LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN beëindigt 'per ongeluk' abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
GWW

KPN beëindigt 'per ongeluk' abonnement

Ongelezen bericht door GWW »

Gisteren bleek dat we afgesloten waren van internet en telefonie. Vlak daarna kregen we een mail dat het contract was beëindigd. Een mededeling die mij verraste omdat we niets opgezegd hadden.
Na telefonisch contact werd verteld dat we wanbetalers zijn en daarom het contract is beëindigd. Na controle bleek dat er geen openstaande rekeningen zijn en zijn die er ook nooit geweest. Hierna werd er verteld dat we een waarschuwingsmail hadden gekregen ivm hogere telefoonkosten, welke ik niet had ontvangen) en dat ik contact moest zoeken met het credit risk team van kpn.
Een uur na dit telefoongesprek kreeg ik idd een waarschuwingsmail waarin werd aangegeven dat ik voor 16.00 uur contact met kpn moest opnemen om afsluiting te voorkomen (had ik die mail niet wat eerder moeten hebben? En blijft het dan niet mijn keuze om het telefoonnummer wel of niet te blokkeren?). De eerst volgende rekening zou 40% hoger zijn dan normaal.
Ik heb gebeld met KPN, werd niet geloofd maar na navraag bleek mijn verhaal te kloppen. Er werd mij gevraagd of ik de mails door wilde sturen, dat heb ik uiteraard gedaan. Er werd gezegd dat we direct weer aangesloten zouden worden.
Even later kreeg ik via de mail de vraag wat ze voor mij konden doen omdat ik de mails had doorgestuurd.
Weer heb ik het verhaal uitgelegd, weer werd gezegd dat we aangesloten zouden worden.

Vandaag is er nog geen internet en telefonie. Gebeld met KPN, die het een ongelooflijk verhaal vindt en dus mij ook niet direct geloofd. Daarna werd verteld dat het abonnement inmiddels beeindigd is door credit risk van KPN. Een klacht indienen was niet mogelijk!?
Gebeld met credit risk, die vervolgens zei dat alles gewoon werkt, niet dus. Daarna zagen ook zij dat het abonnement beeindigd was maar dat zouden zij niet hebben gedaan. (Wie dan wel?)

Hele vervelende situatie en we hebben geen internet en telefonie meer. Dat kan ook niet terug gedraaid worden, werd mij verteld, er moet een nieuw abonnement afgesloten worden en dat duurt dan weer een week, op zijn snelst.
Een klachtenafdeling? Nee die is er niet, ik kan niet doorverbonden worden. Ik mag wel een formuliertje op de website invullen.
Laatst gewijzigd door Radar op 19 mei 2016 16:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

Uw Jurist
Contacteer:

Re: KPN beëindigt 'per ongeluk' abonnement

Ongelezen bericht door Uw Jurist »

Stuur een aangetekende brief met sommatie en aansprakelijkstelling. Meld uw klacht ook op o.a. klachtenkompas.nl en/of klacht.nl. Vaak komt men dan wel in beweging.

Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Uw Jurist schreef:Stuur een aangetekende brief met sommatie en aansprakelijkstelling. Meld uw klacht ook op o.a. klachtenkompas.nl en/of klacht.nl. Vaak komt men dan wel in beweging.

Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
KPN beëindigd meestal niet zomaar een overeenkomst, basic is een betalings- achterstand

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je een fout maak en de verkeerde af sloot.....
KPN maakt wel eens meer een foutje en in de winkels kunnen ze het vaak wel herstellen.
Die hebben meer directe toegang en zelfs zaterdag open, wel voor 10.00 uur omdat het meestal daar druk word.
Dan is het nog dit weekend weer werkend en graag iemand thuis voor controle of het dan gelijk weer werkte.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Eigenlijk een schande dat ze bij KPN nog mensen in dienst hebben die fouten kunnen maken. Dat kan je toch makkelijk allemaal wegautomatiseren?

Ezila

Ongelezen bericht door Ezila »

M'n moeder van 80 is dus niet de enige die " per ongeluk " is afgesloten. Geen rekening die niet betaald is, geen lastige klant. Alleen vaste telefonie. Ergens bij KPN heeft iemand op 8/4 een order aangemaakt om haar tel nr op 2/5 af te sluiten. Het had echter niet haar tel moeten zijn maar een nr wat er bijna gelijk aan was. Op 9/5 heb ik zelf met KPN contact gehad. Op 10/5 weer en toen was er gelukkig wel een medewerker die orders uitzette en hulp bood. Op 11/5 heeft ze een tijdelijk nr gekregen en op 23/5 krijgt ze haar oude nr terug. En ja er is wel een afdeling voor probleemgevallen : [email protected] Ben tevreden over de contact persoon die ik daar heb. Maar over het algemeen houdt de klantenservice je gewoon aan het lijntje. Er valt wel eea te verbeteren.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Ezila schreef:M'n moeder van 80 is dus niet de enige die " per ongeluk " is afgesloten. Geen rekening die niet betaald is, geen lastige klant. Alleen vaste telefonie. Ergens bij KPN heeft iemand op 8/4 een order aangemaakt om haar tel nr op 2/5 af te sluiten. Het had echter niet haar tel moeten zijn maar een nr wat er bijna gelijk aan was. Op 9/5 heb ik zelf met KPN contact gehad. Op 10/5 weer en toen was er gelukkig wel een medewerker die orders uitzette en hulp bood. Op 11/5 heeft ze een tijdelijk nr gekregen en op 23/5 krijgt ze haar oude nr terug. En ja er is wel een afdeling voor probleemgevallen : [email protected] Ben tevreden over de contact persoon die ik daar heb. Maar over het algemeen houdt de klantenservice je gewoon aan het lijntje. Er valt wel eea te verbeteren.
vreemde beëindiging van dit lijntje. KPN treed op en Ezila vind de klantenservice beneden de maat, waarom ging KPN over tot afsluiting? hoe komen ze bij een mevr van 80 terecht ?

Gesloten