Inmiddels opgezegt, maar wil mijn geld terug!! Dit een grove schande en diefstal!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpn berekend internet kosten op mobiel die ik niet heb!!
kpn berekend internet kosten op mobiel die ik niet heb!!
Ik heb geen internet op mijn mobiel en toch berekend men kosten van een bedrag onder de euro! al meerdere brieven, mails gestuurd, Dhr. Marco Visser doet net of zijn neus bloed, als dit bij iedere klant zo is, tikt het lekker aan.
Inmiddels opgezegt, maar wil mijn geld terug!! Dit een grove schande en diefstal!!
-
Roytheslayer
Re: kpn berekend internet kosten op mobiel die ik niet heb!!
Dat je geen internetbundel hebt wil niet zeggen dat je niet op internet kunt.
Veel toestellen maken tegenwoordig automatisch verbinding om updates en dergelijke te doen.
Wat voor toestel heb je?
Veel toestellen maken tegenwoordig automatisch verbinding om updates en dergelijke te doen.
Wat voor toestel heb je?
Ik heb een Nokia N82, ze hebben het in de kpn winkel uitgezet..dus verder kijk ik er niet naar om.Roytheslayer schreef:Dat je geen internetbundel hebt wil niet zeggen dat je niet op internet kunt.
Wat voor toestel heb je?
-
Roytheslayer
N82 is inderdaad een toestel wat heel gemakkelijk op internet kan.
Zal ook regelmatig proberen om je internet instellingen binnen te halen.
Zal ook regelmatig proberen om je internet instellingen binnen te halen.
Ja daarom, ga ervan uit als ze het uitzetten dat ook zo is....bedankt voor je reactie 
-
MAXIEM
jopie53
Je zult niet de eerste en ook niet de laatste zijn, die denkt dat die funktie is uitgezet en waarbij toch blijkt, dat die funktie helemaal niet is uitgezet. Ik zou dus gaan voor een dubbelcheck.
Maxiem.
Je zult niet de eerste en ook niet de laatste zijn, die denkt dat die funktie is uitgezet en waarbij toch blijkt, dat die funktie helemaal niet is uitgezet. Ik zou dus gaan voor een dubbelcheck.
Maxiem.
@Maxiem, ja en daar zit hem het dus voor mijn standpunt, voor 0,85 euro cent...kan ik niet op internet...ik laat mijn toestel door de kpn winkel in orde maken, en elke maand toch weer in rekening brengen, dit is oplichting!
En daarom heb ik mijn klacht nu op radar gezet, en die meneer Marco Visser ..directeur mobiel, zoals hij zich noemt..verdiend voor mij de koude douche...
En daarom heb ik mijn klacht nu op radar gezet, en die meneer Marco Visser ..directeur mobiel, zoals hij zich noemt..verdiend voor mij de koude douche...
N82 is het, je kan tegen wooordig overal op internetten geloof ik.. ik hoeft geen internet !!Heb dat ook aangegeven, ik kan het ook niet zien!, dus kpn mensen hebben het UIT gezet.vogels schreef:Snap eerlijk gezegd niet waarom je de N85 koopt als je niet wilt internetten.
Waarschijnlijk wordt er regelmatig naar updates gezocht, ook dat moet je dan uit zetten (als het uit te zetten is tenminste).
En als je dan dat probleem vele malen aangeeft over je rekening en ze doen net alsof je een rand debiel bent is 1 eurocent teveel.!!
daar gaat het mij om...