LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Flexibel Sim Only

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
RePa

KPN Flexibel Sim Only

Ongelezen bericht door RePa »

Goedendag,

Het volgende probleem doet zich voor,
Wij waren sinds 2004 in het bezit van een KPN Flexibel Economy abonnement waar 2 telefoonnummers aan gekoppeld waren. De laatste nota was van 20/8. Op 1/9 besloten wij over te stappen op 2 Flexibel Sim Only 23,50 abonnementen waarbij wij de nummers behouden.
Wij kregen per mail op 3/9 bericht dat alles geregeld was.

Wat blijkt als wij ons belbundel tegoed controleren op de website van KPN en het servicenummer 1200, men heeft de telefoonkosten van het oude abonnement van 21/8 tot en met 3/9 verrekent op ons nieuwe belbundel wat geldig is tot 21/9.
In het ene geval is er 19 euro in rekening gebracht, waardoor er nu nog maar voor een paar euro belbundel tegoed over is, waarna wij voor 0,25 per minuut gaan bellen en op het andere belbundel tegoed is 5 euro ingehouden.

Voor ons is het logisch dat de oude rekening betaald moet worden en zien dan ook graag de nota tegemoet. Tijdens de verkoop heeft men niets gerept over deze constructie.

Er is contact gezocht met de klantenservice van KPN en die heeft een klacht uitgezet met een wachttijd van waarschijnlijk 2 weken.

Mischien heeft iemand ervaring hiermee, of een oplossing.

Vr Gr.

RePa

Re: KPN Flexibel Sim Only

Ongelezen bericht door RePa »

Wij hebben wederom contact gezocht met KPN Klantenservice. Per email en telefonisch is het niet mogelijk om dit probleem wat zij veroorzaakt hebben op een korte termijn te corrigeren. Telefonisch krijgen we niemand anders als een medewerker van Klantenservice aan de lijn, en die willen of kunnen niet ons doorverbinden met iemand binnen KPN. Ze kunnen niet het belbundel aanpassen of een aparte nota aanmaken. Dat wij hoge kosten gaan maken, omdat een voor de klant afgeschermde “geheimzinnige” afdeling van KPN een beslissing moet nemen, was helaas jammer.

Per email kwam ook nog deze reactie:

Geachte heer ……

Bedankt voor uw e-mail.

Het is inderdaad een hele vervelende situatie.
Ook kan ik zien dat er inderdaad op 05-09 een klacht verstuurd is.

Alleen vind ik het erg jammer dat er een looptijd van twee weken vermeld is.
Inmiddels is dit een looptijd van 18 werkdagen geworden.

Graag zou ik u een garantie voor versnelde afhandeling geven.
Helaas is is dit voor mij niet mogelijk.

Ik moet u dan ook verzoeken de betreffende looptijd af te wachten.
Mijn excuses voor het ongemak.

Heeft u nog andere vragen? Meer vragen en antwoorden vindt u op klantenservice Mobiel op kpn.com.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

…….Klantenservice KPN

Het is dus onmogelijk om verder te komen binnen, en het kan dus 18 werkdagen gaan duren. Hoeveel klachten zijn er dan wel niet??? Misschien iets om over na te denken, als U in de toekomst een negatieve ervaring leest van een andere provider. KPN lijkt geen haar beter.

Gesloten