatieve maar ook vaak grove wijze ontrekken aan hun garantieplicht.
Ik denk dat het heel goed zou zijn om de fabrikanten aan te spreken op hun verantwoordelijkheid middels de media en van overheidswegen. Dan pas zal in dit probleem verbetering kunnen komen. Het genoemde toestel kost enige honderden euro's inkoop. Het aantal van deze gevallen op jaarbasis is bij een enigszins goedlopende winkel ook enige honderden stuks. Als ik als eigenaar al deze mensen op eigen kosten schadeloos zou moeten stellen, omdat de fabrikant het laat afweten..... dan is het gros van de telecomzaken binnen het jaar gesloten. Ook, of juist ook de grotere ketens.
Ik zou dus ondermeer Radar willen oproepen: Kijk daar nou eens naar, doe daar eens iets aan ! Of is het zo dat de Radar’s van Nederland het niet durven op te nemen tegen vaak grote fabrikanten van bijvoorbeeld GSM toestellen, en daarom de ondernemers maar aanpakken ? Wilt u de problematiek werkelijk de wereld uit helpen, dan moet je het probleem bij de bron aanpakken !
geplaatst door Ed op 17-12-2002 om 10:32
Ed
Beste Hans ook mijn ervaring is gelijk aan die van Kevin. Ik heb ook de ervaring dat de klantenservice van T for Telecom je best wil helpen als je in je recht staat !! Lijkt mij overigens de eerste stap in dat proces dwz ff wat moeite doen door een brief te sturen en ze een goede omschrijving van jouw probleem te geven !
geplaatst door Hans op 19-12-2002 om 22:19
Hans
Ik heb een normale nette brief geschreven, daar waar mijn probleem al lang en breed bekend was.
Ik heb intussen Samsung al gebeld.
Het toestel wordt "geswapt" (nieuw binnenwerk).
Ik moest het toestel naar T for telecom brengen en die zouden het opsturen zei Samsung.
Bij T for telecom wilden ze mij 15 euro verzendkosten laten betalen. Heb ik ff op mijn manier laten weten dat hun die gaan betalen. Gergeld dus.
Maar, zodra ik het toestel weer in mijn bezit heb, ga ik verder met een procedure tegen T for telecom en zeker tegen diegene die daar de beslissing nam in mijn nadel:
geplaatst door Roland op 16-01-2003 om 10:50
Roland
Ik heb ook al een zeer slechte ervaring met T for Telecom,
Ik heb daar mijn abonnement verlengd en kon uit diverse toestellen kiezen (gratis) met acht dagen omruilgarantie.
Ik ga een dag later terug naar de winkel om het toestel te ruilen, beginnen ze te zeuren dat het nieuwe toestel duurder is en dat ik moet bijbetalen. Zeg ik tegen die verkoper doe me dan maar het goedkoopste toestel en geef me het verschil dan maar terug, zegt deze weer dat ze dat niet doen. Dus bijbetalen wel maar geld terug niet????????? hoezo oplichters eerste klas.
Heb ik daar even flink stennis lopen trappen de manager erbij laten halen en deze de regiomanager laten bellen.
Na veel gezeur en gezeik over en weer heb ik uiteindelijk na een uur toch het toestel gekregen. Ik ben van mening dat dit soort oplichetrspraktijken een halt moet worden toegeroepen want ze beloven van alles maar als het erop aan komt is net niks mogelijk.
geplaatst door hans op 16-01-2003 om 22:30
hans
Hans,-ten eerste ouwehoer ik niet- jij als klant moet niet een te hoge verwachting hebben van onafhankelijke retailketens, de service van t for telecom sluit aan op de prijs van het product dat ze leveren. Als t for telecom de service moet geven die jij eist zullen ze de prijzen van hun producten moeten verhogen. Om problemen zoals garantie en leentoestellen te verkomen bied t for telecom een zekerheidspakketen aan, je betaald hier per maand een klein bedrag voor (6,95p.m.) Maar klanten willen zo goedkoop mogelijk uit zijn(logisch)maar moet voor dit bedrag geen topservice verwachten, als je topservice wil moet je naar een KPN, Vodafone businesscenter gaan, je betaald een stuk meer voor je toestel maar je hebt dan wel een topservice!!
