LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN-abonnementen opzeggen lukt niet
-
KPN-abonnementen opzeggen lukt niet
Zijn er er meer KPN abonnees die hier mee te maken hebben?
Laatst gewijzigd door Fatima Berents op 18 dec 2017 10:51, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Re: KPN-abonnementen opzeggen lukt niet
U wordt gegijzeld? En dat alleen aangezien u een papiertje niet krijgt? Als u toch meerdere keren per dag gebeld wordt met allerlei aanbiedingen aangezien u opgezegd heeft, waarom wilt u dan perse dat papiertje nog hebben? Hoe belangrijk is het dat u daar al weken mee bezig bent, hele dagen lang?
U heeft bewijs van de opzegging en het is nog geen 1 januari. Niets aan de hand dus. Stel je voor dat er echt een ramp zou zijn, hoe reageert u dan?
U heeft bewijs van de opzegging en het is nog geen 1 januari. Niets aan de hand dus. Stel je voor dat er echt een ramp zou zijn, hoe reageert u dan?
Is er geen bezwaar tegen het opzeggen (bijvoorbeeld dat u nog vast zit aan een contract?)
Zo ja: opgezegd = opgezegd.
Alle verdere smoesjes van hen zijn dan niet relevant.
Je eigen - verstuurde opzegging - mail is bewijs genoeg.
Zo ja: opgezegd = opgezegd.
Alle verdere smoesjes van hen zijn dan niet relevant.
Je eigen - verstuurde opzegging - mail is bewijs genoeg.
Het kan zomaar zijn dat er in jan 2018 nog één keer geïncasseerd wordt voor de variable (gesprekskosten) van december te dekken en de rest wordt teruggestort.
-
Laatst gewijzigd door Fatima Berents op 18 dec 2017 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
U bent af en mag niet meer mee doen.Fatima Berents schreef: Reactie van Neo, ben je zelf werkzaam bij de klantenservice van KPN en voel je je persoonlijk aangesproken misschien.
-
Laatst gewijzigd door Fatima Berents op 18 dec 2017 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
dat het niet loopt zoals je wilt komt er wellicht door doordat je zelf niet weet wat je hoe gedaan hebt? in OP staat dat je via MIJNKPN hebt opgezegd? terwijl je later stelt dat je alleen telefonisch op kan zeggen en niet per mail?Fatima Berents schreef:Probleem is dat je niet bij KPN via mail kunt opzeggen. Dat moet je telefonisch doen. Dus ik hebt geen schriftelijke bevestiging dat het is op gezegd. Dus ik heb geen bewijzen dat ik het opgezegd heb. Alleen de mail bevestiging dat ze de opzegging in behandeling hebben.
Reactie van Neo, ben je zelf werkzaam bij de klantenservice van KPN en voel je je persoonlijk aangesproken misschien. Het is erg vervelend als je de procedures naleeft en je van het kastje naar de muur wordt gestuurd En misschien heb ik de financiele middelen niet dat mijn 3 abonnementen nog doorlopen en deze risico's niet wil nemen.
Ik ben zelf al meer dan 20 jaar klant van KPN (geen lid , klant...) en heb nooit dergelijke problemen gehad.
En zo tevreden was je ook hiervoor blijkbaar niet, dat er namelijk wel reden was 3 mobiele abonnementen te gaan opzeggen (heel gezin, of zakelijk?).
wellicht handig om bij man en paard te blijven ipv randzaken aan te halen?
eigenlijk wel ja...altijd triest wanneer vragenstellers mensen die zich in de discussie mengen willen brandmerken als zijnde werknemer bij betreffend bedrijf.... naast dat dat gelijk al gebrek aan argumentatie is, is het ook geen manier van doen. Ook al krijg je niet de reactie die je graag zou willen.Fatima Berents schreef:Was het een spelletje dan? Of is er een regeltje waar ik me niet aan houd?
De discussie is voorbij als een TopicStarter een forumlid beschuldigt dat hij wel 'voor die en die organisatie zou werken' enkel en alleen omdat u niet de antwoorden krijgt die u wenst te krijgen. Zo werk ik ook voor KPN, voor TicketSwap, voor Tele2, voor Leen Bakker en voor UwHuisVeilig.Fatima Berents schreef:Was het een spelletje dan? Of is er een regeltje waar ik me niet aan houd?
-
Even een vraag, hoe verwijder ik mijn topic?
-
Vooral ook jammer dat u eerst het grootste deel van uw vraag weg haalt en nu zelfs alles wilt weghalen. Maar u heeft gelijk, ik werk voor KPN. Als u naar mijn andere reakties kijkt werk ik voor meer bedrijven hoor.Fatima Berents schreef:Reactie van Neo, ben je zelf werkzaam bij de klantenservice van KPN en voel je je persoonlijk aangesproken misschien. Het is erg vervelend als je de procedures naleeft en je van het kastje naar de muur wordt gestuurd En misschien heb ik de financiele middelen niet dat mijn 3 abonnementen nog doorlopen en deze risico's niet wil nemen.
Maar buiten alles, u hebt toch de bevestiging van de opzegging. Dan heeft u toch opgezegd?
+JohnTheBassist schreef:De discussie is voorbij als een TopicStarter een forumlid beschuldigt dat hij wel 'voor die en die organisatie zou werken' enkel en alleen omdat u niet de antwoorden krijgt die u wenst te krijgen. Zo werk ik ook voor KPN, voor TicketSwap, voor Tele2, voor Leen Bakker en voor UwHuisVeilig.Fatima Berents schreef:Was het een spelletje dan? Of is er een regeltje waar ik me niet aan houd?
Dan speel je alleen 's avonds in een band neem ik aan.
Dat doet de moderatie wel voor je. Kunnen ze gelijk je account blokkeren.Fatima Berents schreef:Even een vraag, hoe verwijder ik mijn topic?
Heb ik helemaal geen tijd meer voor joh!Cool1946 schreef:+JohnTheBassist schreef:De discussie is voorbij als een TopicStarter een forumlid beschuldigt dat hij wel 'voor die en die organisatie zou werken' enkel en alleen omdat u niet de antwoorden krijgt die u wenst te krijgen. Zo werk ik ook voor KPN, voor TicketSwap, voor Tele2, voor Leen Bakker en voor UwHuisVeilig.Fatima Berents schreef:Was het een spelletje dan? Of is er een regeltje waar ik me niet aan houd?
Dan speel je alleen 's avonds in een band neem ik aan.