LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Korting T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Janet1983

Korting T-Mobile

Ongelezen bericht door Janet1983 »

Ik heb een 2 jarig abonnement bij T-Mobile afgesloten. Ik zou 2 jaar een korting van 50% op het abonnementsgeld krijgen. Na 1 jaar is deze korting plotseling stopgezet. Na veel heen en weer mailen met T-Mobile en The Phonehouse bieden ze me 3 euro per maand voor de resterende 12 maanden (totaal dus 36 euro). Dit is niet wat ik heb afgesloten. In de eerste 12 maanden kreeg ik netjes 50% korting.

Het volgende abonnement wordt er geen van T-Mobile, tenzij ze het alsnog netjes oplossen.

Mendoza

Re: Korting T-Mobile

Ongelezen bericht door Mendoza »

Heb je nog een document waarop staat dat je 50% korting voor 2 jaar overeen bent gekomen?

Janet1983

Ongelezen bericht door Janet1983 »

Nee, helaas niet. Dat moet je aan de voordeur ondertekenen. Ik heb wel het contract, maar daarop staat de korting weer niet vermeld.

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Goed je overeenkomst nakijken wat erop staat,daar heb je voor getekend. Ik had ruim 1 jaar geleden een contract van 2 jaar waarvan 1 jaar 50% korting op de abonnements kosten ik ging dus in december het volle abonnement betalen.Wist ik van te voren en stond ook op het contact vermeld. Dus even goed je contract nakijken waarvoor je getekend hebt. Staat daar vermeld 2 jaar 50 % korting heb je er recht op en staat daar waarvan 1 jaar 50% korting heb je er geen recht op en zou ik die 3 euro maar snel accepteren.

succes Henk

Gesloten