Als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten wordt je ook voor een dubbeltje geholpen!!! Met vriendelijke groet, Kevin.
geplaatst door Hans op 27-01-2003 om 23:25
Hans
Wat ben jij een dom ventje zeg.
Dit zou je eens wereldkundig moeten maken op televisie.
De draai die jij er aan geeft slaat werkelijk nergens op!
Garantie is garantie simpel.
Wat denk je nou? Geloof je zelf wat je typt?
Is het Pieter Baan Centrum in Utrecht niks voor jou.
Beste mensen, als u "Kevin's" reactie leest valt uw monitor toch ook spontaan uit?...
"Vriend Kevin", ik heb ze bij hun ballen, heel die "T for telecom" tent met al die figuren erbij!
Ze hebben geen poot om op te staan!
geplaatst door Kevin op 04-02-2003 om 10:16
Kevin
Ik zie dat je ze bij de ballen hebt!!! Als je z'n slimme jongen bent waarom loop je dan nog niet rond met een nieuw toestel? Ik denk dat ze bij de t4t toch wel een stukje slimmer zijn dan ene hans die alles zo goed weet. Suc6 met je karakter.
geplaatst door Nysia op 04-02-2003 om 13:42
Nysia
Garantie is garantie! Klopt!
Geen garantie is geen garantie> leg je daar dan ook bij neer
geplaatst door Piet op 04-02-2003 om 15:20
Piet
Ik ben het met Kevin eens. Als je meer service wil, moet je ook meer betalen. Het Hilton Hotel is toch ook geen Vandervalk motel?
Hans, het feit dat je toestel 4 maanden weg is geweest, vind ik trouwens jammer voor je. Ik zou het reparatiecentrum verantwoordelijk houden voor de onvolledige reparatie.
Overigens, als de garantie na een jaar is verlopen moet je niet zeuren over 15 Euro verzendkosten. Je krijgt er een nagelnieuw binnenwerk voor terug!
geplaatst door Johan op 04-02-2003 om 230
Johan
Ik ben het helemaal met Kevin eens, bij de aldi krijg je toch ook niet de zelfde behandeling als bij Albert Heijn?? Het is erg jammer voor Hans dat hij zoveel ellende heeft met zijn mobieltje, maar Hans moet niet doen alsof hij zo geweldig is dat iedereen voor hem buigt als hij het zegt. En als er dan iemand (kevin) met een andere mening is kraakt hij die wel erg af !!!
geplaatst door Jan op 06-02-2003 om 12:23
Jan
Ik ben het eens met zowel Hans als de rest. Maar waar het om draait in dit verhaal, is de weg die je moet bewandelen.
Ik heb al ruim 7 jaar een gsm, reeds een stuk of vijf versleten met de nodige reparaties vandien, maar als je er niet uit komt met een winkel, dan moet je het gewoon ff op papier zetten en naar de afdeling klachten sturen bij zo'n bedrijf. Mijn ervaring met t for telecom (2x) is dat het probleem dan keurig wordt opgelost.
Wie goed doet, goed ontmoet. Wordt jij onredelijk, dan wordt die medewerker het ook.We zijn allemaal mensen met emaoties. Hans moet leren zijn driften onder controle te houden. Hij rand toch ook niet iedere vrouw op straat aan?
Ook dat hebben we ons zelf ooit geleerd.
Succes Hans.
Hans
"T for telecom belazerd klanten !!!"
Op 03-07-01 kocht ik een gsm telefoon by T for telecom in Woerden. In Juni '02 stuurde hun dit toestel op, omdat het stuk is. Ik ben dus nog binnen de garantie.
Na 5 a 6 weken kreeg ik het toestel retour. Bij gebruik merk ik dat het toestel nogsteeds niet werkt zoals het hoort. In het totaal is het toestel 3 keer opgestuurd geweest naar een reparatie firma wat door T for telecom repareert.
