| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Abonnement vanuit het niets.
KPN Abonnement vanuit het niets.
Allen,
Valt mij ineens op dat ik een KPN abonnement heb zonder dat ik er vanaf wist. Word elke maand door KPN Mobiel 26 euro afgeschreven. Ik ben al bijna 6 jaar klant van T-mobile.
Ik een mailtje sturen naar KPN klantenservice. Krijg ik de opmerking terug van als u uw abonnement wilt opzeggen moet u 1200 of 0612001200 bellen.
Ik heb automatisch incasso laten blokkeren in de trant van laat ze maar met facturen komen, want ik heb namelijk helemaal geen gegevens... geen mobiel nummer en geen contract nummer.
Heeft 1 van jullie advies hier over hoe ik dit verder kan oppakken?
Groeten,
Remon v H
Valt mij ineens op dat ik een KPN abonnement heb zonder dat ik er vanaf wist. Word elke maand door KPN Mobiel 26 euro afgeschreven. Ik ben al bijna 6 jaar klant van T-mobile.
Ik een mailtje sturen naar KPN klantenservice. Krijg ik de opmerking terug van als u uw abonnement wilt opzeggen moet u 1200 of 0612001200 bellen.
Ik heb automatisch incasso laten blokkeren in de trant van laat ze maar met facturen komen, want ik heb namelijk helemaal geen gegevens... geen mobiel nummer en geen contract nummer.
Heeft 1 van jullie advies hier over hoe ik dit verder kan oppakken?
Groeten,
Remon v H
Re: KPN Abonnement vanuit het niets.
Misschien effe dit nummer bellen, is gratis 0800-0115 luisteren ze dan niet, dan hebben hun een probleem, niet jij.
Ciske thanks dat ga ik even proberen.
-
Bob Schurkjens
Het is heel makkelijk om een contract af te sluiten en daarbij een verkeerd rekeningnummer op te geven (bewust of onbewust). Dit wordt verder niet gecontroleerd. http://nos.nl/artikel/199536-internetin ... oelig.html
Bob Schurkjens schreef:Het is heel makkelijk om een contract af te sluiten en daarbij een verkeerd rekeningnummer op te geven (bewust of onbewust). Dit wordt verder niet gecontroleerd. http://nos.nl/artikel/199536-internetin ... oelig.html
Kan wel makkelijk zijn, maar geen abo blijft bij mij ook geen abo.
Helaas de klanten service gesproken. ze gaan het uitzoeken ik moet wel netjes blijven betalen om incasso te voorkomen
-
Alfahart60
Hoi verbaast mij niets. Ik heb in maart 2012 aanpassing vaste telefonie aangevraagd. KPN graaft nieuwe kabels door tuin, KPN monteur voert controle uit en meld alles OK. Ontvang vanaf april 2012 maandelijks facturen voor 2 nieuwe lijnen en hoor vandaag in KPN business center deze 2 lijnen nog niet geleverd zijn! Inmiddels € 302,00 aan facturen voor iets dat ze niet leveren!

Remonvh schreef:Helaas de klanten service gesproken. ze gaan het uitzoeken ik moet wel netjes blijven betalen om incasso te voorkomen
Ga morgen effe langs het juridisch loket in je woonplaats, niet besteld is ook niet betalen.
-
Bob Schurkjens
Ik zou alles meteen terugboeken wegens onterechte incasso. KPN heeft nogal heel erg ontzettend veel moeite met terugbetalen. Weet ik uit eigen ervaring.Helaas de klanten service gesproken. ze gaan het uitzoeken ik moet wel netjes blijven betalen om incasso te voorkomen
Geen overeenkomst=geen betaling. Laat ze maar komen met hun incassobureau.
Die incasso kan KPN voorkomen!Remonvh schreef:Helaas de klanten service gesproken. ze gaan het uitzoeken ik moet wel netjes blijven betalen om incasso te voorkomen
Je moet niks als je niks besteld hebt, geen overeenkomst whatever hebt.
Lekker makkelijk antwoord van KPN, houd de termijn van storneren in de gaten!
Mail het telefoongesprek nog even naar ze + het feit dat je het rek.nr. geblokkeerd hebt en waarom.
Jolijn schreef:Die incasso kan KPN voorkomen!Remonvh schreef:Helaas de klanten service gesproken. ze gaan het uitzoeken ik moet wel netjes blijven betalen om incasso te voorkomen
Je moet niks als je niks besteld hebt, geen overeenkomst whatever hebt.
Lekker makkelijk antwoord van KPN, houd de termijn van storneren in de gaten!
Mail het telefoongesprek nog even naar ze + het feit dat je het rek.nr. geblokkeerd hebt en waarom.
Eigenlijk hoeft TS niks te doen, al ben ik het wel met dit hierboven eens.
TS heeft niks besteld, niks ondertekend, dus wat wil KPN nou, laten ze het maar bewijzen. Flut provider.
Wat Ciske zegt !
Ik zou echt helemaal niks betalen, zijn ze gek ofzo bij KPN. Incassokosten pffffffff laat me niet lachen zeg 
-
Bob Schurkjens
KPN beschouwt klanten en aspirant-klanten als lijfeigenen. Het is dus helemaal niet vreemd om zo'n antwoord van KPN te krijgen.
"Wij plunderen uw rekening wanneer wij dat willen".
"Wij plunderen uw rekening wanneer wij dat willen".
KPN kan lekker de pot op 
Ik stop met de KPN. Ben het nu zat.
Ik ben er niet eens aan begonnen 
sephora30 schreef:Ik ben er niet eens aan begonnen
Thank god voor je Ciske