LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kosten m-bankieren van postbank/telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
manuel

kosten m-bankieren van postbank/telfort

Ongelezen bericht door manuel »

Heb een paar jaar geleden meegedaan aan de actie van de postbank waarbij je een Siemens M35 kon krijgen. Wil weten of er mensen zijn die de kosten ook niet normaal vinden. Het komt de laatste tijd vaak voor dat de server niet bereikbaar is, bij het zoeken van het netwerk worden wel degenlijk kosten in rekening gebracht. Vandaag 22/09/03 bijvoorbeeld wil ik een betaling doen maar het netwerk reageert niet. Ik heb dus geen betaling gedaan en ben dan al 0,60 cent voor niet eens een halve minuut kwijt. Wil graag weten of er nog meer mensen zijn die hier last van hebben?

Raymond

Marius

Re: kosten m-bankieren van postbank/telfort

Ongelezen bericht door Marius »

Ik heb dat telefoontje ook van die aktie, maar ik gebruik het alleen om te bellen en te smsen. De rest doe ik altijd via het internet. Bankieren vind ik dat met dat telefoontje veel te ingewikkeld maar dat zal wel aan mij liggen.

Marius

jans

Ongelezen bericht door jans »

Ik heb in het begin ooit één keer overdag betaald. De belkosten waren toen bijn hoger dan het bedrag wat ik betaald heb. Betalen via de telfoon is zeer kostbaar.
met *100# kunje je beltegoed opvragen. Doe dit maar eens voor en na ± 10 min na betaling. je schrikt dan van het bedrag wat je kwijt bent aan belkosten voordat je door alle menu's heen bent. Dus net als de andere gast aangaf de telefoon alleen gebruiken om te bellen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ja dat is een goeie de telefoon gebruiken om te bellen. Daar is niets tegen in te brengen.

Ik was me 's-morgens ook met de wasmachine, want daar is ie toch voor.

Logisch toch.

Gast

Jij moet eens ophouden met dat genuil van je op al de topics. Zielig figuur. Heb je niks beters te doen?

Gast

Ja wel domme vragen beantwoorden :shock:

Gast

Bovendien heb ik nu spreekuur. :roll: :roll:

manuel

Ongelezen bericht door manuel »

Willen er alleen mensen reageren die wat te melden hebben en zij die dat niet hebben lekker met hun pielemans gaan spelen. Bij voorbaat dank.

manuel

P. Ielemans

Ongelezen bericht door P. Ielemans »

Nou, als u het niet erg vind blijf ik hier liever buiten !

Gast

Telfort >O²>Telfort .Bedoel je .
http://www.ben-bedonderd.nl/

Gesloten