Na 3 keer wordt er "uitgekeerd", zegt de verkoopmederker van T for telecom uit Woerden tegen mij. Als ik (nadat het toetsel voor de 3e keer is opgestuurd) na 2 weken in desbetreffende winkel kom en vraag hoe de zaken ervoor staan en wanneer ik eindelijk een nieuw toestel krijg, verteld de verkoopmedewerker mij het volgende:
"U bracht uw toestel binnen de afgesproken garantie-termijn van een jaar. Wij stuurde het toetsel voor u op. Nadat u uw toestel retour krijgt van reparatie, heeft u op de reparatie zelf, 3 maanden garantie van het reparatie bedrijf. Na 1 jaar zijn wij, T for telecom, niet meer verantwoordelijk voor uw toestel."
Ik ben verontwaardigd... Ik vraag de verkoopmedewerker:
"Dus als ik het goed begrijp heb ik pech en moet ik met een niet gerepareerd toestel, waar ik wel garantie op heb, naar huis
?..."
Deze beaamd dit !!!???...
Dit is waanzin omdat:
T for telecom het toestel een 2e en 3e keer heeft opgestuurd. Dit was NA 1 jaar. Ik was het toestel nog eens 2 keer 6 weken kwijt. Dit is bijna 3 maanden !!! In het totaal ben ik het toestel dik 4 maanden "kwijt" geweest aan reparatie's, die niet, of onvolledig zijn uitgevoerd !
en
Draagt T for telecom geen zorg voor hun klanten door de door hun aangestelde reparatie-bedrijven aan-te-spreken, als reparatie's niet (juist) geschieden ? T for telecom stuurt immers toestellen naar deze reparatie-bedrijven, die toestellen zijn bij T for telecom winkels gekocht !
T for telecom wil niet "uikeren", d.w.z./m.a.w., een nieuw toestel aan mij geven/vergoeden.
geplaatst door arno op 07-11-2002 om 12:39
arno
dit gebeurt helaas wel vaker.
het klinkt also de verkoper heeft geprobeert het probleem get te praten door de verantwoordelijkheid (diebij hun ligt)bij u neer te leggen!
nu kunt u 3 dingen doen
1 ruzie blijven maken met de verkoper in kwestie maar dat gaat waarschijnlijkniet werken!
2 contact opnemen met t for telecom en het hele verhaal vertellen,hebben ze een beetje klantgerichte instelling dan lossen ze dit voor u op.
3 contact opnemen met de leverancier van het toestel.
die zal zeker niet blij zijn met deze gang van zaken.
hopelijk ruit deze het toestel meteen om!
succes
geplaatst door Hans op 07-11-2002 om 19:23
Hans
De verkoper wil wel meewerken. T for Telecom zelf niet !!!
geplaatst door arno op 08-11-2002 om 224
arno
heeft u voor mij wat gegevens
merk en type toestel en soort klacht
misschien kan iku aan het jiuste adres helpen
(werkte tot voorkort voor dutchtone)
geplaatst door Hans op 10-11-2002 om 12:11
Hans
Merk:Samsung
Type:A-300
Toestel "reset" zichzelf geregeld en "slaat vast";
-Tijd springt op nul (000 uur)
-Datum springt op 01-01-1996 (eerst geprogrameerde datum denk ik).
-"slaat vast". Gewoon uitzetten gaat niet. Alleen als ik de batterij/accu eraf haal ?!...
geplaatst door Kevin op 09-12-2002 om 222
Kevin
Het lijkt mij logisch dat t for telecom geen nieuw toestel uitkeerd als de garantie verlopen is, wees blij dat t for telecom het toestel voor een 2e en 3e keer heeft opgestuurd buiten de garantie. Ik heb zelf bij Phone House meegemaakt dat ik 3 DAGEN !!! buiten de garantie termijn kwam en kon fluiten naar mijn reparatie......
geplaatst door Hans op 11-12-2002 om 19:47
Hans
Niet ouwe ****** "Kevin".
Dit is een reactie van een medewerker van T for telecom dames en heren.
Ombudsman, rechtswinkel,winkeliers en consumentenbond zijn ALLEMAAL ingelicht!!!!!
Sommige instanties zijn al bezig meteen procedure!
geplaatst door RW op 17-12-2002 om 02:33
RW
Als winkelier in GSM toestellen en aanverwante artikelen kan ik vanuit de optiek van de winkel spreken.
Ik wil even met nadruk stellen dat ik op geen enkele wijze banden heb met de eerdergenoemde ketens. Ik wil slechts een stukje ervaring vanaf de andere kant met u delen.
Ook wij, als winkel voelen ons vaak ernstig in de steek gelaten, in verlegenheid gebracht, op kosten gejaagd en telleurgesteld door de reparatiecentra's van de GSM merken.
Wij hebben ons aan hele strikte regeltjes te houden. Anderzijds moeten wij soms veel minder service leveren dan wij graag zouden willen. De kosten die gepaard gaan met het verlenen van service, daar waar het merk en de reparatieservice ons volkomen in de kou laten staan, zijn nauwelijks te dragen voor ons als onafhankelijke winkel.
Op jaarbasis geven wij werkelijk duizenden euro's uit aan vervelende gevallen waarbij de reparatieservice van het desbetreffende merk ons volledig in de steek laat.
Ik denk dan ook dat het probleem bij de bron aangepakt dient te worden. De GSM merken zullen ervoor zorg moeten dragen dat de garantie op het product gewaarborgd is. Onze ervaring is dat vele merken juist op allerhande manieren probeerd de verantwoordelijkheid te verleggen naar winkelier en klant, en zichzelf op creatieve maar ook vaak grove wijze ontrekken aan hun garantieplicht.
Ik denk dat het heel goed zou zijn om de fabrikanten aan te spreken op hun verantwoordelijkheid middels de media en van overheidswegen. Dan pas zal in dit probleem verbetering kunnen komen. Het genoemde toestel kost enige honderden euro's inkoop. Het aantal van deze gevallen op jaarbasis is bij een enigszins goedlopende winkel ook enige honderden stuks. Als ik als eigenaar al deze mensen op eigen kosten schadeloos zou moeten stellen, omdat de fabrikant het laat afweten..... dan is het gros van de telecomzaken binnen het jaar gesloten. Ook, of juist ook de grotere ketens.
Ik zou dus ondermeer Radar willen oproepen: Kijk daar nou eens naar, doe daar eens iets aan ! Of is het zo dat de Radar’s van Nederland het niet durven op te nemen tegen vaak grote fabrikanten van bijvoorbeeld GSM toestellen, en daarom de ondernemers maar aanpakken ? Wilt u de problematiek werkelijk de wereld uit helpen, dan moet je het probleem bij de bron aanpakken !
geplaatst door Ed op 17-12-2002 om 10:32
Ed
Beste Hans ook mijn ervaring is gelijk aan die van Kevin. Ik heb ook de ervaring dat de klantenservice van T for Telecom je best wil helpen als je in je recht staat !! Lijkt mij overigens de eerste stap in dat proces dwz ff wat moeite doen door een brief te sturen en ze een goede omschrijving van jouw probleem te geven !
geplaatst door Hans op 19-12-2002 om 22:19
Hans
Ik heb een normale nette brief geschreven, daar waar mijn probleem al lang en breed bekend was.
Ik heb intussen Samsung al gebeld.
Het toestel wordt "geswapt" (nieuw binnenwerk).
Ik moest het toestel naar T for telecom brengen en die zouden het opsturen zei Samsung.
Bij T for telecom wilden ze mij 15 euro verzendkosten laten betalen. Heb ik ff op mijn manier laten weten dat hun die gaan betalen. Gergeld dus.
Maar, zodra ik het toestel weer in mijn bezit heb, ga ik verder met een procedure tegen T for telecom en zeker tegen diegene die daar de beslissing nam in mijn nadel:
geplaatst door Roland op 16-01-2003 om 10:50
Roland
Ik heb ook al een zeer slechte ervaring met T for Telecom,
Ik heb daar mijn abonnement verlengd en kon uit diverse toestellen kiezen (gratis) met acht dagen omruilgarantie.
Ik ga een dag later terug naar de winkel om het toestel te ruilen, beginnen ze te zeuren dat het nieuwe toestel duurder is en dat ik moet bijbetalen. Zeg ik tegen die verkoper doe me dan maar het goedkoopste toestel en geef me het verschil dan maar terug, zegt deze weer dat ze dat niet doen. Dus bijbetalen wel maar geld terug niet????????? hoezo oplichters eerste klas.
Heb ik daar even flink stennis lopen trappen de manager erbij laten halen en deze de regiomanager laten bellen.
Na veel gezeur en gezeik over en weer heb ik uiteindelijk na een uur toch het toestel gekregen. Ik ben van mening dat dit soort oplichetrspraktijken een halt moet worden toegeroepen want ze beloven van alles maar als het erop aan komt is net niks mogelijk.
geplaatst door hans op 16-01-2003 om 22:30
hans
Hans,-ten eerste ouwehoer ik niet- jij als klant moet niet een te hoge verwachting hebben van onafhankelijke retailketens, de service van t for telecom sluit aan op de prijs van het product dat ze leveren. Als t for telecom de service moet geven die jij eist zullen ze de prijzen van hun producten moeten verhogen. Om problemen zoals garantie en leentoestellen te verkomen bied t for telecom een zekerheidspakketen aan, je betaald hier per maand een klein bedrag voor (6,95p.m.) Maar klanten willen zo goedkoop mogelijk uit zijn(logisch)maar moet voor dit bedrag geen topservice verwachten, als je topservice wil moet je naar een KPN, Vodafone businesscenter gaan, je betaald een stuk meer voor je toestel maar je hebt dan wel een topservice!!
Als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten wordt je ook voor een dubbeltje geholpen!!! Met vriendelijke groet, Kevin.
geplaatst door Hans op 27-01-2003 om 23:25
Hans
Wat ben jij een dom ventje zeg.
Dit zou je eens wereldkundig moeten maken op televisie.
De draai die jij er aan geeft slaat werkelijk nergens op!
Garantie is garantie simpel.
Wat denk je nou? Geloof je zelf wat je typt?
Is het Pieter Baan Centrum in Utrecht niks voor jou.
Beste mensen, als u "Kevin's" reactie leest valt uw monitor toch ook spontaan uit?...
"Vriend Kevin", ik heb ze bij hun ballen, heel die "T for telecom" tent met al die figuren erbij!
Ze hebben geen poot om op te staan!
geplaatst door Kevin op 04-02-2003 om 10:16
Kevin
Ik zie dat je ze bij de ballen hebt!!! Als je z'n slimme jongen bent waarom loop je dan nog niet rond met een nieuw toestel? Ik denk dat ze bij de t4t toch wel een stukje slimmer zijn dan ene hans die alles zo goed weet. Suc6 met je karakter.
geplaatst door Nysia op 04-02-2003 om 13:42
Nysia
Garantie is garantie! Klopt!
Geen garantie is geen garantie> leg je daar dan ook bij neer
geplaatst door Piet op 04-02-2003 om 15:20
Piet
Ik ben het met Kevin eens. Als je meer service wil, moet je ook meer betalen. Het Hilton Hotel is toch ook geen Vandervalk motel?
Hans, het feit dat je toestel 4 maanden weg is geweest, vind ik trouwens jammer voor je. Ik zou het reparatiecentrum verantwoordelijk houden voor de onvolledige reparatie.
Overigens, als de garantie na een jaar is verlopen moet je niet zeuren over 15 Euro verzendkosten. Je krijgt er een nagelnieuw binnenwerk voor terug!
geplaatst door Johan op 04-02-2003 om 230
Johan
Ik ben het helemaal met Kevin eens, bij de aldi krijg je toch ook niet de zelfde behandeling als bij Albert Heijn?? Het is erg jammer voor Hans dat hij zoveel ellende heeft met zijn mobieltje, maar Hans moet niet doen alsof hij zo geweldig is dat iedereen voor hem buigt als hij het zegt. En als er dan iemand (kevin) met een andere mening is kraakt hij die wel erg af !!!
geplaatst door Jan op 06-02-2003 om 12:23
Jan
Ik ben het eens met zowel Hans als de rest. Maar waar het om draait in dit verhaal, is de weg die je moet bewandelen.
Ik heb al ruim 7 jaar een gsm, reeds een stuk of vijf versleten met de nodige reparaties vandien, maar als je er niet uit komt met een winkel, dan moet je het gewoon ff op papier zetten en naar de afdeling klachten sturen bij zo'n bedrijf. Mijn ervaring met t for telecom (2x) is dat het probleem dan keurig wordt opgelost.
Wie goed doet, goed ontmoet. Wordt jij onredelijk, dan wordt die medewerker het ook.We zijn allemaal mensen met emaoties. Hans moet leren zijn driften onder controle te houden. Hij rand toch ook niet iedere vrouw op straat aan?
Ook dat hebben we ons zelf ooit geleerd.
Succes Hans.
Re: KOOP NIET BIJ BELCOMPANY OF PHONEHOUSE
ook ik heb zeer slechte ervaringen met de Phone House in Lelystad. Daar werkt een persoon (de oudste van het stel) en die is zo arrogant en onaangenaam. Ik ben gauw de winkel uit gegaan omdat ik het niet accepteerde om als een "stuk vuil" te worden behandeld daar. Nu bleek dat er heel veel meer mensen niet meer naar de Phone House gaan hier om precies dezelfde reden! Je zou zo een type maar in je winkel hebben staan!
Re: KOOP NIET BIJ BELCOMPANY OF PHONEHOUSE
ik ben van mening dat TfT zich wel degelijk aand de regels houdt !
als iemand ontevreden is over TfT, vul dan een klachtenformulier in, de verkoper faxt 't naar customercare en deze handeld de zaak dan zo spoedig mogelijk af. als een klacht werkelijk gegrond is, wordt er echt wel iets aan gedaan, ik spreek uit ervaring!
en over het feit dat je meer moet betalen om service te verkrijgen is onzin. er zijn ook T-winkels die WEL service verlenen.
m
als iemand ontevreden is over TfT, vul dan een klachtenformulier in, de verkoper faxt 't naar customercare en deze handeld de zaak dan zo spoedig mogelijk af. als een klacht werkelijk gegrond is, wordt er echt wel iets aan gedaan, ik spreek uit ervaring!
en over het feit dat je meer moet betalen om service te verkrijgen is onzin. er zijn ook T-winkels die WEL service verlenen.
m
Re: KOOP NIET BIJ BELCOMPANY OF PHONEHOUSE
Ik heb 3 telefoons bij The Phonehouse gekocht in voorgaande jaren, en alle 3 de telefoons mankeerde telkens wat! Waardeloos bedrijf dus!
Re: KOOP NIET BIJ BELCOMPANY OF PHONEHOUSE
als een winkel mij rommel verkoopt, koop ik er niet meer.
Re: KOOP NIET BIJ BELCOMPANY OF PHONEHOUSE
Volgens mij werk je voor TforT of niet.
Wat jouw argumenten zijn niet gegrond of heb je het niet over feiten. Je praat gewoon over lucht en ja daar kunnen wij niets mee. Laat ik zo zeggen dat ik door Belco en Phonehnouse organisatie goed ben geholpen. Het ligt vaak ook hoe de klant binnen komt. Succes verder met je mobieltje.
gr.
Harry
Wat jouw argumenten zijn niet gegrond of heb je het niet over feiten. Je praat gewoon over lucht en ja daar kunnen wij niets mee. Laat ik zo zeggen dat ik door Belco en Phonehnouse organisatie goed ben geholpen. Het ligt vaak ook hoe de klant binnen komt. Succes verder met je mobieltje.
gr.
Harry
Re: KOOP NIET BIJ BELCOMPANY OF PHONEHOUSE
ik werk wel bij TfT in ieder geval en het ligt er inderdaad aan hoe iemand zijn probleem voorlegd en er zijn regels waar we aan vast zitten, waar we soms niet om heen kunnen ook al zouden we willen.